


В6 - нафта в картера. Изхвърля и антифриз.
В6 - нафта в картера. Изхвърля и антифриз.
Здравейте, колеги!
Последна промяна от plamvan на Вто 21 юни 2011 20:26, променено общо 2 пъти.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: В6 - нафта в картера. Изхвърля и антифриз.
1.9 хвърлят гарнитури и почти никога глави, но за съжаление 2.0 хвърлят глави и почти никога гарнитура ( предполагам , че колата е 2.0 PD ) Нафта може да влиза от уплътнителните пръстени на някой PD елемент , въпреки, че закрепването им към главата не е конзолно както при 1.9. Предполагам са сваляни, за да заварят главата с цел продажба и при монтажа са скъсали някой О-пръстен на дюза.
Явно колата надува не само в охлаждащата течност, ами и в маслената магистрала и прави въздушна възглавница. А защо пък пукнатината да не достига и до горивните пътища.
Утре заран на студен мотор , развиваш капачката на натифриза за да изравниш налягането, завиваш , палиш и яко газ на 2-ра и 3-та , за около минутка две, и видиш, ли че стрелката за температурата леко почне да отлепя , слизаш и отвиваш капачката. Ако изсъска, разлупваш чукундурата, и я пращаш в някое "фото-атилие" за ренгенова дефектоскопия.
Явно колата надува не само в охлаждащата течност, ами и в маслената магистрала и прави въздушна възглавница. А защо пък пукнатината да не достига и до горивните пътища.
Утре заран на студен мотор , развиваш капачката на натифриза за да изравниш налягането, завиваш , палиш и яко газ на 2-ра и 3-та , за около минутка две, и видиш, ли че стрелката за температурата леко почне да отлепя , слизаш и отвиваш капачката. Ако изсъска, разлупваш чукундурата, и я пращаш в някое "фото-атилие" за ренгенова дефектоскопия.
Re: В6 - нафта в картера. Изхвърля и антифриз.
Пробвах със студен двигател. Развих капачката/нямаше налягане или не изцъска/.Завих я до щтракване и карах на 1-ва с 3000-4000об.около две мин. Стрелката за температурата започна леко да се повдига. Спрях и отвих капачката.Изцъска съвсем леко.Когато съм я развивал след път изцъсква много силно и нивото на антифриза се повишава.Сега изцъскването беше много леко??? Обяснявам с подроности за да не се получат заблуждения. Трябва да отбеляжа, че след като ми изхвърли за последно антифриза, долях в казанчето малко над МАКСИМУМА.Изминах 100км. и сега когато е студен двигателя антифриза е малко под МИНИМУМА??? След като загрее се вдига над максимума. Изминах пак около 100 км. и пак изхвърли антифриза и отново излизаха мехурчета от горното входящо маркуче.Между другото вала, който предава чрез шестостена въртенето на маслената помпа до такава степен е разширен от вътре все едно е разпробит със свредло. Шестостена съвсем свободно превърта без усилия в широката дупка. Интересното е че по самия шестостен няма никакви външни побитости изтърквания или нещо като например наранявания? Невероятно все едно че са ми разпробили вала умишлено а шестостена е като нов???? Да се отнеме такова количество метал от вала без да се нарани шестостена е учудващо? Самия шестостен струва 10лв. и така да е направен, че да е по-закален от вала така ,че да не се износва шестостена а самия вал??????
Последна промяна от plamvan на Нед 12 юни 2011 18:54, променено общо 1 път.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: В6 - нафта в картера. Изхвърля и антифриз.
едно от двете не е добре или тандем помпата или гуми4ките на дузите от там смесва нафта с масло.можеxа да ти сменят само този шестограм които струва 10лв а не и валовете бягаи от тези маистори по надале4 
