2e АГУ необходими елементи.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Нед 29 май 2011 22:22


Значи колега относто монтажа на изпарителя към планката на акумулатора.Става с помоща на Г-образна планка.Късата страна я хващаш на болта до акумулатора, а на дългата страта хващаш изпарителя.За водата-хваща се от двата маркуча на парното, съответно от входния и изходния маркуч с тройници или тетки както казваш ти.Демек става успоредно на парното :mrgreen: Ето една снимка как е монтиран изпарителя
http://imageshack.us/photo/my-images/836/0110qr.jpg/

Както е изпарителя отдясно седи по принцип акумулатора.Снимката не е на голф, а на друга кола, но да добиеш представа как седи изпарителя.Ако има нещо питай :beer




buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот buuuu46 » Нед 29 май 2011 22:33


Ето питам :)
До сега гледах снимки в нета и се си мисля че изпарителя ще го събера между бобмето и кутията на дебитомера.За сега там има някакви вакуми за управление на клата но мисля нея да я завъртя от страната на купето а изпарителя да го монтирам на неиното място,защото ми се струва все че пътя от изпарителя до плочката е прекалено голям.
Гледах дали мога да я монтирам на самата кола зад дросела но там са тръбичките към климатика и този вариант ми отпадна.
Но между бобмето и въздушната кутия(дебитомера) ако ги махна вакумчетата ще се събере там.
Някои да е пробвал този вариант ?
Мерси за пояснението към парното.Но не трябва ли да се сврържат паралелно маркучите към изпарителя


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот muns61 » Пон 30 май 2011 9:50


Успоредно и паралелно май ще да е едно и също...


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Пон 30 май 2011 15:11


Ако ти се струва далече до акумулатора има и друг вариант.
Слагаш го между бомбето и дросела.Все ще се намери малко място за един изпарител.Взимаш изпарителя и мериш къде може да се монтира разбира се прецени и тръбите откъде ще минават.Иначе ето ти една снимка да видиш как изглежда монтиран до акумулатора
http://magiton.com/gal/albums/userpics/ ... e00001.jpg
Не мисля, че пътя от изпарителя до плочката е много.На моя голф (не е 2е, а АБФ) е монтиран на акумулатора, плочката ми е на дросела и пътя е г/д колкото на снимката която съм показал и нямам никакви проблеми.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот G3 » Нед 05 юни 2011 10:07


бензиновата помпа върти ли ти докато колата работи на газ ?


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Нед 05 юни 2011 14:49


Хубаво е да се направи да върти постоянно.Държиш си по 5-10 литра бензин в резервоара и си 6 ;)


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Нед 05 юни 2011 22:28


badov написа:Хубаво е да се направи да върти постоянно.Държиш си по 5-10 литра бензин в резервоара и си 6 ;)

доста е спорно това :wink: всеки различно казва.при мен не знам как е направено точно с реле някакво може би,но помпата ми рабори само като обърна на бензин и в момента,в който превключа на газ тя спира.като изгася двигатела си обръща автоматично на бензин и при всяко запалване или даване на контакт помпата се чува да подкачва.


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Пон 06 юни 2011 1:05


Ами аз съм чувал от майстори, че е по добре да върти постоянно-охлаждали се дюзите по този начин и още нещо имаше, но не помня.И н двете коли ми въртят помпите-всичко си е 6+ :D


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Чет 09 юни 2011 12:45


badov написа:Ами аз съм чувал от майстори, че е по добре да върти постоянно-охлаждали се дюзите по този начин и още нещо имаше, но не помня.И н двете коли ми въртят помпите-всичко си е 6+ :D

да де,ама поне 10 литра бензин трябва да имаш задалжително.от 2005 година съм с газ,както писах помпата не е постоянно изключена ,а си върти при всяко запалване.това за мен е най-добрия вариант.все пак винаги имам по 5-6 литра бензин. :wink:


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Чет 09 юни 2011 13:24


Всеки сам си преценя колега :mrgreen:


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот buuuu46 » Чет 09 юни 2011 19:32


Ами мисля помпата да е постояно включена.
Наистина мненията са много противоположни за спряна и пусната помпа но времето ще покаже.
Лошото е ако оригиналната помпа се скапе и се сложи една от 100~150 лева те вият на умряло а една бошова е +400 лева.
И за това мисля кое е наи добре за помпата.
Или най добре както на колегата Lifeguard е направено.


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот badov » Пет 10 юни 2011 10:24


Ами колега за бензиновата помпа правилно мислиш.На старата кола преди да сложа газова ми изгоря помпата от държане на малко бензин в резервоара.Оригиналната беше към 300лв, взех тогава една за 80 и във високите обороти не можеше да храни.Според мен си я направи да върти постоянно и си дръж примерно 10 литра бензин и си 6+ :D


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот buuuu46 » Пон 13 юни 2011 9:55


Колеги сложих газовата и минах 200 километра.
Колата се държи добре набира добре по байрите не е гърмяла и тем подобни.
Ще ви кача сники да видите къде е изпарителя.
А и разхода е .. ще ви кажа като свърши газта :)
Благодаря ви за помоща и съветите :bowdown


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот Lifeguard » Пон 13 юни 2011 11:38


:applause: айде дано разхода ти е по-малък от моя.


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 2e АГУ необходими елементи.

Мнениеот buuuu46 » Пон 13 юни 2011 23:10


Ами за сега с 20 литра газ съм минал 200 + извънградско и сега карам градско докато свърщи газта и ще споделя за разхода.
Не знам как съм изкарал 3 години на бензин е временета бяха други :)
А за обещаните снимки да си докопам апарата и ще снимам
Отново благодаря за съветите и помоща :bowdown :bowdown :bowdown



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта