uCnaHeTcA написа:При наличие на компресор и пистолет, по какъв начин да си боядисам няколко детайла? Да речем преден капак, че има лека ръждичка. Ако може няколко съвета, ако не... Ще го мислим
Какво ще ми е нужно и т.н.

Най-общо:
1.Измиваш добре колата(или поне детайлите които ще обработваш)
2.Ако има нещо да се изчуква или заварява,оправяш.Почистваш си ръждите-лошото е,че понякога пробиват и е добре да се изкърпят,може и само с кит,но е много нетрайно като вариянт.Ръждите,заварките или наранената при изчукване боя,се свалят до ламарина с ламелен диск. (Като шлайфаш с флекса,пази стъклата)
3.Кадето ще китваш разширяваш около мястото с шкурка 220-240.
4.Китваш,шлайфаш с 150.Може и с по-едра но има голям риск да останат драскотини.Така докато постигнеш нужната форма и изгладиш детайла.
5.Избираш си шприц(грунд,филер,фюлер)Облепваш което няма да се грундира и пръскаш.Оставяш да съхне.
6.Грунда го почваш на сухо с 320,после с водна 600(аз ти водна на 100),като приключиш миеш колата,да няма прах и киша от водното
7.Облепваш колата и боядисваш
Нужни са ти шпакли,трупчета за шкурката,машина за шлайфане-ако имаш,флекс-това като инструменти.
Материали и консумативи-кит,грунд,боя,шкурка(различна едрина),лепенки.Ако работиш близо до ръбовете на съседни детайли,облепваи ги с няколко слоя лепенка,да не ги нараниш случайно.