Проблем с Опел
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Проблем с Опел
Трябва ми по принцип човек, който има някакъв поглед върху 1.7 CDTI. Проблема е, че при студен старт много свети лампата на маслото, чак почват да се чуват лагерите докато напълни филтъра.Смених маслена помпа, масло и филтър, но проблема остава.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Колега с регистрация в Опел форума?
Един опел с такъв двигател преди години разглобихме на части и продадохме каквото можахме от него,точно заради подобен проблем! При нас обаче развиваше целия маслен филтър от голямо налягане на маслото и го изстрелваше на асфалта като го деформираше от удара доста добре...Когато разпарчетосахме и мотора установихме,че има един маслен клапан в самия блок на този такован двигател,който в нашия случай,беше блокирал в затворено положение.Ако това е проблема при теб,явно стои отворен!Не си спомням точно къде се намираше,това беше доста отдавна... Опел никога не са могли да правят мотори(всъщност и коли де),еле пък дизели... И от исузуто дето го слагат не съм очарован с изключение на 3.0 V6 TDI !
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с Опел
Със сигурност говориш за Исузо.Маслената помпа я върти ангренажа.Тоя Опел си е Екотек-комънрейл-2005г.Филтъра е отзад високо и е елемент.Ако изхвърча ще е нагоре.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с Опел
Явно не е точно същия мотор,не знам дали беше на опел мотора или исузов,но потърси инфо за такъв вид клапан!Дано съм помогнал.Просто след като си сменил помпа и филтър,не виждам какво може да е друго,освен пак да си взел филтър менте,ама това пък трябва да е егати и късмета!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с Опел
И на 1,3 CDTI го имах този проблем, особено след смяна на масло и филтър.
В Карго експрес вдигаха само рамене. Палех на 2-3 пъти .Само цък да врътне леко стартера, пауза и пак.
В Карго експрес вдигаха само рамене. Палех на 2-3 пъти .Само цък да врътне леко стартера, пауза и пак.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с Опел
Момчета и момичета, толкова ли нема некой майстор или разбирач.Ако се срамувате може и на ЛС
.

- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: Проблем с Опел
ами като сваля картера за маслената помпа защо аджеба не провери по един основен и един биелен лагер бе колега
.
най-вероятно там е ключа към бараката според мен

най-вероятно там е ключа към бараката според мен

- pomeoo
- Мнения: 452
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
- Автомобил: MK3
- Двигател: ABD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колега с регистрация в Опел форума?
lion_heart002 написа:Опел никога не са могли да правят мотори(всъщност и коли де),еле пък дизели... И от исузуто дето го слагат не съм очарован с изключение на 3.0 V6 TDI !
Еле пък "VW" правят най-добрите мотори.......

Не искам да прозвучи като спам, но просто не се сдържах!
Колега, Успех с ремонта!
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с Опел
Не знам дали си се сдържал или,не ама е факт,че моторите на VAG са МНОГО по-добри! Неслучайно всяка година имат по някоя награда за двигател.Да не говорим пък,че никоя уважаваща себе си марка няма да сложи мотор на друг производител в автомобила си,но след като опел не могат да си направят мотор,ще купуват от Исузу-иначе ще трябва да са на педали колите им! Споко и аз съм имал опел-добре,че се отървах! Да не говорим,как екотек,става на екошпек за собствениците на опел след известен пробег! Дано си реши проблема бързо и безболезнено човека!
- pomeoo
- Мнения: 452
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
- Автомобил: MK3
- Двигател: ABD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Опел
Това което казах е на база данни! Преди имах "Опел", сега имам "VW", по доволен съм от Опела!
Иначе колега, няма смисъл да насираме темата на колегата, по тази тема много може да се приказва!
Поздрави!
П.С. Колега, защо не попиташ тук
http://www.opelclub.bg/index.php?s=6cfb ... db&act=idx
със сигурност там ще получиш отговор на въпроса ти
Иначе колега, няма смисъл да насираме темата на колегата, по тази тема много може да се приказва!
Поздрави!
П.С. Колега, защо не попиташ тук

със сигурност там ще получиш отговор на въпроса ти

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с Опел
boreto1977 ,Картер не съм свалял, щото помпата я върти ангренажа и оттам излиза. Колата държи налягане и проблема въобще не е от лагери.Просто филтъра се празни и би трябвало да има някакъв клапан.Между другото тази кола е типичен пример, че всичко е късмет.Колата е на шурека ми и е на 168000 реални километра, купена от Булвария и потдържана перфектно.И защо почнахте веднага да сравнявате двигатели? За дизел Опел никога не е имал по добър двг, но за бензиновите по-добре да помълчиме.Моля ви само по темата ако може, щото ще стане мазало
- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: Проблем с Опел
в такъв случай аз бих свалил тялото на масления филтър и бих огледал клапана/ите/ ,би трябвало там да се намират пущините 

- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Опел
и при мен лампата свети маааалко по-дълго от примерно други коли, даже и от корсата. Аз съм с 1,9 ЦДТИ, но смятам че е нормално-не трака де...ЗА твоя мотор не съм сигурен но при мен си е чист Фиат 

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с Опел
Не знам колко е нормално да свети и колко да не свети, но тая лампа за маслото я гаси масло под налягане.Всякакви други цветове лампи може да светят и да си правят инспекций и т.н. ,но червена лампа при работещ двигател и то 10-12сек.
. Иначе доколкото знам 1.3 и 1.9 са Фиат а 1.7 е Опел.

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с Опел
110afn написа:boreto1977 ,Картер не съм свалял, щото помпата я върти ангренажа и оттам излиза. Колата държи налягане и проблема въобще не е от лагери.Просто филтъра се празни и би трябвало да има някакъв клапан.Между другото тази кола е типичен пример, че всичко е късмет.Колата е на шурека ми и е на 168000 реални километра, купена от Булвария и потдържана перфектно.
Че той много е издържал

Аз 2 пъти съм правил промивка преди смяна на масло- ако има заседнал боклук да излезе , но никакъв резултат / а беше само на 82000км. Този ефект се прояви още след 42000км и си остана.Последни 2 смени и обслужване бяха в Булвария.
Девня Цимент имат 1 сив, като твоя мотор и е на 18Х000км - и той на същия хал
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 46 госта