афн 110 к.с 1997 проблем с турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: Проблем с турбина

Мнениеот ivailo stoianov » Съб 18 юни 2011 19:53


Да не е клеясала тази турбина и да не може да се развърта лесно другото е да видиш дали ти задържа актуатора клапана на самото турбина н75 през ваг ком можеш да го провериш .




Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Re: Проблем с турбина

Мнениеот SBobi » Нед 19 юни 2011 18:05


ivailo stoianov написа: н75 през ваг ком можеш да го провериш .

Аз също знам че може но как точно?


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: Проблем с турбина

Мнениеот ivailo stoianov » Пон 20 юни 2011 18:21


Докато рових в ваг кома го намерих към измервания ли беше къде ще те излъжа но помня че можеше да се провери и релето за подгрева егр клапана и още някое и друго боклуче ама малко ми се губи къде точно беше


Потребителски аватар
SBobi
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 29 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София. Аudi A3 AHF 110hp

Re: Проблем с турбина

Мнениеот SBobi » Пон 20 юни 2011 20:59


ivailo stoianov написа:Докато рових в ваг кома го намерих към измервания ли беше къде ще те излъжа но помня че можеше да се провери и релето за подгрева егр клапана и още някое и друго боклуче ама малко ми се губи къде точно беше

Сигурно говориш за Output test, аз се интересувам в движение какви стойности трябва да дава :)


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: Проблем с турбина

Мнениеот ivailo stoianov » Вто 21 юни 2011 19:06


За в звижение нямам познания понеже лап топчето за 15 минути макс и умира :bishop


Потребителски аватар
vw123
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с турбина

Мнениеот vw123 » Чет 07 юли 2011 21:26


Аз също имах проблем с турбината, закарах колата на майстор и човека ми каза че лосчето на геометрията се движи 2 от 10 милиметра. Накрая се оправи след около месец и половина два но я карах винаги от 2200 оборота и единпът я натиснах на 3 и 4 до 4200 оборота задържайки, но само веднъж че ми е жал и от тогава лека по лека се оправи, може би има какво да се почисти но сега разликата е огромна от преди.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с турбина

Мнениеот IvailoOo » Чет 07 юли 2011 22:27


Просто се е била позацапала геометрията. При мен със същия мотор в началото беше като асматик с бронхо-пневмония. След малко ръчкане и след това почистване сега е като нова. Това упражнение е меко казано задължително при голяма част от печките


Потребителски аватар
vw123
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с турбина

Мнениеот vw123 » Пет 08 юли 2011 14:42


И аз май ще трябва да я почистя защото се усеща ако няколко дни я карам като пенсионер и пак започва да се тормози а не мога постоянно ръчка че разхода отива на 10 на 100 :D :D .


Потребителски аватар
vw123
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с турбина

Мнениеот vw123 » Пет 08 юли 2011 14:54


Само да попитам, трудно ли се сваля турбината че досега не съм я свалял.


ivailo stoianov
Мнения: 50
Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bourgas
Контакти:

Re: Проблем с турбина

Мнениеот ivailo stoianov » Пет 08 юли 2011 18:26


задължително с набор гедоре че иначце ще си блъскаш главата и не не е трудно като се има предвид началото


Потребителски аватар
vw123
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с турбина

Мнениеот vw123 » Пон 08 авг 2011 0:35


След сваляне на турбината се оказа че проблема е в една вакумна клапа която върви с турбината, та тази клапа беше зацапана от нагар, сменихме я го с нова и сега отново върви на змей, бях забравил какво удоволствие е да я караш тази кола като се има на предвид че турбината се развърта от 1600–1700 оборота.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Проблем с турбина

Мнениеот feikot » Пон 08 авг 2011 1:03


И как изобщо можеш да кажеш,че ти е жал.Мачкай го тоя педал,да не ти пука.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8379
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с турбина

Мнениеот Stivi » Пон 08 авг 2011 8:32


vw123 написа:След сваляне на турбината се оказа че проблема е в една вакумна клапа която върви с турбината, та тази клапа беше зацапана от нагар, сменихме я го с нова и сега отново върви на змей, бях забравил какво удоволствие е да я караш тази кола като се има на предвид че турбината се развърта от 1600–1700 оборота.


За първи път чувам за актуатор зацапан с нагар :shock По скоро е ръждясал и се е напълнил с мизерия но не и с нагар :)


Потребителски аватар
kenykirilov
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с турбина

Мнениеот kenykirilov » Чет 10 яну 2013 22:53


Stivi написа:
vw123 написа:След сваляне на турбината се оказа че проблема е в една вакумна клапа която върви с турбината, та тази клапа беше зацапана от нагар, сменихме я го с нова и сега отново върви на змей, бях забравил какво удоволствие е да я караш тази кола като се има на предвид че турбината се развърта от 1600–1700 оборота.


За първи път чувам за актуатор зацапан с нагар :shock По скоро е ръждясал и се е напълнил с мизерия но не и с нагар :)

хахахах знам, че е стара темата ама тва за пълния с "мизерия" клапан ми оправи настроението честно :D:D:D:D прав е колегата че няма как да хване нагар актуатора... и на тия печки тря често да се чисти пустата геометрия че... scare


Потребителски аватар
kenykirilov
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с турбина

Мнениеот kenykirilov » Чет 10 яну 2013 23:11


И последно не разбрах, колега оправи ли проблема и къде точно ако СИ? Щото за мен ако има толкова нагар че да не може да се движи перката както споменаваш.. отнякъде се меша масло в цялата ситуация.. от изгорели газове такъв нараг няма как да стане за малко километри. На мен ми беше запекла геометрията обаче колата на 130 000 и небарнато турбо...и не беше блокирала.. движеше се но не в целия диапазон. Та .. 2 варианта.. или не забелязваш че гори масло.. или отнякъде точно при турбината ти се меша тва масло там където не трябва да го има. Третия вариант е да е толкова некачествена нафтата ама не съм чувал за такава гадна нафта още.
АЗ на твое място бих затапил с една хубава гарнитурка и метално парче ЕРГ клапана и тогава ще я следя какви ги върши. На моя съм го затворил щото той си беше мазаляк отвътре като погледнеш все едно гледаш ада в червата! Черно твърдо... и гадно... няма шанс да работи тоя клапан ( в моя случай ), само беля прави- бута ми сажди и се запушва още повече.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта