венто
венто
Здравей те момчета има голям проблем Имам фоксваген ВЕНТО-1.6 бензин от 93год моноинжекция надявахсе най вече на сервизите но го отнесох.И така малко предистория по случая.Синъ ми кара колата когато несъм в къщи и така пали колата мисля че е били март някаде ходи тук и там през деня връщасе в къщи и пред нас за негово щсте че става пред нас гръмва хланеца на охладителната система там се намира и термостата,облаци от пара тъикато буквално се пръска този пласмасов фланец и така отива на сервиз там му казват колко ще му струва сменят всичко заедно с термостата зареждат с антифрис и тои се качва и се пребира и в растояние на месец два кара колата но не всеки ден пребирам се аз.Колата подлежи на годишен преглед отивам във същия сервиз защото ръчната ми беше скъсана и реших да я оправя.Във същия момент тоя които беше на елкона беше свободен и аз реших че нее зле да проверим и мотора.Момчето ми скочи с номера охо те свещитети са заминали казвам океи сменяи.Смениги ти нямаш предварение взе да бута делкото и така това са негови думу а ето датчика за термостата работи това работи безупречно онова работи и така мих преглед и решаваме да си направим една разходка.Междо другото аз съм от Варна и така по магестралата слет девня на баира колата вдигна 100градоса лампата светна веднага спрях отворих капака и съответно капачката на компинсациония съд иззригна като вулкан но исках да спася двигателя,без да гася двигателя мисля че знаете какво значе.Итака имах вода в колаата за пиене след като изстина реших да долея вода и да се смъкна до първото селце Н.рилски така и стори.На разклона помолих собственика за бода човека ми даде да си долея но след като запалих колата и загря изхвърли течноста през компесационния съд вдигнах телехона и се обадих до сервиза кото бе извършил и двата ремонта по колата,обяснихму какво е станало и че постоянно ми хвърля течноста ;;;;;Ами виж какво от тук немога да ти кажа нищо но имаш въздох във системата трябва да я докараш ;;;; абе човеко на 40 километрасъм от варна как да я докарам ами незнам от тук нищо немога да направя Добре казвам кажими каак да я обезвъздоша зада мога да сепребера поне тя се видя че всичко пропчадна поне да пребера колата и да доида привас ;;;;Ами как да ти кажа то е сложно няма как да се обясни ама няма проблем карешмако като вземе да загрява спираш и така докато се прибереш така и сторих но разликата е че вече в багажника имах точно 110 лтра вода и на всеки 50 метра спирах и доливах така 40 километра.отивам във сервиза нося всички документи а забравих да кажа че бях изкарал термостата и дях без термостат обезвъздошихами колата но наи важното сега колата ми губи течност исках да се сложи термостата сложихами но нов които пак си заплатих отново и отново губи течност а няма течови тоя от сервизами вика виж ето радиаторати е мокар питам го за добре течели не нали а колата седи пред него загрява и дурпа водата от компесациония съд и невръща такава доливам около 1,5до 2 литаа ауспуха е съх маслото се масло каде отива водата и какво да правя сега ми подскачат че е гарнитурата на главата питамго добре кажими ако е гарнитурата каде отива тая виода нямали отзад да пуше но наи лошото е че вчера ми угасна колата със триста зора я закарах пак там защото спря да пали върти но не пали тоя дето ми смени свещите ми каза че е бубината ;;;Какво направи го пита свещи оня ден сега и бубината откога ти разправям че колата неработи нормално от тогава оборотите и се менят на пълен ляв или десен гасни колата като угасни трудно пали ти кво ще се оправи а днес 100 лв за бобина и така колеги знаели някои каво може да и има със течноста каде отива какво става есега пак така загреели трябва да сляза и да долея но тя е гореща и чакам
- miro_87_pk
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 26 авг 2009 15:13
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: венто
Колега аз скоро имах проблем изхварляше ми водата щом малко я изрежа и дигне градуси водата като геизер и през раширитела Маистори бол 1 вика термостат други ми викат гарнитура но маслото си чисто и през аспуха няма бели облаци хубаво викам може да е термостат смених го работи 3 дена и спря да отваря купих уж оргинален тои работи но колата продалжаваше да хжарля вода и така с допитване колко струва гарнитура и шлаиф на глава ми изкаха около 250/300 лв. но един приятел след допитване оправихме нещата с губенето на антифриз не за 250/300 а за 3 лв на капачката на разширитела има опрастен тои от годините се изхабява и не даржи налягане и за това изхварля течноста смених го сега спи града.Виж и при теб да не е сащия проблем сащо така запали колата и отвори капачката подаи газ да видиш дали ще враща през танкия маркуч в разширителния сад ако не враща значи имаш запушване и Най добре ХОДИ В ДРУГ СЕРВИЗ тия маи са те хванали за златна рибка това за бубината дето го пишеш са те пуснали по парзалка тя или работи или НЕ има едни малки смущения ако е пробила но това се вижда вечер на тамно и колата да работи.Надявам се да съм помогнал ако не здраве да е!
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: венто
Бре хора,човека в 7 и нещо сутринта пише,в чудо се е видял...вие..Неграмотно..!
Само едно мога да кажа на тоя етап:тая кола се обезвъздушава сама през тънкото маркучле към компенсаторния съд.Ако е запушено от ръжди...йок!Второ,на ABU водната помпа е при ангренажа,т.е. не се стига лесно,може да е без перки..или там "импелер"-резултата е прегряване.ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ТЪРСИШ ТЕЧ,ВИДИМ,защото ако е невидим-лошо!Може и радиатор(парно) да тече,но трябва да си усетил в купето.И да,тия пластмасови фланци пропускат,ама чак да се пръсне...маркучите при работа как изглеждат?
И не очаквай от ауспуха да "тече вода",имал съм случай с една от колите ни-повече пари за антифриз давах,отколкото за нафта...всичко през мотора заминаваше,дори много-много не пушлявеше.Ясно е че ще трябва поне свещ да отвиеш и виж там с какво е мокра...
Само едно мога да кажа на тоя етап:тая кола се обезвъздушава сама през тънкото маркучле към компенсаторния съд.Ако е запушено от ръжди...йок!Второ,на ABU водната помпа е при ангренажа,т.е. не се стига лесно,може да е без перки..или там "импелер"-резултата е прегряване.ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ТЪРСИШ ТЕЧ,ВИДИМ,защото ако е невидим-лошо!Може и радиатор(парно) да тече,но трябва да си усетил в купето.И да,тия пластмасови фланци пропускат,ама чак да се пръсне...маркучите при работа как изглеждат?
И не очаквай от ауспуха да "тече вода",имал съм случай с една от колите ни-повече пари за антифриз давах,отколкото за нафта...всичко през мотора заминаваше,дори много-много не пушлявеше.Ясно е че ще трябва поне свещ да отвиеш и виж там с какво е мокра...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: венто
Капачката на разширителния съд е с клапа. Ако е заяла клапата може да пръсне много неща (аз пръснах гарнитура на главата). Тънкото маркуче, за което писа колегата трябва да се провери и на края, но не на последно място помпата. И вариант и да си попадна на кофти термостат ама него много лесно може да го провериш дали работи с пипане на маркучите.
Нещо също много важно за охладителната система
За бога хора не карайте с български антифриз, че кара блока всички метални възли да ръждясват за нула време. От това може да се задръсти системата зверски. Аз след една година каране с лукойлски антифриз се наложи промиване на системата и изкарах 2 шепи ръжда. Сега вече година и нещо карам с HEPU и течността е бистра и синя каквато си беше когато я налях 
Нещо също много важно за охладителната система


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта