Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот 1z » Вто 15 мар 2011 7:00


nane написа:колеги така и не се разбра коя шаиба е демпфер и коя не,та направо ще пусна снимка на моята шаиба да кажат хората които разбират дали е демпфер или не,нямам фраилаиф поне така до колкото разбирам че ако има гаика на оста на динамото и ако се въти в двете посоки значи няма мотора е 1z 94г.
demper na 1z.jpg


да това ти е демпферната шайба, фраилаиф нямаш штото като е заминал стария са ти сложили обикновена ролка че е 5 пъти по ефтина.




Потребителски аватар
Antonio87
Мнения: 174
Регистриран на: Пет 18 фев 2011 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раума,Финландия

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот Antonio87 » Вто 15 мар 2011 8:10


колега при мен тази обтягащата ролка на пистовия ремък http://drive.bg/popup_image.php?pNumImage=1&pID=1224704
пружината се беше уморила от времето и самата ролка беше наклонена леко надолу и опираше в пластмасовия капак на ангренажния ремък и се чуваше яко свирене и пистовия ремък беше почнал да се къса,след подмяната на обтягащия механизъм аз го вземах за 148 лв АХУ мотора и всичко сега е 6


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот aradovanov » Вто 31 май 2011 21:23


Колеги да вдигна малко темата с въпрос.

Голф 3 1Z 1995г. според ЕТКА има два варианта на ролки:
1. обикновена - 028 903 119 F
2. фрайлайф - 028 903 119 AA

Моя е с обикновена ролка, а искам да сложа фрайлайф. Някой ако го е правил да сподели марка/парт номер или нещо подобно за да ме улесни в търсенето?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот Dobromirski » Вто 31 май 2011 21:58


:mrgreen:
Има човек, който го е правил - в темата, а относно парт номера.....
aradovanov написа:1. обикновена - 028 903 119 F2. фрайлайф - 028 903 119 AA

:063:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот aradovanov » Сря 01 юни 2011 5:12


Не ми помогна много.
А кое е смешното за номерата?


lambo_sl
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 03 дек 2010 20:17
Автомобил: Audi A3
Двигател: AHF 2000
Местоположение: sliven-sofia

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот lambo_sl » Сря 01 юни 2011 6:26


Колеги аз имах също премеждия с тази ролка.Един ден както си карам и трябваше да се изнеса по-бързо и се чу едно пук и се почудих кво става обачи си паркирах и викам то ще се чуе. После запалих колата след един, два часа и си трагвам лекичко и по едно време ми светна лампата на алтернатора, спрях и гледам че ремъка е на земята и ролката също. Направо се беше счупила. Аз не знаех че има такива работи по тия коли, но вече си изпатих и знам. Мотора е 1,9 ТДИ АХФ


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот Dobromirski » Сря 01 юни 2011 19:55


"Помогни си сам, за да ти помогне и Господ".
Прочети темата !!!! (цялата! Ще намериш кой го е правил, как го е направил и какви са отзивите)
Относно парт номера , хем си ги написал, хем ги търсиш :shock


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот aradovanov » Сря 01 юни 2011 20:21


Добре бе човек!
Събирам инфо.
Майстора ми е извън Бургас и искам да съм подготвен.

Има хора които са го правили темата съм я прочел, номера по Ина, Рювил или Бразил никъде няма. Аз оригинална ролка няма да си купя, колата не струва толкова.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот parno » Сря 01 юни 2011 20:56


aradovanov написа:Добре бе човек!
Събирам инфо.
Майстора ми е извън Бургас и искам да съм подготвен.

Има хора които са го правили темата съм я прочел, номера по Ина, Рювил или Бразил никъде няма. Аз оригинална ролка няма да си купя, колата не струва толкова.

mhihi тя твоята кола нищо не струва spam


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот venll-vr » Чет 02 юни 2011 21:08


Вижте си номера на алтернатора /не по ВАГ, а по завода производител/. След това потърсете в интернет на този алтернатор какви ролки се слагат. Използвай те ОЕМ /original equipment manufacturer/. Запишете си вида на ролките. В нета има и размерите и разстоянието от опората до ролката. Свалете вашата и потърсете най-близката по размер. Това е. Аз на моята кола така процедирах.

Това е номера на алтернатора 0124515010 по Bosch
028903028 E това е номера по ВАГ

Това се ролките монтирани на моя алтернатор
Manufacturer Equivalent Original Codes
Bosch F00M991002
Bosch F00M991122
Нitachi GD2149981
IKA 3520
INA F2276284
INA F2276285
INA F2276286
INA F2276287
Luk 535000410
Luk 535001210
Valeo 2546778
Volkswagen 022903119AM
Volkswagen 028903119A
Volkswagen 028903119AM
Volkswagen 028903119T
Volkswagen 038903119A

Свалих си старата рoлка, отдох в магазина и си купих друга. Сега вече няма вибрации в обтегача на ремъка.

Последна промяна от venll-vr на Пет 03 юни 2011 15:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот aradovanov » Пет 03 юни 2011 5:39


venll-vr написа:Вижте си номера на алтернатора...


Мерси колега това ще ми свърши работа!


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 03 юни 2011 11:38


При мен сутринт като запаля и започва да цагърка тоя обтегач.Казаха ми че трябва да сменя целия механизъм, а той струва над 200 лв.Няма ли да се оправи само чрез смяна на ролката :?:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот Andonov » Пет 03 юни 2011 12:15


Golf_Diesel_ написа:При мен сутринт като запаля и започва да цагърка тоя обтегач.Казаха ми че трябва да сменя целия механизъм, а той струва над 200 лв.Няма ли да се оправи само чрез смяна на ролката :?:


В повечето случаи това скърцане след сутрешно запалване се дължи на износени канали на ролката на генератора.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот joker » Пет 03 юни 2011 23:16


Колеги извинявайте за Offа ама защо непрекъснато говорите за фрайлайф,като истинската дума на немски е freilauf(фрайлауф),сиреч свободен ход....


Потребителски аватар
slavi13
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: irlandia

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот slavi13 » Съб 04 юни 2011 1:45


Борислав Андреев написа:Здравейте колеги.
И аз съм с разбит обтегач поради блокирал фрайлайф.
Та свалих динамото,но болта на шайбата на перката незнам с каква резба е,и не смея да го напъвам.Та знае ли някой на къде се развива-на ляво или на дясно?Както и шайбата на динамото?
Спешно е колеги помагайте!


ще се опитам да ти обясня, трябва ти обаче специален ключ за шаибата, сваляш динамото и в оста вкарваш торкс сплит , мисля, че такъв беше, ще видиш кой размер, та захващаш ключа които влиза в оста на менгемето и както предварително си вкарал специалният ключ който е с дупка в средата и с шлици от вънка да захване ролката от вутрешната страна, и въртиш ключа обратно на часовниковата стрелка, така че оста на генератора остава неподвижна. ако оста е с много шлици, няма да имаш проблеми , но ако е само с 5, на суперба е такава, няма отвиване, чупят се шлиците на ключа които законтря оста, много тъпо са го направили



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта