



разход на масло 1,8 ABS
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи 1-во карах с Арал 15-40 за 10000км 1литър.Сега карам с 10-40 на Фуш и за 7000км лапна 1л та до 10000 ще глътне още 0.5 ама другия път си слагам пак 15-40.А и с тая полусинтетика като запаля първите 5-6 сек. ми тракат повдигачите щото маслото е малко по рядко .До 1-1.3 на 10000 км колеги е нормолно до ви горят колите все пак са на 10 и повече години.Като почне да гори над 1.5 ще сменям гумички ама засега не се налага. 

- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
А да попитам,добре ли е да се сменя от полу на пълна синтетика,щото чух мнения,че с пълна било по добре.
Колата я взех тая година,март месец,предишния собственик е сменил масло преди 7К км, и е сложил полусинтетика на Castrol.Аз съм навърял около 5000км, и да ми гори масло не виждам.Но все пак нали на около 10К се сменя и вече е време , даже съм закъснял.Мисля да отворя повечко джоба и да не жаля за масло пари.
Предложение какво масло да сложа и дали да си остана на полу или да сменям на пълна синтетика?
Колата я взех тая година,март месец,предишния собственик е сменил масло преди 7К км, и е сложил полусинтетика на Castrol.Аз съм навърял около 5000км, и да ми гори масло не виждам.Но все пак нали на около 10К се сменя и вече е време , даже съм закъснял.Мисля да отворя повечко джоба и да не жаля за масло пари.
Предложение какво масло да сложа и дали да си остана на полу или да сменям на пълна синтетика?
- hop
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
- Автомобил: VW Touran 2005
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Щом ти е 10 годишна колицата - слагай полусинтетика. Пълната синтетика ще ти е много "тънка" за двигателя и излишно "дебела" за джоба. Още повече, че не ти го гори...
Дано си сигурен, че предишния собственик не е сипвал нек'ви "подобрители" в двигателя!
Ама, като го смениш масалцето два-три пъти и то ще си каже...
Дано си сигурен, че предишния собственик не е сипвал нек'ви "подобрители" в двигателя!
Ама, като го смениш масалцето два-три пъти и то ще си каже...
Аз карам с Фукс Титан Карат 10-40. За сега съм го сменял веднъж след 8000 км. и ми се изгуби около 0.5 л. но имам и съвсем слабо омасляване от задния семеринг, което майстора каза за сега да не пипам, че било много слабо. Двигателя работи общо взето добре с него, а и Ауто + гарантираха че поне е истинско, щото са му официален вносител. Загова сега пак сипах от него и пак съм с намерение да го сменям най-много на 7 -8 хил., че поне е малко по-евтино от по-марковите масла.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Голф 1.8 ABS(270 000 км)-съгласно техническите характеристики от каталога двигателят нормално може да достигне разход до 1 литър на 1000 км(да на 1000 км!!!!) в зависимост от начина на каране.Моят ако го карам градско 2000-2300 об/мин гори 100 г/2000 км.При извънградко каране със 120-150 км/ч обороти 3000-4000-разход на масло 350 мл/1000 км
И моля някои форумци да не лъжат-нямо двигател ABS 1.8 дето е на повече от 200 000 км и да гор под 1 л/10 000 км
Причината е в хидравличните повдигачи на клапаните-и да смените вложките пак си хапва масълце.
А ако някойима двигател за затриване нека да го кара с М10Д!Дори 15W-40 не е за препоръчване менно заради хидравличните повдигачи!
иИ няма тънко и дебело масло защото това което изглежда тънко?на външна температура остава със същия вискозите и при 100 градуса(ако е качествено-дължи на т.н молекули-диполи) а "дебелото" М10 Д става рибена чорба при 100 градуса и маргарин при минус 10 градуса
И моля някои форумци да не лъжат-нямо двигател ABS 1.8 дето е на повече от 200 000 км и да гор под 1 л/10 000 км
Причината е в хидравличните повдигачи на клапаните-и да смените вложките пак си хапва масълце.
А ако някойима двигател за затриване нека да го кара с М10Д!Дори 15W-40 не е за препоръчване менно заради хидравличните повдигачи!
иИ няма тънко и дебело масло защото това което изглежда тънко?на външна температура остава със същия вискозите и при 100 градуса(ако е качествено-дължи на т.н молекули-диполи) а "дебелото" М10 Д става рибена чорба при 100 градуса и маргарин при минус 10 градуса
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
petev написа:Голф 1.8 ABS(270 000 км)-съгласно техническите характеристики от каталога двигателят нормално може да достигне разход до 1 литър на 1000 км(да на 1000 км!!!!)
Възможно е -Имах една книжка на Кадет 1,4 там пишеше "оилгебраух" 400грама на 1000километра, от която излизаше че на 10000 се получават 4 литра:shock Кво точно пише в твоя каталог?
Но от опита ми с няколко коли, твърдя че разход (0,5-1 )литър на 10000км говори за двигател в много-добро състояние.
А М10Д дори на Жигулката не съм наливал-само Диона супер!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта