radotom написа:Крис, по-добре кажи, че капачката на резервоара не гние!![]()
![]()
![]()
Все пак е Опел...
Само... не мога да разбера защо толкова оплювате Опелите?![]()
Има супер "интелигентни" решения при Опелите в началото на 90-те (да не се обиждат колегите с такива коли, не че VW-тата от тези години за гениални
, но все пак...):- плафона не може да се включи от пасажера на предната седалка, трябва да дърпа шофьора да му го пусне от копчето за фаровете
(да бяха сложили и 4те ръчки за стъклата на шофьорската врата - за к'во са им на картофите дето се возят!!!)- чистачките седят една педия над таблото, нещо като мерило на хоризонта
- сменят се с маслото вежди и прагове, толкова Вектри и Астри за една зима ама така се преобразиха
- тапицерията розовее от слънцето почти на всички
- таблата се цепят,не да кажеш някоя самосиндикална пластмаса
- осветлението на таблото е едно жълто - все едно мишка седи със свещ вътре
Абе готини коли са
, ама наистина са доста здрави двигателите 
за каква цифра се раздели с пасатчето(може и на ЛС)че и аз се чудя за същата процедура,но ще търся някво по-малко VW

,а голфа беше с твърдичко окачване.Карал съм и астра Ф...ем 2-ката пак я скри откъм возия и практичност....а за пасата да не говорим 