афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
-
ivailo stoianov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
Да не е клеясала тази турбина и да не може да се развърта лесно другото е да видиш дали ти задържа актуатора клапана на самото турбина н75 през ваг ком можеш да го провериш .
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Проблем с турбина
ivailo stoianov написа: н75 през ваг ком можеш да го провериш .
Аз също знам че може но как точно?
-
ivailo stoianov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
Докато рових в ваг кома го намерих към измервания ли беше къде ще те излъжа но помня че можеше да се провери и релето за подгрева егр клапана и още някое и друго боклуче ама малко ми се губи къде точно беше
- SBobi
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp
Re: Проблем с турбина
ivailo stoianov написа:Докато рових в ваг кома го намерих към измервания ли беше къде ще те излъжа но помня че можеше да се провери и релето за подгрева егр клапана и още някое и друго боклуче ама малко ми се губи къде точно беше
Сигурно говориш за Output test, аз се интересувам в движение какви стойности трябва да дава
-
ivailo stoianov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
За в звижение нямам познания понеже лап топчето за 15 минути макс и умира 

Re: Проблем с турбина
Аз също имах проблем с турбината, закарах колата на майстор и човека ми каза че лосчето на геометрията се движи 2 от 10 милиметра. Накрая се оправи след около месец и половина два но я карах винаги от 2200 оборота и единпът я натиснах на 3 и 4 до 4200 оборота задържайки, но само веднъж че ми е жал и от тогава лека по лека се оправи, може би има какво да се почисти но сега разликата е огромна от преди.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Проблем с турбина
Просто се е била позацапала геометрията. При мен със същия мотор в началото беше като асматик с бронхо-пневмония. След малко ръчкане и след това почистване сега е като нова. Това упражнение е меко казано задължително при голяма част от печките
Re: Проблем с турбина
И аз май ще трябва да я почистя защото се усеща ако няколко дни я карам като пенсионер и пак започва да се тормози а не мога постоянно ръчка че разхода отива на 10 на 100
.
-
ivailo stoianov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bourgas
- Контакти:
Re: Проблем с турбина
задължително с набор гедоре че иначце ще си блъскаш главата и не не е трудно като се има предвид началото
Re: Проблем с турбина
След сваляне на турбината се оказа че проблема е в една вакумна клапа която върви с турбината, та тази клапа беше зацапана от нагар, сменихме я го с нова и сега отново върви на змей, бях забравил какво удоволствие е да я караш тази кола като се има на предвид че турбината се развърта от 1600–1700 оборота.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Проблем с турбина
И как изобщо можеш да кажеш,че ти е жал.Мачкай го тоя педал,да не ти пука.
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с турбина
vw123 написа:След сваляне на турбината се оказа че проблема е в една вакумна клапа която върви с турбината, та тази клапа беше зацапана от нагар, сменихме я го с нова и сега отново върви на змей, бях забравил какво удоволствие е да я караш тази кола като се има на предвид че турбината се развърта от 1600–1700 оборота.
За първи път чувам за актуатор зацапан с нагар
- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с турбина
Stivi написа:vw123 написа:След сваляне на турбината се оказа че проблема е в една вакумна клапа която върви с турбината, та тази клапа беше зацапана от нагар, сменихме я го с нова и сега отново върви на змей, бях забравил какво удоволствие е да я караш тази кола като се има на предвид че турбината се развърта от 1600–1700 оборота.
За първи път чувам за актуатор зацапан с нагарПо скоро е ръждясал и се е напълнил с мизерия но не и с нагар
хахахах знам, че е стара темата ама тва за пълния с "мизерия" клапан ми оправи настроението честно

- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с турбина
И последно не разбрах, колега оправи ли проблема и къде точно ако СИ? Щото за мен ако има толкова нагар че да не може да се движи перката както споменаваш.. отнякъде се меша масло в цялата ситуация.. от изгорели газове такъв нараг няма как да стане за малко километри. На мен ми беше запекла геометрията обаче колата на 130 000 и небарнато турбо...и не беше блокирала.. движеше се но не в целия диапазон. Та .. 2 варианта.. или не забелязваш че гори масло.. или отнякъде точно при турбината ти се меша тва масло там където не трябва да го има. Третия вариант е да е толкова некачествена нафтата ама не съм чувал за такава гадна нафта още.
АЗ на твое място бих затапил с една хубава гарнитурка и метално парче ЕРГ клапана и тогава ще я следя какви ги върши. На моя съм го затворил щото той си беше мазаляк отвътре като погледнеш все едно гледаш ада в червата! Черно твърдо... и гадно... няма шанс да работи тоя клапан ( в моя случай ), само беля прави- бута ми сажди и се запушва още повече.
АЗ на твое място бих затапил с една хубава гарнитурка и метално парче ЕРГ клапана и тогава ще я следя какви ги върши. На моя съм го затворил щото той си беше мазаляк отвътре като погледнеш все едно гледаш ада в червата! Черно твърдо... и гадно... няма шанс да работи тоя клапан ( в моя случай ), само беля прави- бута ми сажди и се запушва още повече.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта