Пали трудно топла ARL

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
litlepecy
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 21:16
Автомобил:
Двигател:

Пали трудно топла ARL

Мнениеот litlepecy » Съб 11 юни 2011 17:27


Можете ли да помогнете?Започна да пали трудно като позагрее и на диагностика нищо не си казва. ARL




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот red.devilll » Съб 11 юни 2011 20:33


litlepecy написа:Можете ли да помогнете?Започна да пали трудно като позагрее и на диагностика нищо не си казва. ARL

:търсачкаа има доста теми.Най-ефикасния начин е с чип


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот ventotdi » Съб 11 юни 2011 21:25


И с чип какво ще се случи ...ще увеличиш милиграмите на стартовото впръскване ли ... ? Всеки проблем си има причина и решение.Колегата може да не желае чип ...все пак мотора му е 150 коня и върви доволно ;)


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот red.devilll » Съб 11 юни 2011 22:15


ventotdi написа:И с чип какво ще се случи ...ще увеличиш милиграмите на стартовото впръскване ли ... ? Всеки проблем си има причина и решение.Колегата може да не желае чип ...все пак мотора му е 150 коня и върви доволно ;)

Колега има и опция без чип,но пак ще му вземат горе долу същите пари,а никога не е излишно някое конче отгоре и не е нужно да ги пускаш всичките в "галоп" като не са ти нужни.
Доколкото за това че всеки проблем си има решение съм съгласен,но май е по добре да даеш 150-200 лв за решението на този проблем отколкото да ти пипат колата "майстори" които гледат да ти вземат само парите.
Колегата ако иска ,ще му дам данни на един приятел,който е правил доста такива с проблем с топлото палене и нямат никакви проблеми. Даже от един приятел изкарах 100 лв защото спорише ,че това няма оправяне без да се ремонтира помпата.Така,че има решение на проблема и не с отстраняване на проблема,а с заобикаляне :D . Даже като правят и чипове питат дали има проблем с топлото палена или не за да се знае какво да правят по софтуера


litlepecy
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 21:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот litlepecy » Нед 12 юни 2011 4:07


Имам я от 4 години и от толкова е чипната и то добре!Желая да отстраня проблема,а не да го заобикалям,защото до пролетта си беше екстра.


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот kiki1 » Нед 12 юни 2011 8:14


Това е ПД и не е същия проблем като на предишните мотори с електронната помпа...


vesk0
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 дек 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот vesk0 » Пон 13 юни 2011 21:46


Колега, може и да се бъркам но при мен (и аз имам ARL) софтуерно ми направиха така, че при всчко палене(независимо дали е топла или студена) все едно колата е студена- Обясниха ми че така ще е по добре,защото дизелите и по специално ARL-тата има ли проблем с топлото палене,т.е. когато загрее не иска да пали.


vesk0
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 дек 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот vesk0 » Пон 13 юни 2011 21:50


забраших да добашя, че сега когато е топло свещите подгряват 10секунди,поне толкоша ми свети лампата на таблото.(think)


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот rabotnika » Вто 14 юни 2011 15:09


кви са тия глупости който ти е направил колата така иди и го фрасни с една лопата в тиквата
относно проблема на колегата закачи я на ваг и огледай всички температури провери как ти е температурата на нафтата а някъде да ти изпуска нафта около тандем помпата


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот morfei1 » Сря 15 юни 2011 12:58


Аз за страдащи ARL-ли от топло палене за сефте чувам :roll:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот Aprilia » Сря 15 юни 2011 14:51


И аз мислех че е само при вп37 проблема, ама тая година вече 2-ра ибиса 6л asz с тоя проблем купувам, върти точно колкото ахф-а, за да запали :shock


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот morfei1 » Сря 15 юни 2011 14:59


и след едитване на софтуера проблема изчезва?


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот Aprilia » Сря 15 юни 2011 16:24


morfei1 написа:и след едитване на софтуера проблема изчезва?

Нямам представа след като заминат за бг какво се случва с тях, но предполагам го решават с реле със закъснение към датчика на температурата.


litlepecy
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 21:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот litlepecy » Сря 06 юли 2011 11:59


Колеги,за всеки проблем си има причина!Това с милиграми при стартовото,реле за време на свещите и кои знае още какво е закрепване на автомобила до като се предаде напълно!Нещо се е пребало и трябва да се намети!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Пали трудно топла ARL

Мнениеот Dobromirski » Чет 07 юли 2011 7:12


"rabotnika" ти е написал какво да направиш :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта