Не ми се пуска компресора на климатика- РЕШЕНО
-
nmikov
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Златица
- Контакти:
Re: Не ми се пуска компресора на климатика
Климатикати със сигурност не е същия като на шаран 2005г. но вчера правих един със същия проблем и се оказа, че някой беше извадил бушона и просто го нямаше, а преди това проверих всички налични и се оказаха здрави. Пак провери има ли липсващи бушони.
- V_Power
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: B.Turnovo
Re: Не ми се пуска компресора на климатика
Здравейте колеги . Аз имам същото поло 1,4 16V със същия проблем и вече 2 седмица немога да го разреша . ходих на 2,3 сервиза ,проверихме схемата (релета предпазители контролни панели кабели )и сичко си работи . Оказа се нянакъв датчик които се намира отдоло на шасито .Някой има ли идея каде по точно се намира .? 
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Не ми се пуска компресора на климатика
V_Power написа:Здравейте колеги . Аз имам същото поло 1,4 16V със същия проблем и вече 2 седмица немога да го разреша . ходих на 2,3 сервиза ,проверихме схемата (релета предпазители контролни панели кабели )и сичко си работи . Оказа се нянакъв датчик които се намира отдоло на шасито .Някой има ли идея каде по точно се намира .?
И за какво е този датчик, според майсторите, които са ти казали, че проблемът е в него?
- V_Power
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: B.Turnovo
Re: Не ми се пуска компресора на климатика
Еми идея си нямам.. каза само че следял някаква температура от претоварване ... Инък като захрани компресора с помощни кабели и си тръгна климатика ..
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Не ми се пуска компресора на климатика
датчика е ето това,за което става дума в тази тема.Общо взето той се тества за 10 секунди и може да стане ясно дали е от него или не.Прочети мнението ми по-надолу,за да ти стане ясно кое колко струва и как се сменя :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=254879
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=254879
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Не ми се пуска компресора на климатика
Охх след дълги перипети ми оправиха климатика. Датчика, за които говорите определено беше за смяна и го смениха с някакъв за 80лв... никак не евтино. Оказа се обаче, че въпреки смяната климатика не бачка. Човека дето ми го правеше климатика предложи да ми търси по цялата система къде има прекъснато нещо, но то е близо до акъла че ще трябва да ми разглоби цялата кола и затова стигнахме до решението да пусне нов кабел с реле, което стига при контролната кутия на климатика(която също смених на своя глава ....) и сега всичко работи идеално. Та цялата процедура със все пълненето и ремонтите ми излезна 225лв. Ако знаех, че такива ядове ще имам нямаше дори да ми минава през акъла да го пълня 
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Не ми се пуска компресора на климатика
Е на никой не му се дават пари, ама лятото ще си го пускаш и ще се кефиш...Много ме е яд на такива хора (искам да имам ама не ми се дава...) Нищо лично!!!
Поздрави.
Поздрави.
-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Не ми се пуска компресора на климатика
Как така определено беше за смяна и нищо не се промени като го сменихте?Blizzarder-VW написа:...Датчика, за които говорите определено беше за смяна и го смениха с някакъв за 80лв... никак не евтино. Оказа се обаче, че въпреки смяната климатика не бачка...
Това е безумно - ще смениш кво ли не по колата без резултат и накрая ще пускаш климатика с отделна жица до компресора, едва ли не?
Кажи ми, че и за труд си му платил на "майстора"!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Не ми се пуска компресора на климатика- РЕШЕНО
Хич не е необходимо да разглобява цялата кола,за да провери 5 кабела и 5 датчика и да разбере къде точно е проблема.Нещата са доста по-прости откъм инсталация,от колкото изглеждат, + това дори има схеми под път и над път за тази кола и ти трябват 2 часа с уред, за да хванеш проблема.
Датчика ти струва почти 40лв чисто нов,както вече писах в 2-3 теми и е същия като на Голф 3
Дори целия климатика да е бил празен - 80лв му е пълненето на целия (а едва ли е бил),датчика е 40лв,смяната му,ако се развие като хората и не се сменя и дехидратора е макс. 20лв (мен ще ме е срам да поискам повече пари).Релето и кабелите явно са позлатени,за останалите пари до 225лв (това,което написах до тук са 140лв,значи релето + кабелите и труда по тях,трябва са 85лв)

Датчика ти струва почти 40лв чисто нов,както вече писах в 2-3 теми и е същия като на Голф 3
Дори целия климатика да е бил празен - 80лв му е пълненето на целия (а едва ли е бил),датчика е 40лв,смяната му,ако се развие като хората и не се сменя и дехидратора е макс. 20лв (мен ще ме е срам да поискам повече пари).Релето и кабелите явно са позлатени,за останалите пари до 225лв (това,което написах до тук са 140лв,значи релето + кабелите и труда по тях,трябва са 85лв)

Re: Не ми се пуска компресора на климатика- РЕШЕНО
Здравейте колеги !
Имам само едно питане по въпроса с климатика : когато мериш на съпротивление с уред върху кабелите които излизат от компресора колко ома трябва да дава? Въобще това намотка ли е или вътре в самия компресор пак има някаква схема от елементи?
Понеже при мен там няма никакво съпротивление и ме гложди мисълта дали е възможно да е изгоряла бобината на компресора или проблема е някъде другаде по трасето !
предварително ! и
,че си е горещо вече .
Имам само едно питане по въпроса с климатика : когато мериш на съпротивление с уред върху кабелите които излизат от компресора колко ома трябва да дава? Въобще това намотка ли е или вътре в самия компресор пак има някаква схема от елементи?
Понеже при мен там няма никакво съпротивление и ме гложди мисълта дали е възможно да е изгоряла бобината на компресора или проблема е някъде другаде по трасето !
предварително ! и
,че си е горещо вече .- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Не ми се пуска компресора на климатика- РЕШЕНО
Никакво съпротивление значи,че уреда трябва да ти показва 0 ома.Това значи,че бобината е окъсила и трябва да се смени.След нея съответно трябва да се смени и предпазителя за компресора, защото ако бобината окъси,той ще изгори.
Ако уреда си седи и не отчита нищо,значи има безкрайно съпротивление и съответно е прекъснала и трябва да се смени.
Иначе компресора е с проста бобина (ако колата е до 2004-та година) и съпоротивлението и трябва да е около 3-4 ома.

Ако уреда си седи и не отчита нищо,значи има безкрайно съпротивление и съответно е прекъснала и трябва да се смени.
Иначе компресора е с проста бобина (ако колата е до 2004-та година) и съпоротивлението и трябва да е около 3-4 ома.

- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Не ми се пуска компресора на климатика- РЕШЕНО
Такам значи:
колега Gecatawe при положение че си мислех,че климатика ми е здрав, а аз сам си го източих миналата есен, за да си сменя радиаторчето на парното, все си мислех,че със едно пълнене нещата ще заспят.(климатика 3 год преди това не беше пълнен и работеше перфектно) Намерих си пълнене на промоция за 60 лв си напълних целия климатик, и сещаш се сигурно бях си отделил тези 60лв. а не останалите нагоре за ремонта. АМА като 1 път съм го напълнил много ясно,че ще тръгна да го оправям като видях че не работи.Друг е въпроса,че аз съм за бой,че го оставих толкова време ненапълнен със сух компресор, но зимата така и не стигнах да го напълня ...
А по въпроса със датчика. Значи той датчика беше надут и без 2 крачета... за мене си е за смяна
За цената не ми се коментира- пито-платено. А за кабелите еми аз просто исках да ми се пусне нов кабел,защото това беше за 5 мин работа, и беше по никое време петъка, а събота имах път. Доволен съм от така направения климатик. Ако, както преди не тече от никъде, се надявам дълго време да си кара без никакви ремонти
Поздрави.
колега Gecatawe при положение че си мислех,че климатика ми е здрав, а аз сам си го източих миналата есен, за да си сменя радиаторчето на парното, все си мислех,че със едно пълнене нещата ще заспят.(климатика 3 год преди това не беше пълнен и работеше перфектно) Намерих си пълнене на промоция за 60 лв си напълних целия климатик, и сещаш се сигурно бях си отделил тези 60лв. а не останалите нагоре за ремонта. АМА като 1 път съм го напълнил много ясно,че ще тръгна да го оправям като видях че не работи.Друг е въпроса,че аз съм за бой,че го оставих толкова време ненапълнен със сух компресор, но зимата така и не стигнах да го напълня ...
А по въпроса със датчика. Значи той датчика беше надут и без 2 крачета... за мене си е за смяна
Поздрави.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта