9а сравнение с абф
9а сравнение с абф
Здравейте колеги искам да изясня нещо как може 9а мотора с механичната инжекция да върви повече от абф с ел инжекция пак е по малко коне само 136 и каква е разликата в двата мотора само електрониката ли и защо е толкова муден абф мотора.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 9а сравнение с абф
Как стигна до това заключение??? Карал ли си еднакъв модел кола с 2-та мотора? Зависи от много неща: състояние на мотора, скорости, тегло на автомобила, съединител, гуми и накрая но не на последно място как ще се оползотворят конете под капака зависи от магарето зад волана 

Re: 9а сравнение с абф
Стигнах до това заглючение защото един приятел сложи на аудито 9а мотор без ремонт сравнение с 3-абфа върви повече от тях и абф-а с куцата си инженция ич го няма в ниските обороти докато 9а мотора с механичната направо му къса шортите незнам как се получава това нещо с по малко коне дали е от зад кормилното устроиство незнам но уви по тешка кола с по слаб мотор бие абф ако може някой ми го обясни да заповяда
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 9а сравнение с абф
gar4a написа:Стигнах до това заглючение защото един приятел сложи на аудито 9а мотор без ремонт сравнение с 3-абфа върви повече от тях и абф-а с куцата си инженция ич го няма в ниските обороти докато 9а мотора с механичната направо му къса шортите незнам как се получава това нещо с по малко коне дали е от зад кормилното устроиство незнам но уви по тешка кола с по слаб мотор бие абф ако може някой ми го обясни да заповяда
Не е толкова чудно,че 9А се представя толкова добре,той е с повече въртящ момент при по-ниски обороти,за разлика от АБФ:
9А,134к.с./5800рпм,186нм/4400рпм;КЕ-мотроник
АБФ,150к.с./6000рпм,180нм/4800рпм;диджифант
Много ме радва и мен 9А,много е пъргав
Re: 9а сравнение с абф
Дали един абф ако му се монтира ена механична инжекция ще тръгне по добре да върви как мислите и знаете ли дали има разлика някъква във валовете на двата мотора има разлика в градосите и в лифта 

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 9а сравнение с абф
А на комара да му се сложи хобот от слон може ли ?
Валовете на АБФ са по-добри до колкото си спомням от една тема и АБФската глава е по-добра като цяло.
Има доста по-стабилни електронни инжекций вместо механичната от 9А.
Валовете на АБФ са по-добри до колкото си спомням от една тема и АБФската глава е по-добра като цяло.
Има доста по-стабилни електронни инжекций вместо механичната от 9А.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 9а сравнение с абф
Pavcho2 написа:А на комара да му се сложи хобот от слон може ли ?
Валовете на АБФ са по-добри до колкото си спомням от една тема и АБФската глава е по-добра като цяло.
Има доста по-стабилни електронни инжекций вместо механичната от 9А.
Абе това по-добро,онова по-добро,но ето че практиката доказва друго в конкретния случай.Ауди с 9а е задължително по-тежко от Голф АБФ...момчето е дало пример,че въпросното Ауди побеждава три АБФ-а,деа беше един,да кажеме,че не е бил читав,ама 3 е достатъчно за да заслужи респект въпросния 9А,който съм сигурен,че в купето на Голф 2 ще радва още повече

- Ceki4aGTI
- Мнения: 175
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 9а сравнение с абф
Механичната инжекция си е много голяма сила, стига да е пипната от човек, който разбира, нз за аудито но аз лично съм бегал абф с КР-а, като на КР-а сичко си е сток, даже нямам много спирачки 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 9а сравнение с абф
Ceki4aGTI написа:Механичната инжекция си е много голяма сила, стига да е пипната от човек, който разбира, нз за аудито но аз лично съм бегал абф с КР-а, като на КР-а сичко си е сток, даже нямам много спирачки
Ооо това е общоизвестен факт,не си единствения,въпреки че на абф му пишат заводско по-добри времена

Re: 9а сравнение с абф
И азтака смятам колеги че механичната инжекция ако и сечко уред е доста по добър вариянт от ел инжекция досега несам срешнал небутан абф който да ми хареса като пъргавина и поведение говорим за сток нали
Re: 9а сравнение с абф
може ли някой да ми напише точните градоси на валовете на двата мотора и лифта ще съм му благодарен 

- Ceki4aGTI
- Мнения: 175
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 9а сравнение с абф
Единствения недостатък на механичната инжекция е точно това че няма компютър и не може да се сложи турбо освен ако не смениш инжекциона или не го направиш КР-а на газ + турбо, само това не е измислено като хората иначе КР с турбо комбинацията би била 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 9а сравнение с абф
gar4a написа:на 9а мотора механичната инжекция има комп защото е ke-jetronik
ке-мотроник е

- Ceki4aGTI
- Мнения: 175
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 11:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 9а сравнение с абф
gar4a написа:на 9а мотора механичната инжекция има комп защото е ke-jetronik
Колега, не че нещо но не съм чувал механичен инжекцион, на който впръскването да се регулира от комп.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта