закъснение при дсг 2.0 тди отна4ало до 2000 оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
makela dsg
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: españa

закъснение при дсг 2.0 тди отна4ало до 2000 оборота

Мнениеот makela dsg » Вто 07 юни 2011 9:33


здравеите колеги имам пасат 6/ 2,0 тди дсг 140 от 2006,но имам проблем с мотора.при тръгване закъснява много и след 2000 оборота излита,и на другите скорости е така.проверяваме турбото,скоростната кутиа,саединителя,дюзите,но уви вси4ко е перфектно.само разбрираме 4е турбото испуска прекалено компресиа на празен ход,мисля 4е трябва да са 0,9 бара а са 0,5, и докато станат 2,5 закъсниава много.моля ви помогнете ако сте компетентни.666 34 34 33 испаниа/макела.




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: закъснение при дсг 2.0 тди отна4ало до 2000 оборота

Мнениеот Dobromirski » Сря 08 юни 2011 6:35


Оууу, то твоето турбо, не само , че изпуща ами и всмуква :mrgreen:
МАП сензора показва в абсолютни стойности , и би трябвало да покаже атмосферното налягане. VAG-COM-a го показва също ( в ЕЦУ-то има втори датчик) . Дай колата само на контакт (загасен мотор) и виж какво показва МАП-а. Ако пак е 0,5 (в Испания не вярвам да има толкова високи планини :mrgreen: ) направо смени МАП-а. Ако на контакт си е около 0,9 а при запалване пада на 0,5 провери какво е задръстено по всмукателните пътища ( провери си и клапата за меко гасене на мотора ( при теб вече е доста по-учена, изпълнява и друга функция), а има едно нещо което се нарича въздушен филтър и се сменя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26, licho58 и 49 госта