Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот irr-lazio » Нед 22 май 2011 18:57


Здравейте колеги,

Имам проблем с Ауди А3 ASZ (1.9TDI - 131 кс). Колата пали много трудно без значение дали двигателя е студен или топъл. Странното в случая е, че когато не мога да запаля, стартера върти и в същия момент оборотите се пълнят от единия край до другия( понякога светва лампата за тракшън контрола). В такъв момент връщам ключа обратно и при следващата проба след въртене 2,3сек пали и колата работи перфектно.
Досега съм сменил датчик на колянов вал и подгряващи свещи. Интересното е че лампата за подгрева на свещите светва от време на време , въпреки че те са на 1 седмица. Знам, че дебитомера ми е за смяна но не смятам, проблема с паленето е от него(поправете ме ако греша.)
На Vagcom я закачам редовно, няма никакви грешки и дюзите са ОК.
В аутодата дава че акумулатора трябва да е 70 Ah а моят е 54Ah. Възможно ли е от това да идва целия проблем?
Благодаря ви предварително за помощта.




nmikov
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Златица
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот nmikov » Пон 23 май 2011 5:09


Напълно е възможно да е от акумулатора. На един пасат В2 така повредих таблото със слаб акумулатор. Побърка му се километража и с нов акумулатор после проблема си остана. По добре го смени или за проба от приятел само вземи. :drunk


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот irr-lazio » Пон 23 май 2011 12:25


За съжаление не е от акумулатора :( . Днес купих 74 Ah нов и проблема си остана същия. Най-странното е че понякога светва лампата на тракшъна (и като върти и не може да запали и като запали остава светната). Стартера го карах при майстор и той каза че е перфектен.
Моля помогнете за този странен проблем. :((( Благодаря


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот tdi fen » Пон 23 май 2011 15:00


на ваг-ком излизат ли грешки ?


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот irr-lazio » Пон 23 май 2011 16:08


Току-що излезнаха следните грешки:

VCDS-Lite Version: Release 1.1
Monday, 23 May 2011, 16:54:46:0
Control Module Part Number: 038 906 019 CK
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1243
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06435
VCID: 62B7298BFD41
Additional Info: WAUZZZ8LZ1A064013 AUZ7Z0Y1724006
2 Faults Found:
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
16989 - Internal Control Module: ROM Error
P0605 - 35-00 -

G28 до колкото знам е датчик на колянов вал, а той е на 1 седмица........


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот irr-lazio » Пон 23 май 2011 16:17


Както и следното:
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Controller: 8L0 820 043 K
Component: A3 KLIMAAUTOMAT 0101
Coding: 00043
Shop #: WSC 06435
1 Fault Found:
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL
Controller: 8L0 959 655 J
Component: Airbag Front+Seite 4008
Coding: 00104
Shop #: WSC 06435
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL
Controller: 8L0 920 931 J
Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D12
Coding: 00140
Shop #: WSC 00001
WAUZZZ8LZ1A064013 AUZ7Z0Y1724006
2 Faults Found:
01304 - Radio
49-10 - No Communications - Intermittent
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent


nmikov
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Златица
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот nmikov » Пон 23 май 2011 21:00


Contents [hide]
1 16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
1.1 Possible Symptoms
1.2 Possible Causes
1.3 Possible Solutions
1.4 Special Notes

16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
Possible Symptoms
Engine shuts off
Engine doesn't start
Speedometer inoperative
Glow Plug Indicator Lamp (K29) flashes
Possible Causes
Engine Speed Sensor (G28) loose
Engine Speed Sensor (G28) faulty
Possible Solutions
Check Engine Speed Sensor (G28)
Special Notes
The Engine Speed Sensor (G28) is also used as a reference sensor for the crankshaft position and correlates with the Camshaft Position Sensor Bank 1 (G40) and Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163).
When found in a VW Golf/Jetta (1J/9M) or Audi A3 (8L) with 1.9l TDI-PD (AXR), check TPI 2007067 which explains issues with electro magnetic interference. A modification to the wiring will fix this problem, extensive details can be found in the named TPI. Even though this TPI was originally released for VW Golf/Jetta (1J/9M), a customer of ours came across the same issue on an Audi A3 (8L).
When found in a 2004 VW Golf, Jetta, or New Beetle with 1.9l TDI-PD (BEW), check for TSB 2010461 (01-07-45 formerly 97-05-03) or 201463 (01-07-44 formerly 97-05-04) calling for a flash update to the ECU and a secondary ground installation.
Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16705/P0321/000801"
Category: Fault Codes Categories
Main Page
Fault Codes
Diagnostic Procedures
Control Module Maps
Meta
Log in

Превод от английски на български

Съдържание [скрий]
1 16705/P0321/000801 - обороти на двигателя Sensor (G28): Signal неправдоподобно
1.1 Възможни Симптомите
1.2 Възможни причини
1.3 Възможни решения
1.4 Специални бележки

16705/P0321/000801 - сензор обороти на двигателя (G28): Signal неправдоподобно
Възможни Симптомите
Двигателят се изключва
Двигателят не може да започне
Скоростомер неработещ
Glow Plug Индикатор (K 29) мига
Възможни причини
Обороти на двигателя Sensor (G28) насипно състояние
Обороти на двигателя Sensor (G28) дефекти
Възможни решения
Проверете сензор обороти на двигателя (G28)
Специални бележки
Скоростта на двигателя Sensor (G28) също е използвана като отправна сензор за коляновия вал позиция и корелира с разпределителен вал позиция сензор банка 1 (G40) и разпределителен вал позиция сензор банка 2 (G163).
Когато намерени в VW Golf / Jetta (1J/9M) или Audi A3 (8L) с 1.9l TDI-PD (AXR), проверете TPI 2007067, което обяснява проблемите с електромагнитни смущения. Изменение на кабели ще решите този проблем, широка информация можете да намерите в името TPI. Въпреки че това TPI е издадена за VW Golf / Jetta (1J/9M), клиент на нашата натъкнах на един и същ въпрос на Audi A3 (8L).
Когато е открита в 2004 VW Golf, Jetta, или New Beetle с 1.9l TDI-PD (BEW), проверете за TSB 2010461 (01-07-45 преди 97-05-03) или 201463 (01-07-44 преди 97 -05-04), която призовава за флаш обновяване на ECU и помощната инсталация земята.
Взето от "http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16705/P0321/000801"
Категория: кодове за неизправности категории
Начало
Кодове за грешки
Диагностични процедури
Контрол Модул Maps
Мета
Вход


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот irr-lazio » Вто 24 май 2011 11:17


nmikov написа:Contents [hide]
1 16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
1.1 Possible Symptoms
1.2 Possible Causes
1.3 Possible Solutions
1.4 Special Notes

16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
Possible Symptoms
Engine shuts off
Engine doesn't start
Speedometer inoperative
Glow Plug Indicator Lamp (K29) flashes
Possible Causes
Engine Speed Sensor (G28) loose
Engine Speed Sensor (G28) faulty
Possible Solutions
Check Engine Speed Sensor (G28)
Special Notes
The Engine Speed Sensor (G28) is also used as a reference sensor for the crankshaft position and correlates with the Camshaft Position Sensor Bank 1 (G40) and Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163).
When found in a VW Golf/Jetta (1J/9M) or Audi A3 (8L) with 1.9l TDI-PD (AXR), check TPI 2007067 which explains issues with electro magnetic interference. A modification to the wiring will fix this problem, extensive details can be found in the named TPI. Even though this TPI was originally released for VW Golf/Jetta (1J/9M), a customer of ours came across the same issue on an Audi A3 (8L).
When found in a 2004 VW Golf, Jetta, or New Beetle with 1.9l TDI-PD (BEW), check for TSB 2010461 (01-07-45 formerly 97-05-03) or 201463 (01-07-44 formerly 97-05-04) calling for a flash update to the ECU and a secondary ground installation.
Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16705/P0321/000801"
Category: Fault Codes Categories
Main Page
Fault Codes
Diagnostic Procedures
Control Module Maps
Meta
Log in

Превод от английски на български

Съдържание [скрий]
1 16705/P0321/000801 - обороти на двигателя Sensor (G28): Signal неправдоподобно
1.1 Възможни Симптомите
1.2 Възможни причини
1.3 Възможни решения
1.4 Специални бележки

16705/P0321/000801 - сензор обороти на двигателя (G28): Signal неправдоподобно
Възможни Симптомите
Двигателят се изключва
Двигателят не може да започне
Скоростомер неработещ
Glow Plug Индикатор (K 29) мига
Възможни причини
Обороти на двигателя Sensor (G28) насипно състояние
Обороти на двигателя Sensor (G28) дефекти
Възможни решения
Проверете сензор обороти на двигателя (G28)
Специални бележки
Скоростта на двигателя Sensor (G28) също е използвана като отправна сензор за коляновия вал позиция и корелира с разпределителен вал позиция сензор банка 1 (G40) и разпределителен вал позиция сензор банка 2 (G163).
Когато намерени в VW Golf / Jetta (1J/9M) или Audi A3 (8L) с 1.9l TDI-PD (AXR), проверете TPI 2007067, което обяснява проблемите с електромагнитни смущения. Изменение на кабели ще решите този проблем, широка информация можете да намерите в името TPI. Въпреки че това TPI е издадена за VW Golf / Jetta (1J/9M), клиент на нашата натъкнах на един и същ въпрос на Audi A3 (8L).
Когато е открита в 2004 VW Golf, Jetta, или New Beetle с 1.9l TDI-PD (BEW), проверете за TSB 2010461 (01-07-45 преди 97-05-03) или 201463 (01-07-44 преди 97 -05-04), която призовава за флаш обновяване на ECU и помощната инсталация земята.
Взето от "http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16705/P0321/000801"
Категория: кодове за неизправности категории
Начало
Кодове за грешки
Диагностични процедури
Контрол Модул Maps
Мета
Вход


Здравей колега,
Какво ще рече "проверете TPI 2007067" !? Може ли да ми го обясниш по подробно плс. ?
Благодаря


nmikov
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Златица
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот nmikov » Вто 24 май 2011 20:32


Става въпрос за електромагнитни смущения:
http://www.motor-talk.de/forum/wer-weis ... 11092.html
Използвай Гугал преводача.
Ако има от кой вземи комп от друга кола за проба или смени кабела само на този датчик.
Пробвай да напръскаш куплунзите на всички датчици и компа.


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот irr-lazio » Сря 25 май 2011 19:48


nmikov написа:Става въпрос за електромагнитни смущения:
http://www.motor-talk.de/forum/wer-weis ... 11092.html
Използвай Гугал преводача.
Ако има от кой вземи комп от друга кола за проба или смени кабела само на този датчик.
Пробвай да напръскаш куплунзите на всички датчици и компа.



Колега, сега напръсках буксите на компютъра и го изчаках да изсъхне около час. След това го закачих и пробвах да запаля. Колата запали 3 от 4 проби...което е някакъв напредък..
В неделя мисля да напръскам и куплунгите които идват към компютъра.
Благодаря ти за съвета.


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот irr-lazio » Сря 01 юни 2011 13:14


Оказа се масата за към двигателя...хиляди благодарности на Жоро от ВАГен сервиз!!!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот Andonov » Сря 01 юни 2011 13:20




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Странен проблем при палене 1,9ТДИ

Мнениеот nasko1978 » Сря 01 юни 2011 14:55


irr-lazio написа:Оказа се масата за към двигателя...хиляди благодарности на Жоро от ВАГен сервиз!!!


Абе той Андонов като ти казваше ...... mhihi Добре,че си го оправил! :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26, licho58 и 49 госта