Здравейте, полото ми 6n 96 16v не иска да пали.
Преди 2 вечери се прибрах от работа, спрях пред блока и трябваше пак да излизам. Полото не запали. До сега не е имало проблеми с паленето и не е давало никакви сигнали. Винаги палеше на момента. Четох из форума различни теми.
С един приятел се опитвахме да открием проблема и проверихме някои неща:
Тръгвайки от проверка на свещи, които не хвърлят искра стигнахме до бобината. Кабела, който излиза от нея и влиза в делкото също не хвърли искра.
Явно е нещо от към бобината. Въпреки това вариантите които видях четох във форума са много:
1. Свещи - Тръгвайки от проверка на свещи, които не хвърлят искра стигнахме до бобината. Кабела, който излиза от нея и влиза в делкото също не хвърли искра.
2. Бобина - нямам друга бобина и не познавам някой от който да взема, за да пробвам.
3. Имобилайзера -
Алармата е сменяна миналото лято в Радиал и е вързан имобилайзера. Алармата е БСМ. Дали може да е нещо от имобилайзера, който да се е прецакал или някой бушон да е изгорял или нещо такова. На пръв поглед алармата си работи нормално, като дам на контакт светла лампичката на алармата и при цъкане на бутона на дистанционното нещо щраква. Някой може ли да ми каже как да заобиколя имобилайзера на алармата, за д апробвам дали е това.
Имам кабел и правих диагностика на компа, но не излиза нищо.
Някой ако има идеи ще съм благодарен да ги сподели.
Ако може да ми препоръчате майстор, към който да се обърна - ако може да дойде на място или да е близо до Студентски, за да ме издърпа някой, ако не е близо поне да е сигурен. Наблизо има сервизи, но не ми се ще да го закарам в най-близкия сервиз и да ми кажат, че компа е отишъл или нещо такова, както четох за други колеги с този проблем.
Благодаря предварително.
Поло 6n 96 - не пали
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Поло 6n 96 - не пали
аз имам една бобина точно за проби я пазя. От кой квартал си?
ако проблема беше в имобилайзера, то колата щеше да пали за секунда и веднага да гасне.
Щом няма искра от бобината, то тя е виновника за случилото се.
Ако е пуканата някъде, от тези дъждове и тази влага. Се събира малко водичка (влага) и не може да възпроизведе искра. За да запали колата.
ако проблема беше в имобилайзера, то колата щеше да пали за секунда и веднага да гасне.
Щом няма искра от бобината, то тя е виновника за случилото се.
Ако е пуканата някъде, от тези дъждове и тази влага. Се събира малко водичка (влага) и не може да възпроизведе искра. За да запали колата.
- ivan.karadenizov
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 9:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Сливен
Re: Поло 6n 96 - не пали
Ако е бобина - и аз си возя за всеки случай в багажника старата напукана бобина (работи ок, ако няма конденз по нея). Няма проблем да тестваш с нея.
Само че така от веднъж бобината да умре... Стига ли захранване до нея?
Само че така от веднъж бобината да умре... Стига ли захранване до нея?
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Поло 6n 96 - не пали
мре, мре, баш от веднъж мре тая гад.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 6n 96 - не пали
Не подценявайте и датчика на Хол.Проверява се със светодиод-писал съм във форума как става.
Re: Поло 6n 96 - не пали
Благодаря за бързите отгград съмовори.
В Студентски град съм.
За имобилайзера - Имобилайзера не е от колата, а от алармата и когато не е изключен(след като съм отключил колата, преди да запаля) има същия ефект - колата върти, но не пали въобще. Когато го цъкна пали. В момента поведението е съшото.
За Датчика на Хол - Датчика на Хол, доколкото четох обясненията в други постове е под делкото - след бубината или не съм разбрал добре. А кабела от дубината, който влиза в делкото не дава искра. Поправете ме ако греша.
Снощи стана късно и стигнах само до изходния кабел от бубината и не съм проверявал още дали влиза ток в нея.
Довечера ще продължа разследването. Ще пробвам и датчика на Хол с диода.
В Студентски град съм.
За имобилайзера - Имобилайзера не е от колата, а от алармата и когато не е изключен(след като съм отключил колата, преди да запаля) има същия ефект - колата върти, но не пали въобще. Когато го цъкна пали. В момента поведението е съшото.
За Датчика на Хол - Датчика на Хол, доколкото четох обясненията в други постове е под делкото - след бубината или не съм разбрал добре. А кабела от дубината, който влиза в делкото не дава искра. Поправете ме ако греша.
Снощи стана късно и стигнах само до изходния кабел от бубината и не съм проверявал още дали влиза ток в нея.
Довечера ще продължа разследването. Ще пробвам и датчика на Хол с диода.
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 6n 96 - не пали
Датчика на хол е в делкото.Точно той управлява комутатора/бобината/.Буксите на делкото и бобината са с по 3 извода-крайните са +и- 12в а средния е управляващ.
Re: Поло 6n 96 - не пали
Събота и неделя нямах време да проверя как стоят нещата. Сега свалих бобината и утре ще я пробвам на колата на един колега с Поло 1.0. Надявам се, че не се различават
Ако работи бобината, ще проверя датчика на Хол. Прочетох някъде, че трябва да се сваля делкото и реших, че ще е по-лесно да пробвам бобината.
Впоследствие видях тази http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=138590&start=15 тема, където е описано как да се проверят всички възможни неща и датчика на Хол, без да се сваля делкото.
Утре като проверя бобината ще пиша.
А за бобината - моето поло е 1.4 16v, същата ли е като на Поло 1.0 и ще има ли проблем за другата кола, ако пробвам с нея.
Впоследствие видях тази http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=138590&start=15 тема, където е описано как да се проверят всички възможни неща и датчика на Хол, без да се сваля делкото.
Утре като проверя бобината ще пиша.
А за бобината - моето поло е 1.4 16v, същата ли е като на Поло 1.0 и ще има ли проблем за другата кола, ако пробвам с нея.
Re: Поло 6n 96 - не пали
Оказа се, че бобината ми е здрава. Кабела, който излиза от бобината и влиза в делкото се е прекъснал някъде. Когато го мерих с мултицета даваше, че работи, но като гледахме бобината с един колега и той реши да го премери се оказа, че не работи понякога, т.е пи определено осукване на кабела работи, при друго не и най-вероятно това е проблема.
Следва да си сменя кабелите. Старите кабели са BERU и са слагани преди 2 години при смяната на консумативите след като закупих колата.
Някой знае ли откъде мога да си купя същите и на каква цена са.
Следва да си сменя кабелите. Старите кабели са BERU и са слагани преди 2 години при смяната на консумативите след като закупих колата.
Някой знае ли откъде мога да си купя същите и на каква цена са.
Re: Поло 6n 96 - не пали
maslinkov написа:Виж тук:
http://drive.bg/index.php?ModelId=5712& ... 5a52627c3a
Благодаря за линка.
http://drive.bg/index.php?ModelId=5279& ... 5a52627c3a
Няма да си купувам кабели BERU
Ще заложа на нещо по-евтино хаха.
190лв за кабели си е сериозна цена.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло 6n 96 - не пали
Тогава търси Шампион - оригинални към 90лв, менте по 35лв 
Re: Поло 6n 96 - не пали
Оказа се, че не е прекъснат кабела. Не знам, защо даваше, че е прекъснат но вчера го пробвах 10 пъти и не беше прекъснат. Единствено вместо 1 кОм както пише на него съпротивлението му е 2 кОм. Не знам до колко е от значение за запалването, но би трябвало да дава искра, т.к. при по голямо съпротиивление пак ще има напрежение.
Не знам дали споменах в предишния пост но бобината я замерих (както пишеше в Autodata) и стойностите бяха в нормални покзатели.
Утре вечер ще проверя и датчика на Хол дали работи нормално и ако не открия нищо ще я карам на сервиз.
Не знам дали споменах в предишния пост но бобината я замерих (както пишеше в Autodata) и стойностите бяха в нормални покзатели.
Утре вечер ще проверя и датчика на Хол дали работи нормално и ако не открия нищо ще я карам на сервиз.
Re: Поло 6n 96 - не пали
Датчика на Хол също изглежда добре - слагам диодния пробник както е описано и дидода мига. До бобината нещата изглеждат добре. Нея също като я замеря е в норми, но не дава искра.
Някакви идеи? Или да я карам на сервиз..
Някакви идеи? Или да я карам на сервиз..
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло 6n 96 - не пали
Отивай на майстор.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта
