
гасне на газ
гасне на газ
Много странен проблем колеги.Качвам се карам 100,200...км никакви ядове,след първото загасяне на мотора и след това запалване почва да гасне на всеки сфетофар.прави го само на загрял мотор.1.8ми,АГУ ловато електрически,сменени мембрани преди 1година.Вече ми омръзна и като го направи си обръщам на бензин в града.Благодаря ви предварително
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: гасне на газ
Моето "Ловато" прави абсолютно същите мизерии
!Решението е: -смяняш с BRC
!


- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: гасне на газ
иди при Станимир в Лазур да я погледне
въртях сервизите в Бургас и там най-бива ако трябва да съдя по моята кола
въртях сервизите в Бургас и там най-бива ако трябва да съдя по моята кола
Re: гасне на газ
ми незнам дали има смисъл от газово ако сложа brc,по добре на бензин.
Може да ида при майстора в лазур да видим какво ще каже.Благодаря на колегите
Може да ида при майстора в лазур да видим какво ще каже.Благодаря на колегите
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: гасне на газ
Между другото щях да отварям тема, ама ще ползвам тази. При мен е същата работа. Сменени мембрани, почистен изпарител, регулирана е добре колата по мое мнение (динамика и разход) и... същата греда. Като я запаля и я покарам примерно 50 км няма проблем с оборотите. Като я изгася и я запаля стават доста ниски, не гасне ама... дразнещо е (скоро сменях тампон, не ми се сменя пак
). Също съм с Ловато, ама вакуумно. Колегата, дето спомена за смяна на изпарителя - от него ли е проблемацията? Каква е причината да прави така, Ловато са читава марка като цяло, доколкото знам

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: гасне на газ
При мен има развитие. Ще кажа накратко какво направих, за да се оправи колата.
Демонтирах в.филтър от карба. Първо започнах с напръскване на маса-та към двигателя и от него към корпуса на карба. Всички съмнителни снадки с букси бяха извадени и напръскани. След това смених едно маркучле за вакуум, което видимо беше ОК. Само че като го посмачках с пръсти и започна да оставя мазни черни петна по ръцете ми, според мен е прегоряло. Накрая си поиграх и с клапата за топъл/студен въздух. Навих й най-сетне една рапидка да седи фиксирана само в положение студено и воала. Вече втори ден тествам - никакви проблеми след повторното запалване с оборотите. Според мен проблемът при мен беше именно в тая клапа, щото съм я проверявал с пръст, че дори с изваден вакуум пак отива да се отваря леко и да смуче топъл въздух от мотора и явно е бъркала сместа. Съветвам те колега поне това да опиташ, най-лесното е. При теб тая клапа би следвало да е някъде под в.филтър, който ти е до пасажерския калник. Мисля беше като застанеш срещу него от дясната му страна, проследи тръбата, която отива до изх.колектор - на другия й край е тая клапа за топъл/студен въздух. Преди много време четох, че е хубаво да се фиксира с рапидка примерно, за да не мърда изобщо и да не бърка смесите и май наистина така се и оказа, поне при мен. Дори и при теб да няма промяна не ти пречи да опиташ. Понякога проблемите са толкоз глупави, а ти се виждат толкоз сложни в началото преди да започнеш да ги търсиш. Надявам се да съм помогнал. Въздухът играе доста голяма роля за сместа особено на пропан-бутан. Според мен при подобен род проблеми е хубаво да се започне първо от него, понеже освен всичко друго е и най-евтино да се правят корекции точно там.
Демонтирах в.филтър от карба. Първо започнах с напръскване на маса-та към двигателя и от него към корпуса на карба. Всички съмнителни снадки с букси бяха извадени и напръскани. След това смених едно маркучле за вакуум, което видимо беше ОК. Само че като го посмачках с пръсти и започна да оставя мазни черни петна по ръцете ми, според мен е прегоряло. Накрая си поиграх и с клапата за топъл/студен въздух. Навих й най-сетне една рапидка да седи фиксирана само в положение студено и воала. Вече втори ден тествам - никакви проблеми след повторното запалване с оборотите. Според мен проблемът при мен беше именно в тая клапа, щото съм я проверявал с пръст, че дори с изваден вакуум пак отива да се отваря леко и да смуче топъл въздух от мотора и явно е бъркала сместа. Съветвам те колега поне това да опиташ, най-лесното е. При теб тая клапа би следвало да е някъде под в.филтър, който ти е до пасажерския калник. Мисля беше като застанеш срещу него от дясната му страна, проследи тръбата, която отива до изх.колектор - на другия й край е тая клапа за топъл/студен въздух. Преди много време четох, че е хубаво да се фиксира с рапидка примерно, за да не мърда изобщо и да не бърка смесите и май наистина така се и оказа, поне при мен. Дори и при теб да няма промяна не ти пречи да опиташ. Понякога проблемите са толкоз глупави, а ти се виждат толкоз сложни в началото преди да започнеш да ги търсиш. Надявам се да съм помогнал. Въздухът играе доста голяма роля за сместа особено на пропан-бутан. Според мен при подобен род проблеми е хубаво да се започне първо от него, понеже освен всичко друго е и най-евтино да се правят корекции точно там.

Re: гасне на газ
ами колега аз съм махнал вакума за тази клапа,ефект няма ,ще и сложа една вида както казваш,и ще пробвам .Иначе смятам да сваля изпаритела с клапана за профилактика.
Проблема при мен е че моят мотор има много вакуми,и незнам дали и при мен не е проблема някъде там.
Мерси за отговора колега,дано имам успех.
Проблема при мен е че моят мотор има много вакуми,и незнам дали и при мен не е проблема някъде там.
Мерси за отговора колега,дано имам успех.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: гасне на газ
Ами редно е да ги подмениш всички вакуумчета. Вземи си маркуч за обратна нафта, евтин е. Смятам, че два метра все ще те оправят. За съжаление някои неща няма как да се хванат с уред и да се измерят при тези коли.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта