по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
passat19911800
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.

Мнениеот passat19911800 » Пет 10 юни 2011 20:11


Споделете, колеги, според вас кои са по-добри мотори, старите 16 клапани или новите 20 клапанни. Лично аз съм за старите, но просто ми е интересно какво мислят останалите. За мен 9А е по-добър от КР, защото има по-голям въртящ момент и работи при по-ниски обороти, а и гори 95, а не 98. Вярно механична инжекция, но това не е мъка за умиране. Благодаря ви предварително!




Потребителски аватар
luky
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.

Мнениеот luky » Пет 10 юни 2011 20:21


механичната ижекция е по добре всичко е от доброто старо време няма комп. няма много електроника само дюзите са малко соленички но на фона на едни дюзи за комън рейл са цвете само да не се кара на газ че тогава почват проблемите с работата на бензин иначе сам за старите бегачки лошо че вече много трудно се намират части за тях и хората правят компромиси.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.

Мнениеот mk1 » Съб 11 юни 2011 10:56


passat19911800 написа:Споделете, колеги, според вас кои са по-добри мотори, старите 16 клапани или новите 20 клапанни. Лично аз съм за старите, но просто ми е интересно какво мислят останалите. За мен 9А е по-добър от КР, защото има по-голям въртящ момент и работи при по-ниски обороти, а и гори 95, а не 98. Вярно механична инжекция, но това не е мъка за умиране. Благодаря ви предварително!

те хората са го измислили в Хамерика . 9а блок и 20 волтова глава . спирам просто да коментирам . мислех да правя тази конверсия но няма много налични валове за 20 клапанови глави и само това ме отказа ....временно :twisted:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: по-добри ли са старите винтилки 9А и КР от АДР и т.н.

Мнениеот paco » Съб 11 юни 2011 12:59


mk1 написа:те хората са го измислили в Хамерика . 9а блок и 20 волтова глава . спирам просто да коментирам . мислех да правя тази конверсия но няма много налични валове за 20 клапанови глави и само това ме отказа ....временно :twisted:


Познай сега защо никой не го е правил в БГ и защо не е толкова популярно :?: Ако не четеш форумите м/у редовете ще решиш, че това е сбъднатата мечта VW-тунерите да има хубава глава като на 16V Форд или Опел а някой хАмериканец се е сетил да я сложи на по добър блок :idea: Всъщност е безсмислено, защото главата е с клапани като солети (стебла 5мм) и проблемно мазане към валовете.
Изображение
Ако се вгледате в отливката или по-точно във водните магистрали ще видите колко нескопосано е укрепена стената на горивната камера. Монтирането и на 16В блок може да доведе до препълването и с масло. Причината е , че сте затапили допълнителните трите маслени слива налични само при 20В мотори.
Изображение
Преди 3 години бях взел такава от AEB и в продължение на една седмица си я гледах всеки ден на балкона с идеята да намеря причина да я използвам . Уви...не са много :? По-добрия флоу и материал от който е отлята :idea: всъщност събирах турбо мотор и буст една две десети в повече е достатъчен за да задраскам и флоуа като причина.

Най-добрата глава си остава 16V (ABF) с "универсалните" и валове работещи еднакво добре за атмосферен и турбо мотор. Материала е отличен и не се напуква като при KR/PL главата, мазането на валовете е оптимизирано...просто чудесно :да:

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта