А някой замислял ли се е (след като се дават примери с германци, италианци и други народности), че това е кола и тя е вещ? И че не се жениш за нея? И че след Х години и Х километри се хвърля и заминава в небитието? И по колко години се карат в Дойчландия или Италия? Защо швабите купуват Дачия и Лада?
- Защото - взимаш, караш, вхърляш, взимаш, караш, хвърляш ... до + безкрайност.
Смятате ли, че Ханс Кристиян фон Щраус си взима новото МПС и му се мисли или му се чуди? Дали всъщност не се взима какво да е (стига да отговаря на субективните изисквания на купувача), защото така или иначе след 5 години ще се смени?
Дали не станахва робове на колите си? С какво голфа, толедото, уното и кадета/астрата са по-добри едно спрямо друго и спрямо останалия свят, ако се ползват единствено за придвижване между две точки? - Всъщност не е ли това целта на автомобила? Май малко ние я видоизменихме. Колите ни постепенно изместват домашните любимци. Няма да я сменя никога, ще й купя каквото трябва - стелки, масълце (няма да се стискам и ще й взема най-хубавото, а не най-изгодното и т.н.), ще я къпя , ще се грижа за нея и ще я ОБИЧАМ.
Не , не - не става въпрос за коте или гадже, а нездрав интерес към метална джаджа, която има живот от около 10 години.
П.П. Единственото, което ме притеснява в Грейт уол е безопасността (да не пострада някой от возещите се), но щом дават звезди, знам ли...



Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
Последна промяна от sam_boha на Чет 16 юни 2011 12:33, променено общо 1 път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
Колега, объркал си форума. Става въпрос за форум на автомобилни фенове. А е повече от ясно, че всеки автомобилен фен намира много повече в един автомобил освен средство за придвижване от т. А до т. Б.
Така че съжденията ти по-горе не са верни от тази гледна точка.
Що са касае до това защо и как купуват германците, очевидно и за това не си запознат. За много голяма част от хората там автомобилът е въпрос на класова принадлежност.
И като цяло - да се върнем на темата за автомобилите, които ще се произвеждат в БГ.
Така че съжденията ти по-горе не са верни от тази гледна точка.
Що са касае до това защо и как купуват германците, очевидно и за това не си запознат. За много голяма част от хората там автомобилът е въпрос на класова принадлежност.
И като цяло - да се върнем на темата за автомобилите, които ще се произвеждат в БГ.
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
sam_boha написа:... а нездрав интерес към метална джаджа, която има живот от около 10 години...
В един стар чешки учебник на автомобилиста имаше следния съвет: "Отнасяй се към автомобила като към най-добър приятел".
Това е логично, защото тази "метална джаджа" е част от живота ти. И ако се отнасяш към нея с като "просто една метална джаджа" то тя ще се отнесе към теб със същото отношение.

-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
Бре, голям рев за нероден Петко, бре! Щял да бъде куц, щял да бъде чамав.... Баф маа.. му и орисници! Нека се роди, па ще го видим! Ако става - ще му се качим, ако не става - ще го отсвирим. Ама бил китаец, не бил със "ариец със синя кръв" / сякаш мехиканските ГоУфове са
/ Все едно слушам приказките от преди 30 г за Японските коли. Ако можете да проверите КЪДЕ / не логото на фирмата/ са произведени чарковете на вашите коли, ще видите, че 60% са китайци. Колите са добри или калпави - не е важно кой се е подписал на капака!

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
sam_boha написа:защото така или иначе след 5 години ще се смени?С какво голфа, толедото, уното и кадета/астрата са по-добри
Мислиш ли,че тези които си купят нова ГУ каруца след 5г ще я сменят,дойчетата ги сменят,ама за тях 7к евро са нищо,а за повечето българи не,и ако ще карам 5г една кола преди да я сменя,винаги бих избрал да карам стар Голф я 4-ка я 5-ца пред чисто нова щайга,вече 2г си го карам само консумативи сменям,кое ще ми се изплати на новото за 5г,освен,че е с неизвества издръжливост и марката и визията са пълна простащина,а за 1\2 от цената взимаш здрав и престижен вермахтски Панцер 4-ка!
В махалата 2-3ма си взеха Дачии Логан чистак бърсак нови преди години,много им се кефиха първата година,миеха си ги,лъскаха ги,много им се кефих на хората,сега си перат главата с оставъщи вноски и ремонти,и ме питат колко ти гори Голфа нашия,за колко го взе,я да седна да видя....

Да може ГУ и Дачия да са подходящи освен за фирми и за млади пенсионери като последен автомобил

-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
godfadar написа:Това,че не скърцат и не тропат още чисто нови не ги прави качествени,нито им дава комфорт,всяко китайско чудо за 5дена,това от всякъде са си реплики,все едно да си купиш Айфон реплика,като нямаш пари за джип,ми няма да караш![]()
-И ква бегачка си си взел нашия?-Ооо Грейт Уолл майна (УТФ?) ,дадох 15 бона,направо лети,5г гаранция,бензина само го мирише,но не близва![]()
Явно доста сме далеч от европейското разбиране на тези неща.
И Айфона и Нокията и Сонито и HTC и всичко с което мислиш да си докарваш имидж е КИТАЙСКО
В Китай се правят и повечето неща с които мислиш че изглеждаш имиджов

Голф 4 или нова каквато и да е била кола за западняка е предрешена дилема
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
Във всяка тема,която се развие повече от 3 страници,винаги има хора които,неразбираемо защо почват да пишат на въпреки!godfadar на 100 процента съм по голям германофил от теб!Но,това не ми дава правото да не се радвам на всеки лев,който влиза в БГ под формата на инвестиция!Какво плюете и храчите по нероденото?Знам,че не можеш да мислиш като мен!Може би защото така си възпитан или само защото си българин?Сори за отплесването от темата,но явно трябва да се започне от нулата!
Последна промяна от H2O на Нед 14 авг 2011 11:11, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
H2O написа:Във всяка тема,която се развие повече от 3 страници,винаги има хора които,неразбираемо защо почват да пишат на въпреки!godfadar на 100 процента съм по голям германофил от теб!Но,това не ми дава правото да не се радвам на всеки лев,който влиза в БГ под формата на инвестиция!Какво плюете и храчите по нероденото?Знам,че не можеш да мислиш като мен!Може би защото така си възпитан или само защото си българин?Аватара ти е красноречив за поведението ти като цяло!Пример:Виж моя...Сори за отплесването от темата,но явно трябва да се започне от нулата!
Остави ги,
същите приказки ги имаше и когато GSM-те станаха китайски и компютрите и ТВ-тата
Все има философи, но света си върви напред.
И вече всичко това се прави в Китай и същите философи си го ползват.
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
[/quote]
В Китай се правят и повечето неща с които мислиш че изглеждаш имиджов
Голф 4 или нова каквато и да е била кола за западняка е предрешена дилема[/quote]
И аз имах подобна идея по-горе, но вече ще запазвам мненията си за себе си.
В Китай се правят и повечето неща с които мислиш че изглеждаш имиджов

Голф 4 или нова каквато и да е била кола за западняка е предрешена дилема[/quote]
И аз имах подобна идея по-горе, но вече ще запазвам мненията си за себе си.
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
От начало темата ми харесваше, но вече става все по-неприятна за четене. Кой от всички оплюващи изобщо се е докосвал до някой от посочените модели?! Да не говорим, че родна сглобка няма как да е видял някой.
Сериозна инвестиция в икономически слаб регион! Над 2000 работни места с възможност да нарастват! Перспектива за създаване на бази за производство на части!
Деу, Шевролет, Дачия... големи капути, но бакшишите ги сцепват от каране. Всеки ги плюе, но продължават да вървят.
Автомобили за ник'ви пари - какво толкова очаквате от тях. След пет години хората които сега едва събират за 20+ годишна кочина ще могат да си закупят 5 годишна кочина, която има клими, ел. пакети и все други шукарии. Колко ще работят - рано е да се каже. На фантазия да плюем/хвалим... нелепо е.
Намирам стартирането на родно производство на каквото и да било за голям плюс. Друго не виждам как можем да обсъждаме, освен разбира се дизайна на колите, преценката за който е индивидуална. Аз го намирам за задоволителен.
Сериозна инвестиция в икономически слаб регион! Над 2000 работни места с възможност да нарастват! Перспектива за създаване на бази за производство на части!
Деу, Шевролет, Дачия... големи капути, но бакшишите ги сцепват от каране. Всеки ги плюе, но продължават да вървят.
Автомобили за ник'ви пари - какво толкова очаквате от тях. След пет години хората които сега едва събират за 20+ годишна кочина ще могат да си закупят 5 годишна кочина, която има клими, ел. пакети и все други шукарии. Колко ще работят - рано е да се каже. На фантазия да плюем/хвалим... нелепо е.
Намирам стартирането на родно производство на каквото и да било за голям плюс. Друго не виждам как можем да обсъждаме, освен разбира се дизайна на колите, преценката за който е индивидуална. Аз го намирам за задоволителен.
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
mufin написа:H2O написа:Във всяка тема,която се развие повече от 3 страници,винаги има хора които,неразбираемо защо почват да пишат на въпреки!godfadar на 100 процента съм по голям германофил от теб!Но,това не ми дава правото да не се радвам на всеки лев,който влиза в БГ под формата на инвестиция!Какво плюете и храчите по нероденото?Знам,че не можеш да мислиш като мен!Може би защото така си възпитан или само защото си българин?Аватара ти е красноречив за поведението ти като цяло!Пример:Виж моя...Сори за отплесването от темата,но явно трябва да се започне от нулата!
Остави ги,
същите приказки ги имаше и когато GSM-те станаха китайски и компютрите и ТВ-тата
Все има философи, но света си върви напред.
И вече всичко това се прави в Китай и същите философи си го ползват.
Да съм казал,че не се радват,о радвам се,но радоста няма да ме накара да си купя съмнителен автомобил с 5 години живот.България е свободна страна,всеки сам си избира,казвам си мнението,дали ви харесва или не,няма значение.
Не смесвайте нещата,съвсем различно е да се произвеждат чужди стоки в Китай и друго е самият Китай да произвежда собствени стоки!Китай има изключително скъпи и качествени стоки,такива които на нашия пазар няма и да дойдат,но ГУ компанията не е от тях,вижте форуми на английски,има няколко поне.
Нокия,Айфон,Адидас,Найк,всички ТВ-та и марки лаптопи се произвеждат там,но това са си западни марки,това,че са си изнесли производството в Китай за по-голяма печалба е друго и в Албания да бяха пак щеше Сони-то да си е Сони,това са все доказали се марки,с високо качество и с огромно име което влияе върху пазара.Тази ГУ компания е от някоя китайска провинция,вижте колко хиляди бройки правят годишно,има далеч по-качествени китайски марки автомобили!
Това,че аз си пиша разни работи какво ви бърка,идете,бръкнете се с 15к и си вземете китайско чудо и се радвайте,нито съм ви спрял,нито нищо.Ама много големите разбирачи май я хвалят,но си траят и не купуват,философите само я уплюват,и какво правим,ми тези които не попадат в една от тези две групи може да се подлъжат и да си купят,а после първите ще им помагат в някой форум с решаването на проблемите след време,а вторите ще им натякват - казах ли ви


- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
godfadar написа:mufin написа:H2O написа:Във всяка тема,която се развие повече от 3 страници,винаги има хора които,неразбираемо защо почват да пишат на въпреки!godfadar на 100 процента съм по голям германофил от теб!Но,това не ми дава правото да не се радвам на всеки лев,който влиза в БГ под формата на инвестиция!Какво плюете и храчите по нероденото?Знам,че не можеш да мислиш като мен!Може би защото така си възпитан или само защото си българин?Аватара ти е красноречив за поведението ти като цяло!Пример:Виж моя...Сори за отплесването от темата,но явно трябва да се започне от нулата!
Остави ги,
същите приказки ги имаше и когато GSM-те станаха китайски и компютрите и ТВ-тата
Все има философи, но света си върви напред.
И вече всичко това се прави в Китай и същите философи си го ползват.
съмнителен автомобил с 5 години живот.
В тая група спадат и новите модели на доста, европейски и не само производители

Някои колеги много правилно казаха да те закара от точка А до точка Б, ама въпроса е колко дълго ще те кара по този маршрут, да не стане след 1 година да те кара от точка А до точка сервиз и до там да му стигат силите, гаранцията добре ама всеки знае колко е удобно колата ти гаранционно да си седи в сервиз 1 месец примерно. Гаранцията си е гаранция, но винаги е най-добре да не ти потрябва изобщо, че понякога филма е голям (и то не само в БГ). Имам опит с други китайски мпс-та (скутери) и повярайте ми там дори китайски марки като Джийли (които правят дори коли


Ще поживеем, ще видим що за марка са тез "велика стена къмпани"

Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
http://www.automedia.bg/news/article_4613.html
MeToo
скоро очаквайте и в бг ламбота по 20к BGN бройката
ПС.това, че е клонинг, не означава че е лошо
ПС2.дайте да обсъждаме обективно марката, моделите, завода и тн,

скоро очаквайте и в бг ламбота по 20к BGN бройката
ПС.това, че е клонинг, не означава че е лошо
ПС2.дайте да обсъждаме обективно марката, моделите, завода и тн,
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта