по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.
- passat19911800
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.
Споделете, колеги, според вас кои са по-добри мотори, старите 16 клапани или новите 20 клапанни. Лично аз съм за старите, но просто ми е интересно какво мислят останалите. За мен 9А е по-добър от КР, защото има по-голям въртящ момент и работи при по-ниски обороти, а и гори 95, а не 98. Вярно механична инжекция, но това не е мъка за умиране. Благодаря ви предварително!
Re: по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.
механичната ижекция е по добре всичко е от доброто старо време няма комп. няма много електроника само дюзите са малко соленички но на фона на едни дюзи за комън рейл са цвете само да не се кара на газ че тогава почват проблемите с работата на бензин иначе сам за старите бегачки лошо че вече много трудно се намират части за тях и хората правят компромиси.
Re: по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.
passat19911800 написа:Споделете, колеги, според вас кои са по-добри мотори, старите 16 клапани или новите 20 клапанни. Лично аз съм за старите, но просто ми е интересно какво мислят останалите. За мен 9А е по-добър от КР, защото има по-голям въртящ момент и работи при по-ниски обороти, а и гори 95, а не 98. Вярно механична инжекция, но това не е мъка за умиране. Благодаря ви предварително!
те хората са го измислили в Хамерика . 9а блок и 20 волтова глава . спирам просто да коментирам . мислех да правя тази конверсия но няма много налични валове за 20 клапанови глави и само това ме отказа ....временно

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.
mk1 написа:те хората са го измислили в Хамерика . 9а блок и 20 волтова глава . спирам просто да коментирам . мислех да правя тази конверсия но няма много налични валове за 20 клапанови глави и само това ме отказа ....временно
Познай сега защо никой не го е правил в БГ и защо не е толкова популярно


Ако се вгледате в отливката или по-точно във водните магистрали ще видите колко нескопосано е укрепена стената на горивната камера. Монтирането и на 16В блок може да доведе до препълването и с масло. Причината е , че сте затапили допълнителните трите маслени слива налични само при 20В мотори.
Преди 3 години бях взел такава от AEB и в продължение на една седмица си я гледах всеки ден на балкона с идеята да намеря причина да я използвам . Уви...не са много


Най-добрата глава си остава 16V (ABF) с "универсалните" и валове работещи еднакво добре за атмосферен и турбо мотор. Материала е отличен и не се напуква като при KR/PL главата, мазането на валовете е оптимизирано...просто чудесно

РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта