:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 22 юни 2011 10:22


joromnt написа:
christensen написа:А, като сложиш чипче, ще ускориш часа и мястото на смърта на махофичето си,

Тва пък незнам от къде ти хрумна.Първо тва не е дизел ПД маховика да отива за щяло и не щяло и второ маховика се износва от палене/гасене и тръгване на първа :wink:




Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот joromnt » Сря 22 юни 2011 12:43


Rabbit_TDI написа:
joromnt написа: Борда на градско показва квото си иска :Mr Green Fun

Тва пък от къде го измисли - бродовия показва наи-точно.Верно е че иначе за 10 км. никво измерване не можеш да направиш дори с бордовия.

Ами имам богата фантазия. Тва е форум, тва си е моето мнение.
Ти имаш право да не се съгласяваш с него, имаш право и да го оспорваш, имаш и право да мислиш по това дето съм написал.
То повишаването на въртящия момент на една кола, няма нищо общо с маховика и, нито с превключването на скоростите и, нито с износването на елементите които извършват тая операция. Както и да е, караите си голфовете, само вие ги чувате нещата. Аиде със здраве.
А пък за борда може да спорим колкото искаш, но тоя борд в града показва абсолютно нищо, понеже всичко идва от моментния разход на автомобила и километрите които изминава. А като караш първа-втора- трета, спирачки, първа-втора, моментния ти е висок, и компа показва стоиности които не са реални....
Нема ли чип, не е голф. :063:


christensen
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 04 юни 2011 2:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот christensen » Сря 22 юни 2011 12:49


joromnt написа:Ти си от Русе, максимум да си направил 10 км от сервиза до вас, кога има време да го засечеш тоя разход??? Борда на градско показва квото си иска :Mr Green Fun

Ти как реши, че съм направил 10 километра? Темата най-горе е ясна, не съм питал никого за датчика ми или за разхода ми след смяната на датчика. Потърсих ПРОСТО и ЯСНО съвет за ЧИП!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 22 юни 2011 13:07


joromnt написа:А пък за борда може да спорим колкото искаш, но тоя борд в града показва абсолютно нищо, понеже всичко идва от моментния разход на автомобила и километрите които изминава. А като караш първа-втора- трета, спирачки, първа-втора, моментния ти е висок, и компа показва стоиности които не са реални....

Тва че ти не правиш разлика между моментен разход,градски разход,извънградски,засечка и т.н. и не можеш да използваш данните от бордовия си е изцяло твои проблем и няма нищо общо с точността на бордовия.Само за твое сведение(макар че сигурно ще ти е сложно да го осмислиш) бордовия черпи данни от впръскването на дюзите ,а то мери в милиграми!Единствения начин да греши е прецакан регулатор на налягането на инжекциона(което води до неправилно работеща кола),или гуми с нестандартен размер грешащи изминатите километри (ама то тогава и на резервоар да засичаш пак ще има същата грешка :wink: ).
Относно маховика намери из нета инфо от производители - та там ще видиш че маховика го тормози паленето и тръгването ,а не въртящ момент.Това е и причината ПД моторите които са с твърда работа да износват демпферните маховици най-много.Въртящия момент тормози самия съединител,скоростите и каретата ,но това зависи повече от стила на каране.


владислав
Мнения: 676
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
Местоположение: София

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот владислав » Сря 22 юни 2011 14:14


А аз да питам става въпрос за бензинова кола нали, колко струва "чипването" и после не трябва ли да се кара с високооктанов бензин за да няма детонации или не е вярно, чел съм го от форума.
При сегашните стойности на бензина има ли смисъл за 20-30 коня разликата от 20 ст. за по скъпият бензин, а колата не е ли 150 к.с. и като стане 180 к.с. не трябва ли да се мисли и за други неща като окачване и спирачки.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот sk. » Сря 22 юни 2011 14:35


А аз да питам става въпрос за бензинова кола нали, колко струва "чипването" и после не трябва ли да се кара с високооктанов бензин за да няма детонации или не е вярно, чел съм го от форума.
При сегашните стойности на бензина има ли смисъл за 20-30 коня разликата от 20 ст. за по скъпият бензин, а колата не е ли 150 к.с. и като стане 180 к.с. не трябва ли да се мисли и за други неща като окачване и спирачки.



Абсолютно ненужни са ти и спирачките и окачването ;)
А относно бензина, принципно е желателно, но няма какво толкова да стане, ако си караш колата с 95 или 98, вместо със Карера 100.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 22 юни 2011 14:52


Ако има детонации принципно детонационния датчик връща сам предварението(не съм запознат обаче колко е чувствителен и кога връща).Моита е чипната със изместено предварение с няколко градуса и на ВАГ-а съм гледал ,че няма ралзика във връщането(то и преди чипването имаше места на които връща).Това си го обяснявам ,че след чипа сместа е боагта ,работната температура не се вдига и затова няма разлика в детонациите ,ама знам ли :?
150 коня има същите спирачки както и серииния със 180 коня.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот joromnt » Сря 22 юни 2011 19:38


Rabbit_TDI написа:Тва че ти не правиш разлика между моментен разход,градски разход,извънградски,засечка и т.н. и не можеш да използваш данните от бордовия си е изцяло твои проблем и няма нищо общо с точността на бордовия...

Не мисля че си точно ти човека дето да квалифицира кой какво може и какво не може, но да те успокоя - много добре ми е ясно какво може да покаже тоя борд :screwy

Rabbit_TDI написа:Само за твое сведение(макар че сигурно ще ти е сложно да го осмислиш) бордовия черпи данни от впръскването на дюзите ,а то мери в милиграми!..

А пък това дето си го написал /и аз не мога да осмисля, понеже всички освен аз разбират от голфове :screwy /, компа ти го обръща директно в моментен разход на колата ти спрямо количеството гориво, които пък е първоизточника на средния ти разход от палене до изгасяне на колата въз основа на някакъв пробег изминат за това време.

Както и да е, все тая :075:


christensen
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 04 юни 2011 2:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот christensen » Сря 22 юни 2011 21:20


В крайна сметка от смяната на датчика ми падна разхода от 11 на около 9. Хайде сега някакви препоръки за чип?


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот golf777 » Сря 22 юни 2011 23:35


е колега все още ли не си го сложил този чип,ако си го решил отивай, пробвай го и си свиркай.Но ако го слагаш този който ти го продава,той да си то го слага не по куриер.Аз имам от колегата Brezel с няколко опита от дистанция колата взе да понавървява но пак не е това което пишат, че ставала 192коня или там някъде


christensen
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 04 юни 2011 2:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот christensen » Чет 23 юни 2011 9:32


golf777 написа:е колега все още ли не си го сложил този чип,ако си го решил отивай, пробвай го и си свиркай.Но ако го слагаш този който ти го продава,той да си то го слага не по куриер.Аз имам от колегата Brezel с няколко опита от дистанция колата взе да понавървява но пак не е това което пишат, че ставала 192коня или там някъде


Май и аз ще взема от Brezel. Благодаря за коментарите!


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот kimif2008 » Чет 23 юни 2011 9:52


vr performance русе,много е добър колегата


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот ALESYZ » Чет 23 юни 2011 13:45


Преди да слагаш каъвто ид а е чип, увери се че основните агрегати фунционират нормално, да не береш ядове после. Чипа натоварва малко или много механиката на мотора и ако нещо е тръгнало, бързо бързо ще си проличи.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 23 юни 2011 14:15


99% е сигурно ,че DV клапана е дал фира ,или ще даде от по-голямото налягане - тъй че тои е задължителен за смяна.


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Въпрос - Чип тунинг за Голф 4 1.8T

Мнениеот ilian. » Пет 01 юли 2011 8:45


Колега какво стана с чипосването :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта