Кой кабел да отрежа за да мога да прекъсвам датчика???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Кой кабел да отрежа за да мога да прекъсвам датчика???

Мнениеот Golf_Blade » Съб 11 юни 2011 12:18


Здравейте колеги......

както знаем всички за родилния проблем на АФН-те,топлия старт ме тормози и мене. Колата топла пали доста трудно,но за временно решение мисля да си направя датчика със 4-те пина със ЦК-ключе и да си паля така,докато я чипосам на есен,че акумулатора ми ще почне да дава фира. Това е снимката на кабеляците които излизат от буксата на датчика,въпроса ми е кой е кабела,който мога да перкъсна и да отведа до ЦК-то?

Изображение




Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Кой кабел да отрежа за да мога да прекъсвам датчика???

Мнениеот Golf_Blade » Съб 11 юни 2011 12:39


Някой? :talk:


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Кой кабел да отрежа за да мога да прекъсвам датчика???

Мнениеот stangero » Съб 11 юни 2011 15:23


Golf_Blade написа:Някой? :talk:

бъркаш са :Mr Green Fun

мися че беше тоя жълтиа


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Кой кабел да отрежа за да мога да прекъсвам датчика???

Мнениеот van4ooo » Съб 11 юни 2011 16:19


Дават го синьо/кафяв да отива към 14пин на компа него резни.Но ако го прекъснеш няма ли да набие грешка и да те вкара в сервизен режим-ако сложиш едно съпротивление на тая верига към копчето примерно за 40градуса(или такова където пали най добре)но и в тоя случаи пак имаш моментно прекъсване на веригата.


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Кой кабел да отрежа за да мога да прекъсвам датчика???

Мнениеот Golf_Blade » Съб 11 юни 2011 18:05


Ще го правя със ЦК-ключе и един резистор от 2.7 килоома(равнява се на -30-на градуса) Цк със 3 крака и 2 позиции,през които пак ще стои вързан датчика ,но просто при превключване на ЦК-то ще минава инфото от него първо през резистора и тогава до компа ,за да може да го лъже ,че е студена и да мести рейката. След запалване,изключваме цк-то и си минаваме на режим чист датчик. Просто,евтино и бързо. :D


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Кой кабел да отрежа за да мога да прекъсвам датчика???

Мнениеот milenski_77 » Съб 11 юни 2011 18:24


Колега направи го с реле, а не с ключе.
Така свържи релето че като въртиш на стартер то да сработва и да включва резистора, след като запали релето да изключи и да свърже датчика.
Ще ти трябва реле с нормално затворени и нормално отворени контакти за да го направиш този номер.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой кабел да отрежа за да мога да прекъсвам датчика???

Мнениеот mshbul » Съб 11 юни 2011 19:23


Така го свържи, че да не се прекъсва веригата, а реално да правиш още една паралелна верига, така ще мери половината на сумарното съпротивление на двете и няма да ти вкарва грешка.

Може да се реализира и с реле и с копче.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта