нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
golfracer
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот golfracer » Чет 09 юни 2011 21:53


Колеги, четох доста, но не намерих отговор на моя проблем.
Моля, който може да помогне със съвет и мнение.
Ситуация:
Голф 3 АфН 96г. 110 к.с., чип от Брезел.
сменен клапан Н75 преди година;
Турбина чистена миналата есен;
възд. филтър на 1000 км.
дебитомер мерен в движение - стойности над 950 единици, за всеки случай - изпробвано с друг дебитомер;
Проверен изчистен смукател /сонда в резервоара/, нов горивен филтър;
Турбото надува порчдъчно /поддържа си 1,2/3/ бара /чип/, доказано тъй като имам монтиран манометър в купето;
Не пренадува, прави пик за около 2,3 сек. и после поддържа нормални стойности;
Колата е поддържана и около 40 000 км. върви много и без проблеми;
Преди 3 дни обаче, при движение на дълъг път усетих, че забива муцуната. Забива всеки път различно, но в порядъка на 3000 - 4000 оборота.
Когато заби първи път забелязах, че не пущи въобще, въпреки че беше на пълна газ;
За тези дни е все така, гршки не трупа, всичко изглежда нормално, но... до момента не съм намерил решение.
Говорих с един приятел майстор, с него я мерихме в движение - нищо. Тои предположи за проблем с доставката на гориво - нищо.

Възможно ли е да е проблема в капака на помпата?
Има ли аналогични случай - решения?
Моля за мнения и съдействие. scare




MITAKA_STZ
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 02 яну 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот MITAKA_STZ » Чет 09 юни 2011 22:10


Имаш една от две причини:
1.Подпушен холендър,тръбопровод и т.н.гладен автомобил(недостиг на гориво)
2.Чипа на помпата ти е изпушил.
Ако по изкачване на нагорнище не и достига гориво,а ти я натискаш и тя не върви т.1.
А ако е чипа и по надолнище ще го прави(пак ще забива). :idea: :012:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот fox_vt » Чет 09 юни 2011 22:40


Чипа на помпата mhihi mhihi mhihi вариант едно трябва да правиш логове,турбото нищо че е чистено миналата година може да се затлачи и за по кратко време.Когато ти забие не очаквай да изпуши той компа вече я е орязал нали затова и забива нос.


golfracer
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот golfracer » Чет 09 юни 2011 22:43


Колеги, какво затлачване на турбото, нали писах че имам механичен манометър и я гледам визуално, че се държи перфектно. :?:


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот the_tupan » Пет 10 юни 2011 6:27


Когато е забила можеш ли да поддържаш налягане от 1.2 бара (по манометър) или го няма надува? Грешки има ли записани? Виж да не се е откачил вакуума от MAF-a. :roll:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот Dobromirski » Пет 10 юни 2011 7:20


Направи логове, както ти казаха колегите. ЕЦУ-то не следи механичният ти манометър, по който ти съдиш, че всичко е ОК, а следи MAF-а. Може и самият той да прави проблеми. Пък и не ми е много ясно гледайки манометъра от къде знаеш какво е исканото налягане ?
И нещо което не си споменал , а е доста важно :
След "забиване" само с рестарт ли се оправя или е достатъчно да върнеш газта и при подаване си тръгва нормално пак ?


Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот hobsy » Пет 10 юни 2011 8:34


Актуатор?


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот rado_mit » Пет 10 юни 2011 8:57


Dobromirski написа:...И нещо което не си споменал , а е доста важно :
След "забиване" само с рестарт ли се оправя или е достатъчно да върнеш газта и при подаване си тръгва нормално пак ?

:deal


Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот rapo_vd » Пет 10 юни 2011 15:36


Имам абсолютно същия проблем, но никои незнае защо се получава така. Прави го само когато има малко гориво в резервоара, когато е надполовината резервоар не забива. Казаха ми, че може да е от температурния датчик. А иначе като забие на дълго една предавка на долу и се оправя.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот mshbul » Пет 10 юни 2011 19:52


Да не ти смуче въздух в резервоара на някаво място от сондата, което е под средата на резервоара?


drifterr
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 30 май 2010 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот drifterr » Пет 10 юни 2011 20:55


горивен филтар или го смени


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот red.devilll » Пет 10 юни 2011 23:05


drifterr написа:горивен филтар или го смени

Колегата е написал,но няма кой да прочете цялата тема,а чете избирателно :lol:


golfracer
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот golfracer » Съб 11 юни 2011 15:21


Възможно ли е да е от разбито ангренажно колело на коляновия вал?
Или блокирал клапан на маслената помпа?


golfracer
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот golfracer » Съб 11 юни 2011 15:26


rado_mit написа:
Dobromirski написа:...И нещо което не си споменал , а е доста важно :
След "забиване" само с рестарт ли се оправя или е достатъчно да върнеш газта и при подаване си тръгва нормално пак ?

:deal

Забаването е само когато достигна над 3000 оборота /всеки път/ като върна газта, до тези обороти си върви както трябва. Рестарта не влияе по никакъв начин.


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот valerossi46 » Съб 11 юни 2011 17:03


За да не отварям нова тема имам подобен на колегата проблем мотора ми е същия.Моят проблем е че както си карам и турбото спира на манометъра на отчита налягане давам газ но колата е по зле и от чист дизел,правя рестарт и продължава да върви нормално.После може да го направи 3,4,5 пъти начесто после пък може задълго да не го прави този проблем.Аз се съмнявам че е от Н75 но нямам друг да пробвам дали е от него.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта