Passat B6 няколко въпроси и мнения
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Не съм сигурен но мисля ,че няма !
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
maimo написа:има някои 2000тди които не са с пиезо
Как може да се разбере най-лесно дали е с такива или не е?
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
volverine написа:maimo написа:има някои 2000тди които не са с пиезо
Как може да се разбере най-лесно дали е с такива или не е?
1 ако има DPF e с пиезо дюзи
2 доколкото ми е известно проблемния двг откъм дюзи е BKP
3 някой двг имат фабричен дефект с главите http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 0%B2%D0%B0
4 по-добре си вземи 1.9TDI
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
то4но обратното този които е без пиезо е с дпф филтъра BMP е кода на двигателя,2000тди 8 клапана,а BKP е с пиезо и без дпф-филтър,2000тди 16клапана дето те оставят на пътя
про4етете малко из форума има много писано.
2000тди пак 16клапана 170 коня също е с пиезо код на двигателя BMR,тои също има дпф филтър
това са помпа дюза двигателите до края на 2008 година,после ве4е по4ват коман реил 




- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
гарантирам че ако има дпф е с пиезо дюзи не знам как е с vw но при шкода dpf филтъра беше като екстра и се доплащаше така че е възможно да има и vw с пиезо дюзи без дпф
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
при VW е друго пък да не говорим при пассат 

Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
maimo написа:то4но обратното този които е без пиезо е с дпф филтъра BMP е кода на двигателя,2000тди 8 клапана,а BKP е с пиезо и без дпф-филтър,2000тди 16клапана дето те оставят на пътяпро4етете малко из форума има много писано.
2000тди пак 16клапана 170 коня също е с пиезо код на двигателя BMR,тои също има дпф филтър
това са помпа дюза двигателите до края на 2008 година,после ве4е по4ват коман реил
То че има писано има колега, но толкова са разхвърлени темите и толкова различни работи са писани че чак се объркваш, но няма значение.
Благодаря за разяснението

Значи 1.9 мотора е с нормални дюзи и без дпф филтър?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
да но според мен си е малко слаби4ък за това купе 

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Много си е добър мотора и хич не е слаб 

- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
tdi fen написа:volverine написа:maimo написа:има някои 2000тди които не са с пиезо
Как може да се разбере най-лесно дали е с такива или не е?
1 ако има DPF e с пиезо дюзи
Сега не се сещам но някаде бях ,чел че 2.0 с пиезо дюзите няма филтър за твърди частици .
Сега каде е истината !

-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Тук намирам някакво ръководство, но не пише кой двигател с какви е 
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_352.pdf
Сега изнамерих, че BMP(2,0 TDI 8v 103kW) е с DPF и не е с пиезо-дюзи и системата му за управления на двигателя е Бош(2005-2008).
BKP(2,0 TDI 16v 103kW) е с пиезо-дюзи, но е с обикновен катализатор и системата му за управление на двигателя е Симос(2005-2008).
BKC(1,9 TDI 8v 77kW) е пак без пиезо-дюзи, но с обикновен катализатор(DPF се предлага като екстра), а системата му за управление е Бош(след 2005-2009 го слагат като двигател).
BMR(2,0 TDI 16v 130kW) е с пиезо-дюзи, и имa DPF. (2006-2008) го слагат като двигател.
Всички гореописани двигатели са Помпа-Дюза!
CBBB(2,0 TDI 16v 130kW), е с пиезо-дюзи, но е Common Rail. Има DPF, и се слага от 2008 година насам.
Ето и друго нещо:
The unit injector with piezo-electric valve
The 2.0l/103 kW 4V TDI fitted in the Passat 2006 will be equipped with unit injectors with piezo-electric valves
for the first time. This new development offers the following advantages over the unit injector with solenoid valve:
● lower noise emissions
● wider range of injection pressures (130 - 2200 bar)
● more flexible pilot, primary and secondary injection design
● high efficiency

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_352.pdf
Сега изнамерих, че BMP(2,0 TDI 8v 103kW) е с DPF и не е с пиезо-дюзи и системата му за управления на двигателя е Бош(2005-2008).
BKP(2,0 TDI 16v 103kW) е с пиезо-дюзи, но е с обикновен катализатор и системата му за управление на двигателя е Симос(2005-2008).
BKC(1,9 TDI 8v 77kW) е пак без пиезо-дюзи, но с обикновен катализатор(DPF се предлага като екстра), а системата му за управление е Бош(след 2005-2009 го слагат като двигател).
BMR(2,0 TDI 16v 130kW) е с пиезо-дюзи, и имa DPF. (2006-2008) го слагат като двигател.
Всички гореописани двигатели са Помпа-Дюза!
CBBB(2,0 TDI 16v 130kW), е с пиезо-дюзи, но е Common Rail. Има DPF, и се слага от 2008 година насам.
Ето и друго нещо:
The unit injector with piezo-electric valve
The 2.0l/103 kW 4V TDI fitted in the Passat 2006 will be equipped with unit injectors with piezo-electric valves
for the first time. This new development offers the following advantages over the unit injector with solenoid valve:
● lower noise emissions
● wider range of injection pressures (130 - 2200 bar)
● more flexible pilot, primary and secondary injection design
● high efficiency
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Много полезно клипче как се сменя филтъра на купето. Аз моят го смених преди малко. Смених и въздушният, но с него не мисля, че някой би имал проблеми.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
passat123 написа:Нали това казвам за фолсваген даже и новите двигатели
след 2008 2009 са със същите дюзи ! А 1,9 са помпа дюза до колкото знам и са
по-добри и по-старите ! Реално 2,0 са по-добри със пиезодюзите .
Проблема е ,че горивата ни в БГ са ни некачествени във Германия примерно
коли на 150 и над 150 хиляди километра един вид не са сменяли дюзи !
Това водо ,че горивата ни тука са на много по-ниско качество .
Проблема не е в горивата, дюзата не се разваля, а гори пиезо елемента

- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Това клипче ме разби утре и аз почвам да разглабям никога не съм се сещал за този филтър !
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Аз в рамките на седмица ги смених всичките. Горивен, Маслен+масло, въздушен и поленов(на купето). Към 75 лева са само филтрите. Мисля така да правя всяка година, то толкова и горе-долу карам от смяна до смяна на маслото 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта