Проблем с Филтьр за Тварди Частици

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nicom77
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 31 дек 2010 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: panagiurishte

Проблем с Филтьр за Тварди Частици

Мнениеот nicom77 » Съб 28 май 2011 0:56


Спешно искам сьвет,има ли някои компетентен.Карам пасат 2007 ,2.0 тди,170 коня,филтара е за махане,влезе в сервизен режим колата*до 3000 оборота вдига * и намерих с много зор хора да изтрият от ECU to драиверите на филтара, но физи4еското му махане Ще трябва да го направя сам.Вьпроса ми е :Мога ли да го сваля и да искартя керамиката от филтара ,за да не се налага да се реже трьба,заварява...,защото ако бях в бг е лесно но тук ....в Англия не е .Ше помоля механиците за мнение дали е вазможно?Благодаря предварително !




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Проблем с Филтьр за Тварди Частици

Мнениеот neon » Съб 28 май 2011 9:16


С програма за регенериране на филтъра не стана ли, та трябваше да го трият от софтуера?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с Филтьр за Тварди Частици

Мнениеот Andonov » Съб 28 май 2011 9:23


Колегата пита едно а получава друго... :?:

Направил е по-разумното със софуерно премахване.

Сваляш, отваряш и къртиш смело. Освен филтъра за твърди частици, изпразни и катализатора.
Успех. :beer


Потребителски аватар
nicom77
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 31 дек 2010 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: panagiurishte

Проблем с филтьр за твърди частици Б6

Мнениеот nicom77 » Нед 05 юни 2011 13:14


Здравеите,сетих се че винаги когато имам проблем и искам мнение или сьвет 1 пиша тук,но когато сам го решил все не се остава време да пиша.а е важно за останалите.Значи моят пасат 2007 ,2.0тди 170 коня влезе в сервизен режим *до 3000 оборота* и прибягнах до фирма която предлага отстраняване,и препрограмиране на компютьра.Коста им 1 ден,на мен 350 паунда*в UK сьм*.Обадиха се да кажат 4е филтара е бил обратимо пален,просто сам имал дат4ик които е дал грешна инфо,но след много мьки с тоз филтар,гасене на лампи4ката с разходки по магистрали,не се двоумих дали да оправям датчика. Понеже от фирмата ми казаха 4е правят remap на ECU to,поисках и да ми вдигнат мощността в разумни норми за работа на двигателя*подарак от фирмата*.Вече седмица карам колата ,варви осезаемо повече ,турбината включва по рано , и за сега виждам сьщия разход при нормално каране.Според тях би трябвало да падне, ше пиша пак по темата.Но горещо препорачвам махането на филтара особенно за БГ и на
щта си родна нафта.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: John Calvin и 30 госта