пък видях омазнено и някакъв лек теч там където скоростна кутия се захваща за двигателя?

Майсторът ми каза, че не било проблем, че има лек теч там! Имало някакви задни семеринги там и сигурно от тях било,
но не било желателно да се пипа само заради тях?
По-добре било като се отваря там да е когато се сменя или съединителя или маховика,
а най-добре било да сменят и двете едновременно, тъй като не си струвало два пъти да се отваря и да се плаща за труд,
че не било евтино!

Иначе двигателят си работи равномерно и има само леко тресене (по-скоро вибрация), което се усеща във волана, в скоростния лост
и в предното ляво огледало?

Какво ще ме посъветвате, има ли смисъл да сменям на този етап маховик и съединител и там каквото е необходимо или да си карам така
до по-сериозен проблем? Чудя се и този теч откъде е - дали от маслото на двигателя или от скоростите?
