Сложих МК3 метални рефлектори в халогените на Пасата, и 35w 4500 HID крушки.

[img]https://sites.google.com/site/stoyneff/_/rsrc/1293161244991/mk3-fog-light-projectors-into-b3-fog-light-housings/B3_fogs_with_MK3_reflectors_sealed.jpgш[img]
Халогени:
Къси светлини (PIAA крушки) и халогени:

Най-накрая махнах автоматичните колани, и си оставих тези за спомен:
Махнах старите самоделки лайсни от праговете и сложих оригинални Kamei:
Сложих въздушен филтър за купето от Б4:
Пак трябваше да вадя таблото за да подмажа предния прозорец че течеше:
Всичката мърсотия в кутията на вентилатора за парното:
От известно време колата гаснеше, оказа се че е реле № 109 за компютъра:
Сложих и огледало с мъртва зона:
Лагера на главината от дясната старана виеше от сума си време:
И затова си трябват добри инструменти:
Товa са всички части които съм махнал от колата през годините:
Системата за вкарване на въздух при студен старт:
Системата за превъртане на изгорели газове:
Климатик - компресор, кондензатор, маркучи
Автоматични колани
Заводската аларма:
Темпомата:
И всичко това докато не дойде някакъв кретен през Април и не ме нацепи изотзадзе докато чаках на светофар:




Колата както я закарах в автоморгата:


Няколко преди/след снимки:
Още снимки:






