НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
loshoto
Мнения: 50
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf R Cabriolet с премиера на Wоrthersee 2011

Мнениеот loshoto » Чет 02 юни 2011 15:07


Източник: http://auto-press.net/a:Golf_R_Cabriolet_%D1%81_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D0%B5%D1%80%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_W%D0%BErthersee_2011

След като обяви официално, че ще покаже Golf GTI Edition 35 на ежегодното GTI събиране Wоrthersee, днес Volkswagen разпространи информация за още една световна премиера, която ще зарадва посетителите на събора.
Изображение
За момента, Golf R Cabriolet е само концептуална разработка, но според официалното изявление на компанията, кабриолетът идва с максимална мощност от 270 км/ч, максимален въртящ момент от 350 Нм при 2500/мин и е в състояние да развие максимална скорост на движение от 250 км/ч (електронно ограничена). Откритият автомобил може да се подскочи до 100 км/ч за по-малко от 6 секунди, което в комбинация с максималната скорост, прави Golf R Cabriolet най-бързият открит Golf, който Volkswagen някога е разработвал.

Golf R Cabriolet идва по-приклекнал към пътя (-2.5 см в сравнение със серийната си версия), спирачната система е с вентилирани дискове, джантите са 19-цолови. Във вътрешността на кабриото откриваме спортни седалки с карбонова основа, кожена тапицерия, апликации в пиано лак и алуминий и други.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dobrin » Вто 14 юни 2011 9:37




Потребителски аватар
AE86
Мнения: 1076
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
Автомобил: Jetta mkII
Двигател: PN 1989
Местоположение: Русе

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот AE86 » Вто 14 юни 2011 10:02


Много силна статия.Благодаря на Добрин,че ни пренесе поне замалко в чудният немски свят и този красив Тигуан :) Евала :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Сря 15 юни 2011 13:23


ГАЗ ще прави VW и Skoda


Изображение

Volkswagen Group Rus и руският завод ГАЗ подписаха дългосрочен договор, по силата на който руснаците ще произведат 110 000 леки автомобила на концерна VAG. Пробната партида ще стартира още този месец със сглобяването на Skoda Yeti.

От началото на следващата година от руските конвейери ще започнат да слизат и моделите Volkswagen Jetta и Skoda Octavia. Едросерийното производство е планирано за края на 2012-а или най-късно за първото тримесечие на 2013-а.

Заявеният обем от 110 000 автомобила трябва да бъде достигнат през 2015 година. От тази бройка 50 000 ще са Skoda Octavia, 40 000 VW Jetta, а останалите 20 000 ще са от модела Yeti. Според предварителните планове германците искат да произвеждат в ГАЗ още четири модела.

На този етап обаче не е ясно кои автомобили на немския гигант са предвидени за сглобяване в Русия. Съвместният проект е на стойност 200 млн. евро, от които руснаците ще дадат 80 млн., а останалите 120 млн ще бъдат инвестирани от Volkswagen.

Източник:
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/gaz-shte-pravi-vw-i-skoda.html


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Чет 16 юни 2011 10:59


Volkswagen обновява Passat CC

Изображение

Изображение

Съдейки по шпионските фотографии направени във високопланинските части на централна Европа, може спокойно да се заключи, че гигантът Volkswagen работи усилено над рестайлинг версия на купето си с четири врати Passat CC.

Въпреки че предната и задната част на автомобила са покрити със солиден камуфлаж, на снимките могат да се видят някои от разликите, които ще претърпи Passat CC след фейслифта. Очевидно е, а и се очакваше, че автомобилът ще бъде унифициран визуално с новия корпоративен стил на марката.

Освен това според запознати с темата се очаква интериорното пространство да е изцяло променено. Нова ще е и голяма част от двигателната гама, като предвидените мотори ще са доста по-икономични и екологични от тези на сегашния Passat CC.

По време на тези тестове, провеждани на планински път с доста завои, специалистите от VAG вероятно проверяват как се отразява натоварването на шасито с новите двигатели и трансмисии. Според мнозина автомобилът е напълно готов за пускане в серийно производство.

Предполага се, че изцяло обновеният Passat CC ще бъде показан пред широка публика още през есента на тази година, по време на автомобилното изложение във Франкфурт.


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 18 юни 2011 11:52


Изображение

VW ще изкара хибридна версия на всеки модел

Народния производител на автомобили планира да се впусне в дуела на останалите компании с хибридни модели. Идеята на Volkswagen е да предложи хибридна версия на всеки един модел от портфолието си.

В интервю пред немското списание Auto Motor und Sport, изпълнителния директор на VW, Мартин Винтеркорн, съобщи, че повечето марки избързват с появата на EV модели (изцяло електрически). Според Винтеркорн, моментът е най-подходящ за реализацията на плъг-ин хибриди (зареждат се директно от електрическата мрежа).

По-интересното, обаче се свежда до новата акумулаторна батерия на VW, която е литиево-сярна. До 2015-а би трябвало да бъде факт на пазара, като за пълното й зареждане ще са необходими от четири до пет часа.

Източник: tuning.bg


Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот GTI 16V ABF » Съб 18 юни 2011 17:45


Новата придобивка на VW ме шокира http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/gm ... wagen.html scare


Потребителски аватар
AE86
Мнения: 1076
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
Автомобил: Jetta mkII
Двигател: PN 1989
Местоположение: Русе

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот AE86 » Пон 20 юни 2011 10:18


Beetle GT3 като Porsche!

Първите версии на Porsche от 50-те години на миналия век са силно повлияни от класическия Volkswagen Beetle. Няма как да бъде другояче, след като имат общ баща - гениалния д-р Фердинанд Порше. Феновете на Volkswagen винаги са припознавали емблематичните спортни автомобилите от Щутгарт. Членовете на популярния форум VWvortex създадоха версия на последното поколение на Beetle, който все още дори не е на пазара и бе представен преди месец и половина. Въпреки това те са получили достъп до колата от германската компания.
Проектът представлява новият Beetle в стил Porsche 911 GT3 RS. За целта са ползвани същите 20-инчови джанти от кован алуминий и странични стикери с напсис Beetle RS с шрифта на 911 GT3 RS. Зад джантите са побрани огромни спирачни дискове с диаметър 400 мм и многобутални апарати на фирмата Brembo, които се поставят и на 911 GT3 RS.
От Vwvortex предвиждат да доработят 2-литровата версия на турбодвигателя, който също така задвижва и Golf GTI. Очаква се стандартната мощност от 200 кс до премине границата от 300 кс. За целта ще бъде сменен турбокомпресорът, разработва се нова изпускателна система, а електронният блок за управление ще бъде препрограмиран. За да бъде пратена цялата мощност към асфалта, ще бъде монтиран и диференциал с ограничено приплъзване (шпер).

Източник: topcars.bg
Прикачени файлове
00012492.jpg
00012492.jpg (25.9 KиБ) Видяна 2371 пъти


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пон 27 юни 2011 13:36


Идва пълното автоматизиране на автомобилите


Изображение

Изображение

VW представи нов автопилот, практически позволяващ на автомобила да се движи без намесата на водач. Новата система се казва Temporary Auto Pilot (TAP) и включва мрежа от радари, камери, ултразвукови датчици и даже лазерни скенери.

Всичко това дава възможност на TAP да състави т.нар. електронен хоризонт, чрез който автомобилът може да се движи самостоятелно в дадено платно, като спазва дистанция, поддържа скорост, завива и намалява пред завоите.

Плоуавтоматичната система TAP работи при скорост до 130 км/ч, като в този диапазон съблюдава и спазва всички ограничения на скоростта по пътищата. Според инженерите от Volkswagen това е предпоследната крачка преди пълното автоматизиране на автомобилите.

Представянето на TAP беше в рамките на международната конференция HAVIT (Highly Automated Vehicles for Intelligent Transport), на която бяха представени още много интересни разработки.

Една от тях беше иновационен уред, подобен на джойстик, чрез който само с дясната ръка се командват основните системи на автомобила. Уредът събира в себе си волан, скоростен лост и педали на газта и спирачката.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот StS » Пон 27 юни 2011 17:44


http://www.investor.bg/news/article/119146/334.html


ЕС обърка плановете на Volkswagen да поеме контрола върху MAN

Европейската комисия отказа на германския автопроизводител поемането на контрола върху MAN
Статия

Пред германския концерн Volkswagen AG се появиха пречки за създаването на най-големия производител на камиони в Европа, след като европейски регулаторен орган го принуди да изостави плановете си за промяна на надзорния борд на MAN SE, съобщи Ройтерс.

От Volkswagen бяха направили оферта за изкупуване, която изтича утре и в която се искаше част от мениджърите на автопроизводителя да заемат места в борда на директорите на MAN на годишното събрание на компанията в Мюнхен.

Офертата бе част от плана на председателя на борда на директорите на Volkswagen Фердинанд Пийх за създаването на най-големия производител на камиони в Европа чрез сливането на MAN и шведската Scania, целящо да задмине световния лидер Daimler и най-големия му съперник Volvo.

Но от Европейската комисия обявиха, че прекалено бързото увеличаване на контрола ще наруши правилата за сливане и препоръчаха на компанията да изчака одобрението на регулатора за по-тясно сътрудничество между Volkswagen, MAN и Scania.

„Никой не може да упражни контрол преди решението на комисията“, заяви говорител на еврокомисаря по въпросите на конкуренцията Хоакин Алмуня.

От Volkswagen обявиха, че изтеглят предложението си да назначат главния си изпълнителен директор Мартин Винтеркорн, главния си финансов директор Дитер Пьотч и шефа на звеното за производство на камиони Йохем Хайцман в борда на директорите на MAN.

В съобщението се добавя, че компанията преговаря с ЕК и е уверена, че ще може да предаде формалната молба за разрешение за контрол по сливането през следващите няколко седмици.

Акциите на MAN преди съобщението повишиха стойността си с 0,5% до 91,14 евро, а тези на Volkswagen – с 1,5% до 136,80 евро.

Офертата на компанията за увеличаване на дела в MAN бе за 13,8 млрд. евро и засега целеше да достигне 35-40% от акциите с право на глас, за да бъде спечелено одобрението на регулатора за по-близко сътрудничество между MAN и Scania без закупуването на цялата компания.

„Мисля, че първоначалната обосновка зад отправянето на задължителната оферта бе да се постигне ниво на дялово участие, което би им дало контрол върху AGM и същевременно би преодоляло всички законови препятствия за бъдещо цялостно придобиване на MAN под каквато и да било форма“, заяви Лаура Лембке, анализатор в Morgan Stanley. „Мисля, че все още сме малко далеч от това“, добави тя.

В крайна сметка Volkswagen очаква да спести 400 млн. евро от цената при придобиването, развитието и производството чрез създаването на обединена структура за производство на камиони, но все още не е посочила подробности.
Главният изпълнителен директор на MAN Георг Пахта-Райхофен заяви, че очаква съществено увеличаване на ефективността при обединяване при всякакво сътрудничество с Volkswagen и Scania, което ще позволи на производителя на камиони да разнообрази асортимента с включването на превозни средства, тежащи най-малко 7,5 тона.

До момента от Volkswagen се заричат да запазят работните места и дадоха неясни обещания да не пипат „характеристиките на бранда“ на MAN и Scania, но анализатори очакват Пийх, който е и председател на борда на директорите на MAN, скоро да замести моркова с тоягата.

От MAN очакват техните двигатели и шофьорски кабини да изпаднат от специфичните им „характеристики на бранда“, които не могат да бъдат смесени с тези на Scania, но анализатори очакват Пийх да натисне още повече в това отношение.

Volkswagen, който има за цел да задмине до 2018 г. японската Toyota Motor като най-голям производител на автомобили в света, работи за включването на производителя на спортни автомобили Porsche в своя бизнес като десети бранд, а Пийх фокусира поглед си и върху Alfa Romeo.


Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Ицку® » Чет 30 юни 2011 8:59


105 нови таксита VW Caddy за ОК Супертранс


105 нови таксиметрови автомобили Volkswagen Caddy Trendline 2.0 EcoFuel достави Порше София Изток на столичния таксиметров превозвач ОК Супертранс АД. Автомобилите са с двигатели, фабрично оборудвани за работа на природен газ, и освен завидна икономичност, постигат и ниски нива на отделяните вредни емисии. Моделът гарантира ненарушено багажно пространство от 750 л, тъй като газовите бутилки са монтирани под пода на автомобила.

Качването и слизането се улеснява максимално от двете плъзгащи врати с отваряне на цели 70 см. За високото ниво на безопасност при движение се грижат серийните системи ESP, BA, ABS, ASR, EBV, EDS, MSR, 4-те въздушни възглавници и др. Целогодишният климатичен комфорт е гарантиран от полуавтоматичен климатик.

Пътническите седалки зад водача могат да се сгъват разделно докрай напред при нужда от превоз на много обемисти предмети или дори да се извадят на ръка от автомобила при необходимост. Дооборудването на автомобилите за целите на таксиметровите превози е изпълнено директно в завода на Volkswagen и това гарантира висока степен на функционалност и надеждност в процеса на работата.

С настоящия проект ОК Супертранс АД цели постигане на нови качествени стандарти в обслужването на клиентите на таксиметровите услуги. Фирмата оперира в сектора на таксиметровите превози от 1993 година, концентрирала е дейността си на най-тежкия и конкурентен пазар - софийския, а автомобилният й парк понастоящем наброява 1300 автомобила.

ОК Супертранс АД предлага таксиметров превоз на пътници и разполага с таксиметрови стоянки на Терминал 1 и Терминал 2 на летище София и на централна автогара София. Предстоящ проект на компанията е оборудване с POS-терминали за безкасово плащане.

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 02 юли 2011 19:04


Изображение

Китай даде зелена светлина за двата нови завода на VW в страната

Volkswagen Group получи одобрение от китайското правителство за построяването на два нови автомобилни завода в страната. Окончателното потвърждение бе направено вчера след състоялите се в Берлин китайско-немски преговори между правителствата на двете страни. Заводите ще бъдат построени във Фошан и Идженг. Професор Мартин Винтеркорн, председател на управителния борд на Volkswagen Aktiengesellschaft, подписа съглашение с президентите на китайските партньори.
Фабриката в Идженг в Източен Китай, ще бъде съвместен проект с китайския партньор на немския производител - Shanghai Volkswagen, а тази във Фошан в Южен Китай ще бъде изградена заедно с джойнт-венчърната компания FAW-Volkswagen. Първите документи по споразумението за двата завода бяха подписани още през лятото на миналата година.
Всяка от фабриките ще е с годишен производствен капацитет от 300 000 единици. Те ще започнат да функционират през 2013 г. Заводите ще играят ключова роля в плановете на народната марка за увеличаване на производството с местни партньори в Китай до 3 млн. в най-скоро време.

Източник: Speed-Press


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот StS » Вто 05 юли 2011 6:28


Volkswagen придоби 55,9% от акциите на MAN
Германският автомобилен гигант Volkswagen AG придоби 55,9% от акциите на един от най-големите производители на камиони в Европа MAN SE, като сумата по сделката не се посочва, съобщи Ройтерс.

Придобиването на контролния пакет ще позволи на Volkswagen да получи места в борда на директорите на MAN и същевременно да разшири сътрудничеството между мюнхенската компания и шведския бранд Scania, който също влиза в състава на автопроизводителя.

„Нашата цел, която е значително укрепване на взаимодействието между MAN, Scania и Volkswagen в интерес на акционерите, служителите и купувачите, е все по-близо“, заяви генералният директор на Volkswagen Мартин Винтеркорн.

Компанията се стреми да създаде най-големия производител на камиони в Европа, за да се конкурира по-успешно с Volvo и Daimler AG.

Представител на MAN заяви, че компанията приветства влизането си в „семейството на Volkswagen“ след 253 г. независимо ръководство на бизнеса, а сътрудничеството с концерна като цяло и по-конкретно със Scania „излиза на нов етап“.

Анализаторът на DZ Bank Михаел Пунцет отбеляза, че обемът на придобитите акции е по-голям от предварително очаквания. През май Volkswagen предложи 13,8 млрд. евро за пакет акции на MAN от около 35-40%. „Предполагаме, че в рамките на един месец Volkswagen ще увеличи дела си в MAN и вероятно ще бъде подписано споразумение за поглъщане“, смята той.

Наскоро Европейската комисия отказа на Volkswagen да включи свои високопоставени мениджъри в борда на директорите на MAN.
Най-големият автопроизводител в Европа обединява марки като Audi, Skoda и SEAT.

През 2009 г. от компанията придобиха 49,9% от акциите на Porsche AG, като сливането е определено за края на тази година.

Централата е разположена във Волфсбург, а броят на служителите й в момента е около 400 000 души.
Info: investor.bg


skidmark
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

New ABT VW Beetle!

Мнениеот skidmark » Сря 06 юли 2011 13:37


Здравейте Приятели,

Проекта на новата констенурка от ABT вече е налице...
Очаквайте скоро и първият реален прототип...

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот StS » Пет 08 юли 2011 16:44


Европейският съд отказа на Volkswagen правата върху TDI

Европейският съд в Люксембург отказа на концерна Volkswagen и марката Audi да регистрират TDI като своя търговска марка.

Така в европейските страни германският концерн вече няма да може да използва ексклузивно абревиатурата, за да обозначава собствените си дизелови двигатели.

Европейският съд постанови също, че Volkswagen трябва да заплати всички разходи по делото.

Според Handelsblatt съдиите са решили, че буквите „TDI“ не обозначават марка, а са само абревиатура - Turbo Diesel Injection, (според други трактовки е „Turbo Direct Injection“) и не може да се използват като търговска марка, тъй като просто описват свойствата на процеса и неговите характеристики.

В съкращението не се споменава конкретен двигател на VW или Audi, затова потребителите може да не са наясно с какъв точно двигател е автомобилът, намиращ се пред тях.

Делото в Европейския съд за регистриране на съкращението TDI продължава от 2009 година. Интересно е, че това съкращение вече е регистрирано от Volkswagen като търговска марка в много страни извън Европейския съюз. Първият двигател на Audi, работещ с дизелово гориво, се появява преди малко повече от 30 години. През далечната 1978 година компанията представя своя 5-цилиндров дизел с предкамера инжекция.

investoro



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта