
Проблем с разхода на гориво.
Проблем с разхода на гориво.
Здравейте.Имам Polo 91 г. 1.3 моноижекцион - купе.През лятото смених гарнитурата на главата и се появи сериозен разход на бензин и газ(забравих да кажа,че има АГУ) - около 12-13 л на 100 км.Между другото гори и масло. 

Re: Проблем с разхода на гориво.
mitman написа:...През лятото смених гарнитурата на главата и се появи сериозен разход...
Защо се е наложило да сменяш гарнитурата? Какъв е бил проблема?
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
добре дошъл,
значи така си "нахвърлял" фактите,че изпаднах в недоумение?! gruebel като гледам не само аз не съм разбрал за какво става въпрос.
дай малко жокери
т.е. малко по-подробно.
защо е сменяна гарнитурата?от лятото до сега донатяга ли главата?
не ,че има връзка с разхода /освен този на маслото/ама ми е интересно
значи така си "нахвърлял" фактите,че изпаднах в недоумение?! gruebel като гледам не само аз не съм разбрал за какво става въпрос.
дай малко жокери

т.е. малко по-подробно.
защо е сменяна гарнитурата?от лятото до сега донатяга ли главата?
не ,че има връзка с разхода /освен този на маслото/ама ми е интересно

Подред:
1.Развали се датчика за температурата(на таблото)
2.Аз не го смених и не съм усетил кога е прегряла(колата започна да прекъсва и да изкарва бял дим през ауспуха)
3.Закарах я на майстор и се оказа гарнитура на главата.
4.И от тук смених:
-гарнитура на главата
-гарнитура на капака на клапаните(беше омаслен)
-гумички на клапаните(били нагорели)
-водна помпа(изядена)
-ангренажен ремък
-шлайфане на главата
В заключение майстора ми каза,че главата може и да не се натяга защото е алуминиева и аз не отидох(все не намирах време).
Интересното е,че след тази смяна започнаха проблемите с високия разход на гориво и проблема с маслото.Иначе колата върви добре и няма промяна от преди смяната на гарнитурата.
Благодаря за отговорите.
1.Развали се датчика за температурата(на таблото)
2.Аз не го смених и не съм усетил кога е прегряла(колата започна да прекъсва и да изкарва бял дим през ауспуха)
3.Закарах я на майстор и се оказа гарнитура на главата.
4.И от тук смених:
-гарнитура на главата
-гарнитура на капака на клапаните(беше омаслен)
-гумички на клапаните(били нагорели)
-водна помпа(изядена)
-ангренажен ремък
-шлайфане на главата
В заключение майстора ми каза,че главата може и да не се натяга защото е алуминиева и аз не отидох(все не намирах време).
Интересното е,че след тази смяна започнаха проблемите с високия разход на гориво и проблема с маслото.Иначе колата върви добре и няма промяна от преди смяната на гарнитурата.
Благодаря за отговорите.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 140 госта