Схема на оригинално подгряване на пръскалките(голф2)
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Схема на оригинално подгряване на пръскалките(голф2)
Някой случайно да има схема за това как е оригинално инсталацията на колата.Имам пръскалките и се чудя как да ги вържа.С реле директно и отделно копче или както е оригинално(явно към подгрева на прозореца,защото друг вариант не виждам).
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Схема на оригинално подгряване на пръскалките(голф2)
Оригинално се връзват към клема G2 (за старата инсталация) или D/9 (за новата инсталация) на бушониерата, т.е. + след контакт през предпазител.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Схема на оригинално подгряване на пръскалките(голф2)
Да той знайнай ми обясни.Ще напиша какво ми каза,за да не го търсят други колеги евентуално,а темата може да се заключи.
Пръскалките се връзват на G2 на бушониерата(плюс след контакт) с предпазител 7.5А,а самите те работят при температура под 20градуса(над 20градуса външна температура не се задействат).Кафяв - маса,черен -> +
Пръскалките се връзват на G2 на бушониерата(плюс след контакт) с предпазител 7.5А,а самите те работят при температура под 20градуса(над 20градуса външна температура не се задействат).Кафяв - маса,черен -> +
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: isi_hristova84 и 84 госта