Здравейте на всички колата е Поло 1043 1992 г.,комби ,и има следния проблем.Като я купих преди 3-4 месеца ми направи нещо много странно палейки я сутринта и тръгвайки вече стигнал до примерно. 3-та скорост натискам спирачка и колата гасне без претрсане или такива просто само виждаш ,че си само на контокт,връткаш ключа ,и колата пали от 1/4 оборот като пушка.
В следствие се купуват нови кабели,свещи,капачка,въз. филт.,бенз. филт. ,но тъпата кола вместо да се оправи зачести проблема.Искам да разясня нещо бензин само 95 от Лук О. колата сутрин работи нищо ,че сме лято 1-2 мин на празен ход да загрее,харчи 7 гр.абе супер,а тоя проблем от къде се появи става винаги точно м/у първоначалното натискане на спирачката и самото спиране,горе-долу по средата на тоя интервал.
Колеги моля дайте съвети от какво може да е ??????
Колеги помощ колата гасне в движение !!!!!!!!!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
JOY написа:Не е той сега го погледнах чисто-чисто нов е ,а и преди месец смених спирачната помпа с нова и не вярвам ако е нещо по спирачките майстора да не каже.Става въпрос за смяна на помпа + пълен преглед на спирачната с-ма.Значи проблема ще да е на друго място.
Остави спирачната помпа.. може да е от сервоусилвателя....
другото което се сещам..
откачи си клемата на ламбда сондата .. виж дали няма да се оправи..
Трябва да имаш едно стеснение на входа за въздух към филтъра.. имаш ли го..
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да същото е
без разглабяне не знам..
най-разумният начин, е друг от друга кола сваляш слагаш на твоята...
ако всичко е ОК.. ясно...
ако не... целиш друго
Полото ми е на ремонт.. идната седмица.. можеш да се разбереш нещо с Ваското 1, ще мина да му оставя моето, и ти ще отидеш с твоето.. .. и ще свършиш работа....
/надявам се идната седмица да съм наред
/
без разглабяне не знам..
най-разумният начин, е друг от друга кола сваляш слагаш на твоята...
ако всичко е ОК.. ясно...
ако не... целиш друго

Полото ми е на ремонт.. идната седмица.. можеш да се разбереш нещо с Ваското 1, ще мина да му оставя моето, и ти ще отидеш с твоето.. .. и ще свършиш работа....
/надявам се идната седмица да съм наред

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
стеснението, е за да не влиза голямо количество въздух оринудително.. например като караш със 100 и изключиш от скорост, струята въздух набива вътре, горивната смес се прецаква, компира не мое се оправи и гасне..
тва не бензин не ми се вярва да става ама...на газ е по-чуствително
Ламбдасондата може да не ти работи нормално, и компира да се шашка според показанията и ..
ама и тва не се получава точно при спирачка...
Свържи се с Vaskoto1 когато има време да погледне, дали ще ти реши сагите...
тва не бензин не ми се вярва да става ама...на газ е по-чуствително
Ламбдасондата може да не ти работи нормално, и компира да се шашка според показанията и ..
ама и тва не се получава точно при спирачка...
Свържи се с Vaskoto1 когато има време да погледне, дали ще ти реши сагите...
- Стиви Джи
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
JOY написа:Имам но наскоро махнах катализатора и ми сложиха тръба с гайка за ламбда сондата.Но проблема го имаше още докато си бях и с катализатора вече незнам какво да я правя тая кола.
Може проблемът да е в самата сонда и да няма връзка с катализатора. Казвам го, защото моя пасат преди време имаше подобен проблем и беше решен с нова ламбда.
- Стиви Джи
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
wili98 написа:Стиви Джи написа:Може проблемът да е в самата сонда и да няма връзка с катализатора. Казвам го, защото моя пасат преди време имаше подобен проблем и беше решен с нова ламбда.
Да де.. ама защо само като натисне спирачката...
те това ме навежда на серво...
ми примерно щото падат оборотите. знам ли и аз?
просто давам опция на колегата за размисъл
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Човек влез в колата запали на място и пробвай следното.
Остави я да поработи малко в смисал да загрее и да си държи едни и същи обороти... след това почни да помпиш спирачката, като натискаш няколко пъти после пускаш, задържаш и пускаш т.е. по различни начини не само да я помпиш в буквален смисал... ако оборотите са сменят мисля че е от мембраната на серво усилвателя но проблема е че не знам кой може да ти го оправи. Това е че сервото има една тъпа мембрана която понякога може да ти пуска въздух и колата ти да гасне точно по тоя начин. Имах същтия проблем с предната ми кола, мойта ми гаснеше в движение и беше истински ужас специално когато ми са втърди волана направо ми късаше нервите, говореха ми за степ моторчета глупости и накрая са оказа точно сервото...
Остави я да поработи малко в смисал да загрее и да си държи едни и същи обороти... след това почни да помпиш спирачката, като натискаш няколко пъти после пускаш, задържаш и пускаш т.е. по различни начини не само да я помпиш в буквален смисал... ако оборотите са сменят мисля че е от мембраната на серво усилвателя но проблема е че не знам кой може да ти го оправи. Това е че сервото има една тъпа мембрана която понякога може да ти пуска въздух и колата ти да гасне точно по тоя начин. Имах същтия проблем с предната ми кола, мойта ми гаснеше в движение и беше истински ужас специално когато ми са втърди волана направо ми късаше нервите, говореха ми за степ моторчета глупости и накрая са оказа точно сервото...
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта