Схема на оригинално подгряване на пръскалките(голф2)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Схема на оригинално подгряване на пръскалките(голф2)

Мнениеот mupk0 » Пет 27 май 2011 9:22


Някой случайно да има схема за това как е оригинално инсталацията на колата.Имам пръскалките и се чудя как да ги вържа.С реле директно и отделно копче или както е оригинално(явно към подгрева на прозореца,защото друг вариант не виждам).




Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Схема на оригинално подгряване на пръскалките(голф2)

Мнениеот anrus » Пет 27 май 2011 9:51


Оригинално се връзват към клема G2 (за старата инсталация) или D/9 (за новата инсталация) на бушониерата, т.е. + след контакт през предпазител.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Схема на оригинално подгряване на пръскалките(голф2)

Мнениеот mupk0 » Пет 27 май 2011 9:53


Да той знайнай ми обясни.Ще напиша какво ми каза,за да не го търсят други колеги евентуално,а темата може да се заключи.


Пръскалките се връзват на G2 на бушониерата(плюс след контакт) с предпазител 7.5А,а самите те работят при температура под 20градуса(над 20градуса външна температура не се задействат).Кафяв - маса,черен -> +



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: isi_hristova84 и 84 госта