Здравейте колеги!
Предстои ми купуването на първата ми кола и според парите, с които разполагам, съм се спрял на тези два модела. Знам, че нямат добра база за сравнение но дилемата ми се изразява в следното нещо. Разполгам с приблизително 6500-7000 лв и от обявите, които гледам, виждам, че една читава 4-ка с АФН мотор върви долу-горе тези пари. Що се отнася до АГУ-то, неговата цена е доста по-ниска. Та, ако реша да си взема АФН, ще остана почти без пари за евентуална бъдеща поддръжка. Да подчертая, че колата ще я карам около 6-7000 км на година и точно поради тази причина разходът не играе важна роля за момента.
Какво е вашето мнение?



Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Пак помисли дали има голф 4 с АФН.
Такива теми има един милион, разтърси се малко. Честно казано всичките придобиха малоумен привкус заради хора, които твърдят че тяхното е най-хубаво, и тази тема ще стане такава, ако не отнесе катинара.
Такива теми има един милион, разтърси се малко. Честно казано всичките придобиха малоумен привкус заради хора, които твърдят че тяхното е най-хубаво, и тази тема ще стане такава, ако не отнесе катинара.
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Ами колега, за този малък пробег на година мисля, че няма смисъл да купуваш дизела. До колкото знам сервизирането му е по-скъпо от колкото на бензина.
От друга страна, това че като вземеш АГУ-то ще ти останат пари е голям плюс! Имай в предвид, че пълното сервизиране (водна помпа, ремък, свещи, филтри, масла и тн...) излиза може би около 900лв, или поне на мен толкова ми стъпи. Отделно, ако има още нещо да се дооправя по колата!
Честно да си кажа, ти препоръчвам избора не толкова заради самия мотор (аз също карам такъв), ами заради това, че ще ти останат свободни пари!
От друга страна, това че като вземеш АГУ-то ще ти останат пари е голям плюс! Имай в предвид, че пълното сервизиране (водна помпа, ремък, свещи, филтри, масла и тн...) излиза може би около 900лв, или поне на мен толкова ми стъпи. Отделно, ако има още нещо да се дооправя по колата!
Честно да си кажа, ти препоръчвам избора не толкова заради самия мотор (аз също карам такъв), ами заради това, че ще ти останат свободни пари!
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Щом ще караш малко и разхода не е от значение,при положение,че парите са ограничени,изборът е по-евтиния и с остатъка сервизиране и бензин 

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Аз си мислех че хората който дават по толкова пари за Голф са свършили 

Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Аз си мислех че хората който дават по толкова пари за Голф са свършили
Ами хубаво, тогава си купи рено или почти нова дачия за тези пари аз ще си купя една четворка и да видим кой колко ще кара, това му е хубавото на голфа здрава машина и държи цена карал съм 2-ка, 3-ка, сега съм на 4-ка и земам да се замислям за 5-ца само голф ще карам дано един ден да мога да карам и 6-тицата.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
Те хубавите Пасати са по толкова вече как ще дадеш 7000лв за Голф 

- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
KirilGeorgiev написа:Те хубавите Пасати са по толкова вече как ще дадеш 7000лв за Голф
Едното е седан, другото хечбек...
По темата - яд ме е, че на AGU-то не може да се сложи темпомат.
Никога съм нямал дизел, но като слушам от приятели те минават разстояние х за сума у, а аз минавам същото за двойна сума. До колкото знам разликата се получава в обслужването.
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
narf написа:Здравейте колеги!
Предстои ми купуването на първата ми кола и според парите, с които разполагам, съм се спрял на тези два модела... Да подчертая, че колата ще я карам около 6-7000 км на година и точно поради тази причина разходът не играе важна роля за момента.
Какво е вашето мнение?
Ще си дадеш последните пари за кола която ще караш 6-7 хил.км. И това ще ти е първата кола???
Ти знаеш ли че тая кола иска гуми /лятна 15 цола почва от 100 лв/бр, зимните те са там някъде/, иска застраховки /ГО+каско = 600 лв грубо, може и повече/, иска такси, данък/има нема 200 лв ако е АГУ/, винетка и тем подобни глупости дето са все кинти. Направи ли си преценка какви са ти разходите и приходите, дали ще можеш да отделяш от бюджета си, за да може да я караш тая кола, а не да си купиш паметник. Не е само да я купиш, трябва и да може да и плащаш ремонтите след това. И чак накрая се нарежда горивото, дето е 2,50 лв/л.
И как за тоя малък пробег на година се мотивира да си купуваш кола с турбо, дето не знае колко километра е минала??? Не че съм привърженик на двигателите без турбо, но за тия километри....
И 110 коня мотора се казва AHF при четворките, и макар всички да викат че е като AFN, няма много общо с него въпреки същата мощност.
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
joromnt написа:narf написа:Здравейте колеги!
Предстои ми купуването на първата ми кола и според парите, с които разполагам, съм се спрял на тези два модела... Да подчертая, че колата ще я карам около 6-7000 км на година и точно поради тази причина разходът не играе важна роля за момента.
Какво е вашето мнение?
Ще си дадеш последните пари за кола която ще караш 6-7 хил.км. И това ще ти е първата кола???
Ти знаеш ли че тая кола иска гуми /лятна 15 цола почва от 100 лв/бр, зимните те са там някъде/, иска застраховки /ГО+каско = 600 лв грубо, може и повече/, иска такси, данък/има нема 200 лв ако е АГУ/, винетка и тем подобни глупости дето са все кинти. Направи ли си преценка какви са ти разходите и приходите, дали ще можеш да отделяш от бюджета си, за да може да я караш тая кола, а не да си купиш паметник. Не е само да я купиш, трябва и да може да и плащаш ремонтите след това. И чак накрая се нарежда горивото, дето е 2,50 лв/л.
И как за тоя малък пробег на година се мотивира да си купуваш кола с турбо, дето не знае колко километра е минала??? Не че съм привърженик на двигателите без турбо, но за тия километри....
И 110 коня мотора се казва AHF при четворките, и макар всички да викат че е като AFN, няма много общо с него въпреки същата мощност.
Колега имам кола в момента, но тя по принцип е на майка ми, но аз си я карам. Като казвам първа кола имам предвид първа лично моя. Относно поддръжката, то е ясно. Уча и работя, изкарвам добри пари и не мисля, че тя ще бъде проблем. Километрите съответно са толкова поради простата причина, че уча в Германия и колата ще я карам единствено като съм си тук.
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
При така поставената ситуация, е по-друга нагласата.
Щом като подръжката не ти е проблемна, трябва да си избереш какво гориво те влече.
Щом като подръжката не ти е проблемна, трябва да си избереш какво гориво те влече.
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
joromnt написа:При така поставената ситуация, е по-друга нагласата.
Щом като подръжката не ти е проблемна, трябва да си избереш какво гориво те влече.
Искам да пробвам 1.8Т как се движи понеже никога не съм карал точно този двигател и тогава да взема решение.
- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
А защо не си вземеш колата с теб и да си я караш постоянно, когато ти се наложи?
- Sportakus
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
KirilGeorgiev написа:Те хубавите Пасати са по толкова вече как ще дадеш 7000лв за Голф
Е, за тия пари са най-хубавите Пасати


Re: Дилема: Голф 4 1.8Т или АФН
За такива километри не си струва дизел, освен ако не го предпочиташ.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта