И двете клапи на карба от 5-цата са с ~ 3мм по-голям диъметър от съответните при пиербурга т.е. ще бяга повече колата. Следващата седмица продължавам с доизкусуряване на преходниците и привода на жилото. Няма да се откажа така лесно.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ами колега не на празно слагат на голфовете по ралитата ладени карбураториFlatmo написа:Пиерурга си отваря втората клапа напълно навременно. Имам един манометър вързан към смукателния колектор като настъпя до край стрелката показва 0 т.е. налягането е равно на отмесферното.
И двете клапи на карба от 5-цата са с ~ 3мм по-голям диъметър от съответните при пиербурга т.е. ще бяга повече колата. Следващата седмица продължавам с доизкусуряване на преходниците и привода на жилото. Няма да се откажа така лесно.
rusiq_24 написа:Има има и той е много лесен ако искаш утре ще ти го снимам как съм го направил понеже голфа сега го кара баща миasskoGTI написа:ъъъъ мисля че има начин и пиербурга да се направи с механично отваряне на втората камера.защото съм виждал МН двигател който направо прави мараня-ама не знам какво точно му беше правено на карба....
Stoi написа:Един път споменах на li4o че имам една идейка за 4 хоризонтални трабантови карбуратора и той ми се изсмяДруги против и евентуално ЗА ?
Stoi написа:Един път споменах на li4o че имам една идейка за 4 хоризонтални трабантови карбуратора и той ми се изсмяДруги против и евентуално ЗА ?
rusiq_24 написа:Ето най лесният и прост начин да си направиш на карбуратор Пиербург и Кайхин втората клапа да се отваря веднага след като натиснеш газта http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/8/7777_670.JPG Маха се това черното в което влиза вакума и на негово място се слага пружинка малко по голяма от тези на химикалите и готово
Ами да разликата е голяма но на газ иначе на бенз нещо не се получава първо забива леко и тогава тръгва да върви.Явно не е сметнат карба да се отваря толкова бързо втората иначе разликата е голяма "вервай ми" ще останеш доволенSachko написа:rusiq_24 написа:Ето най лесният и прост начин да си направиш на карбуратор Пиербург и Кайхин втората клапа да се отваря веднага след като натиснеш газта http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/8/7777_670.JPG Маха се това черното в което влиза вакума и на негово място се слага пружинка малко по голяма от тези на химикалите и готово
Абе не е баш веднага .... а някаде след кат си му дал половината гас... но както и да е
Ти осети ли някаква промяна като го направи тфа ?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта