афн 110 к.с 1997 проблем с турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

афн 110 к.с 1997 проблем с турбина

Мнениеот ivailo stoianov » Пет 10 юни 2011 19:05


Колеги здравейте .
ПРоблема е следния - преди 1500 км турбината взе да прави пачове така познатото забиване свалих я и почистих до съвършенствослед близо 700 км пак същата история смених клапана който регулира вакуума за турбото махнах катализатораизчистих колекторите и т.н. всичко перфектно още 600 км и пак взе да задържа леко но на моменти забива . И така въпроса ми е каква друга причина може да има за това често събиране на нагар в турбината .Нямам някякъв забележим разход на масло на двигателя не пуши има само омасляване по турбопътищата.Ако някой има идеи да сподели моля.Само да спомена не карам като баба но карам преди всичко градско и разхода на колата е около 7.5-8 .




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с турбина

Мнениеот Stivi » Пет 10 юни 2011 20:11


Няма начин да ти забива от нагар 700 км след чистене на турбина ! Сигурно още първия път пеоблема не е бил в геометрията а нещо друго и то продължава да те тормози и сега !


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Проблем с турбина

Мнениеот ventotdi » Пет 10 юни 2011 20:20


Колега спор няма за 600 километра няма как да ти затлачи турбото ...чак странно ми стана.Сам си направи сметка да ли е от сажди ...както ти пуши от зад като я караш колата така пуши и около геометрията ...На всяко смъкване забелязваш ли да ли наистина е трудно подвижна или задържала геометрията ?


Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: Проблем с турбина

Мнениеот snoopcar » Пет 10 юни 2011 22:33


Ако имаш дупка по турбо пътищата съответно ще пренадува.Казваш,че си сменил н75 клапана,преди колко време?При неправилно работещ н75 когато неможе да разтовари до край се задръства бързо геометрията(за около 1000км при мен при това с яко каране).Акуатора в какво състояние е,него провери ли го при почистване на турбината?Направи логове с вагком за да ти помогнат по-разбиращите.За друго не се сещам,може да се свържеш с някой от форумните майстори да резрешите проблема.


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: Проблем с турбина

Мнениеот ivailo stoianov » Съб 11 юни 2011 14:21


За затлачването съм сигурен понеже и двата пъти сам си я свалям набива толкова нагар че някой от лопатките направо не се движеха клапана го смених с чисто нов при второто чистене изчистих егр-а изчистих и колекторите актуатора се движи свободно след като се изчисти турбината днес гледах и с ваг кома дали съм на автоматична или ръчна оказа се чесъм си на ръчна ако 00002 означава това единственно ми беше дало грешка на Г70 мафа че е дал на късо и с ваг ком нещо не беше в параметрите показваше 450 а при форсаж до 520 при зададени 240-340 ако не се лъжа.Има и съскане след като махнах катализатора но мисля че е нормално гледах и кулера нищо не открих няма и следи от омасляване.Луда работа!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем с турбина

Мнениеот hooligan_sk » Съб 11 юни 2011 17:39


Нека някой каже коя карта е 00002 че не обърнах внимание коя коя е. Какъв е мотора? На Никси му затлачвеша пак толкова бързо точно щото беше на автомат.


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: Проблем с турбина

Мнениеот ivailo stoianov » Съб 11 юни 2011 19:02


мотора е афн 110 к.с 1997 спореше се за оборотите които държат автоматика и ръчните моите обороти са 861.
Мотора не е с чип.Когато го запаля клапана издърпва догоре лостчето за турбината ако има значенние.


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с турбина

Мнениеот the_tupan » Съб 11 юни 2011 19:51


hooligan_sk написа:
ivailo stoianov написа:
Нека някой каже коя карта е 00002 че не обърнах внимание

Ръчка е.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем с турбина

Мнениеот hooligan_sk » Съб 11 юни 2011 20:10


не видях да си споменал EGR? изолиран ли е?


Потребителски аватар
dantooo
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 20 фев 2011 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Re: Проблем с турбина

Мнениеот dantooo » Съб 11 юни 2011 21:32


колеги след няколко дни ставам собственик на венто 1.9 тди притеснява ме само едно че турбината не включва дали ще е EGR клапана колата си варви като чист дизел а собствника казва че е станала така след смяна на горивен филтар а тя пали без проблем какво мислите ???


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: Проблем с турбина

Мнениеот ivailo stoianov » Съб 11 юни 2011 22:34


ЕГП клапана не е изолиран само е почистен но си работи


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Re: Проблем с турбина

Мнениеот SBobi » Нед 12 юни 2011 0:26


ако колата забива със сигурност записва някаква грешка в ЕКУ-то. Виж дали има записана такава. Ако няма достатъчно мощност проблема може да идва и от дебитомера, но за да се види дали дава добри стойности трябва да направиш лог файл в движение. Тези стойности които си цитирал са на място предполагам и те не могат да дадат реална представа за състоянието на дебитомера.


Потребителски аватар
dantooo
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 20 фев 2011 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Re: Проблем с турбина

Мнениеот dantooo » Нед 12 юни 2011 0:53


значи колата не забива тя по принцип си няма мощноста все едно е без турбо


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с турбина

Мнениеот the_tupan » Нед 12 юни 2011 7:02


dantooo написа:значи колата не забива тя по принцип си няма мощноста все едно е без турбо

В такъв случай се ориентирай към друга кола или вземи някой с теб, който разбира от дизели при огледа на тази за да не береш ядове после след евентулна покупка. А е ясно, че собственика ще се опита да ти замаже очите с горивен филтър или нещо подобно, но много малко вероятно като причина за проблема.


Потребителски аватар
dantooo
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 20 фев 2011 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Re: Проблем с турбина

Мнениеот dantooo » Нед 12 юни 2011 12:20


аз че ще я взема ще я взема вече става 4-5 години карам само дизел и си правя всичко сам и долу горе си имам представа от тях наи лошия случаи ще сменя турбо и сьм готов просто исках да разбера някои дали знае точно какьв е проблема



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: powerade и 40 госта