Passat B6 няколко въпроси и мнения

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот passat123 » Пон 13 юни 2011 1:38


Не съм сигурен но мисля ,че няма !




Потребителски аватар
volverine
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 19 апр 2011 15:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот volverine » Пон 13 юни 2011 10:53


maimo написа:има някои 2000тди които не са с пиезо :)


Как може да се разбере най-лесно дали е с такива или не е?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот tdi fen » Пон 13 юни 2011 13:49


volverine написа:
maimo написа:има някои 2000тди които не са с пиезо :)


Как може да се разбере най-лесно дали е с такива или не е?

1 ако има DPF e с пиезо дюзи
2 доколкото ми е известно проблемния двг откъм дюзи е BKP
3 някой двг имат фабричен дефект с главите http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 0%B2%D0%B0
4 по-добре си вземи 1.9TDI


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот maimo » Пон 13 юни 2011 14:10


то4но обратното този които е без пиезо е с дпф филтъра BMP е кода на двигателя,2000тди 8 клапана,а BKP е с пиезо и без дпф-филтър,2000тди 16клапана дето те оставят на пътя :( про4етете малко из форума има много писано. :)2000тди пак 16клапана 170 коня също е с пиезо код на двигателя BMR,тои също има дпф филтър :)това са помпа дюза двигателите до края на 2008 година,после ве4е по4ват коман реил :?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот tdi fen » Пон 13 юни 2011 14:36


гарантирам че ако има дпф е с пиезо дюзи не знам как е с vw но при шкода dpf филтъра беше като екстра и се доплащаше така че е възможно да има и vw с пиезо дюзи без дпф


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот maimo » Пон 13 юни 2011 15:06


при VW е друго пък да не говорим при пассат :)


Потребителски аватар
volverine
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 19 апр 2011 15:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот volverine » Пон 13 юни 2011 16:03


maimo написа:то4но обратното този които е без пиезо е с дпф филтъра BMP е кода на двигателя,2000тди 8 клапана,а BKP е с пиезо и без дпф-филтър,2000тди 16клапана дето те оставят на пътя :( про4етете малко из форума има много писано. :)2000тди пак 16клапана 170 коня също е с пиезо код на двигателя BMR,тои също има дпф филтър :)това са помпа дюза двигателите до края на 2008 година,после ве4е по4ват коман реил :?


То че има писано има колега, но толкова са разхвърлени темите и толкова различни работи са писани че чак се объркваш, но няма значение.
Благодаря за разяснението :beer
Значи 1.9 мотора е с нормални дюзи и без дпф филтър?


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот maimo » Пон 13 юни 2011 16:38


да но според мен си е малко слаби4ък за това купе :)


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот KirilGeorgiev » Пон 13 юни 2011 20:02


Много си е добър мотора и хич не е слаб :beer


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот passat123 » Сря 22 юни 2011 16:52


tdi fen написа:
volverine написа:
maimo написа:има някои 2000тди които не са с пиезо :)


Как може да се разбере най-лесно дали е с такива или не е?

1 ако има DPF e с пиезо дюзи


Сега не се сещам но някаде бях ,чел че 2.0 с пиезо дюзите няма филтър за твърди частици .
Сега каде е истината ! :bowdown


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот Aimbotfan » Сря 22 юни 2011 20:08


Тук намирам някакво ръководство, но не пише кой двигател с какви е ;)
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_352.pdf

Сега изнамерих, че BMP(2,0 TDI 8v 103kW) е с DPF и не е с пиезо-дюзи и системата му за управления на двигателя е Бош(2005-2008).
BKP(2,0 TDI 16v 103kW) е с пиезо-дюзи, но е с обикновен катализатор и системата му за управление на двигателя е Симос(2005-2008).
BKC(1,9 TDI 8v 77kW) е пак без пиезо-дюзи, но с обикновен катализатор(DPF се предлага като екстра), а системата му за управление е Бош(след 2005-2009 го слагат като двигател).
BMR(2,0 TDI 16v 130kW) е с пиезо-дюзи, и имa DPF. (2006-2008) го слагат като двигател.
Всички гореописани двигатели са Помпа-Дюза!

CBBB(2,0 TDI 16v 130kW), е с пиезо-дюзи, но е Common Rail. Има DPF, и се слага от 2008 година насам.

Ето и друго нещо:
The unit injector with piezo-electric valve
The 2.0l/103 kW 4V TDI fitted in the Passat 2006 will be equipped with unit injectors with piezo-electric valves
for the first time. This new development offers the following advantages over the unit injector with solenoid valve:
● lower noise emissions
● wider range of injection pressures (130 - 2200 bar)
● more flexible pilot, primary and secondary injection design
● high efficiency


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот Aimbotfan » Пон 12 дек 2011 14:59


Много полезно клипче как се сменя филтъра на купето. Аз моят го смених преди малко. Смених и въздушният, но с него не мисля, че някой би имал проблеми.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот bnick » Пон 12 дек 2011 16:59


passat123 написа:Нали това казвам за фолсваген даже и новите двигатели
след 2008 2009 са със същите дюзи ! А 1,9 са помпа дюза до колкото знам и са
по-добри и по-старите ! Реално 2,0 са по-добри със пиезодюзите .
Проблема е ,че горивата ни в БГ са ни некачествени във Германия примерно
коли на 150 и над 150 хиляди километра един вид не са сменяли дюзи !
Това водо ,че горивата ни тука са на много по-ниско качество .


Проблема не е в горивата, дюзата не се разваля, а гори пиезо елемента :да: Горят и по Германия...


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот passat123 » Пон 12 дек 2011 18:12


Това клипче ме разби утре и аз почвам да разглабям никога не съм се сещал за този филтър !


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6

Мнениеот Aimbotfan » Пон 12 дек 2011 22:21


Аз в рамките на седмица ги смених всичките. Горивен, Маслен+масло, въздушен и поленов(на купето). Към 75 лева са само филтрите. Мисля така да правя всяка година, то толкова и горе-долу карам от смяна до смяна на маслото :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта