Не знам как да започна: с ругатните или че се оказа малкия дявол. Записах си час в Ювето за диагностика, а между другото си викам дай да я погледна тая кола от долу, да видя как е направен ауспуха (имах си предчуствие)
Намерих канал качих го Пасата и веднага ми стана ясно от какво са вибрациите предавани на купето. Оня пич като е сменял резонаторното не е ориентирал ламбда сондата правилно като е заварявал новото гърне. Сега сондата беше в хоризонтално положение и опираше в купето.

: Ако се сещаш между ауспуха и купето има алуминиев кожух за термоизолация. Та сондата така беше напъната срещу него, че го беше деформирала и както вече казах опираше в купето. От там и са се предавали вибрациите от двигателя на купето. Като видях тая работа веднага газ при майстора. Абе не знам майстор ли да му викам, младо момче сигурно е готин пич, ама при мен нещо...Та стана скендъл, той ми вика така си беше и т.н. След разправия дето кръвното ми стана 200/300

негов колега преработи ауспуха (завъртя го на 45 градуса) сондата си влезе в тунела над ауспуха в нищо не опира и колата заспа! Това добре но следващия потенциален проблем беше ламбда сондата тъй-като целия натиск от ауспуха към купето е бил върху кабелите от сондата. За късмет след час ми беше часа в ювето. Слава богу сондата се оказа здрава. Е, делкото не беше където трябва

но го настроиха. Между другото майстора от ювето ми каза, че центровката на този двигател ставала по електронен път, а делкото било само да разпредели искрата към свещите. И да го въртиш нищо не се променяло. Макар, че като го въртях на ръка се усещаше промяна, но предполагам, че електрониката не може да компенсира много големи отклонения. Та на този двигател всичко, ама абсолютно всичко било програмирано в ЕCU-то и освен да го препрограмираш друг начин няма да променяш нещо в параметрите на двигателя. Добре ли е това или зле не знам, но така е направен. Поне провериха всичко за грешки и несъответствия, всичко бачка на 6
Благодаря за съветите още веднъж. Малко ми е дълъг поста ама още съм под пара
