Здравейте, Става въпрос за пасат б5, 99г, 1.9 - 110 коня, АФН! Някой знае ли информация за цени и марки на вътрешното каре(на десен завой трака)? Отделно ли е или върви с полуоската, защото чувам, че е второто .Някой ако има информация за реликлиране, също би ми била от полза!
Последна промяна от andrey_hr на Сря 30 ное 2011 12:55, променено общо 2 пъти.
Карето върви само и един детайл,оригиналното е на цена 430 лева.Аз съм с едно за 90 лева 3 година мисля.В комплекта е маншон,каре,грес.Това мога да ти помогна не се притеснявай.Поздрави.
А това каре за АФН ли си го търсил, защото където и да питам за АФН винаги ми отговарят, че върви с полуоската само. Ти от къде си го взел(какъв магазин) и каква е марката ако помниш? П.С. Преди малко питах в SSM (Unitrade) дружба и ми казаха с връщане на старото(ако е оригинално и не е удряно) 421лв, иначе 566лв, но което е по-важно вътрешното каре казаха, че е отделно!За съжаление само те до сега предлагат отделно каре!
Последна промяна от andrey_hr на Пон 30 май 2011 15:05, променено общо 1 път.
Колега интересен ми е резултатът след смяната на вътрешното каре. И аз имам същият проблем, но при мен все още се чува рядко и слабо. Ходих да я прегледат, но защото не се чува всеки път майстора не можа да го хване, но по моите обяснения каза, че най-вероятно е каре. При мен трака на десен завой отдясно, а понякога се чува и на ляв завой пак отдясно. Моля те пиши за резултат след като го смениш.
За сега няма да сменям нищо, защото само в SSM(Unitrade) в дружба са ми казали, че се продава само вътрешното каре и е много пари(писал съм по-нагоре), а и проблема се появява много рядко като цяло. Но ако направя нещо ще пиша! Сега търся варианти, марки и цени. Който има информация да дава
Колегата от тука http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=23806 ми даде следната оферта: На Lobro полуоската(вървят заедно вътрешното каре и полуоската) на цена около 250лв(цената е еднаква за лява и дясна). Кофтито е, че ще се чака от порядъка на 45дни(поне на този етап, защото търси по-бързи варианти без да е за сметка на цената) и иска разбира се капаро(нормално за толкова скъпа част и не се познавам с него)!
Колега, преди няколко дни сменях на тъста лагери на главината. Колата е В5 и освен притракване на моменти имаше много леко виене. Като свалях старите лагери, познай - съчмите се бяха раздробили на две и въпреки това виенето беше минимално.
Колега, и аз поразпитах за карето заедно с полуоската. Казаха ми цена от към 800лв от което направо . Дано не се задълбочава проблема или да не е вътрешното каре
За съжеление се задълбочава(всеки оставен проблем е така ), защото вече взех да го чувам на повечко десни завой, а в добавка го чух и на няколко леви . Сигурен съм, че още е малко за да го хванат майсторите, но дано не ми изневери в гаден момент. Ще пиша ако има движение по проблема, защото вече няколко колеги се поинтересуваха за решението на този проблем!