нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот hooligan_sk » Съб 11 юни 2011 17:32


valerossi46 написа:За да не отварям нова тема имам подобен на колегата проблем мотора ми е същия.Моят проблем е че както си карам и турбото спира на манометъра на отчита налягане давам газ но колата е по зле и от чист дизел,правя рестарт и продължава да върви нормално.После може да го направи 3,4,5 пъти начесто после пък може задълго да не го прави този проблем.Аз се съмнявам че е от Н75 но нямам друг да пробвам дали е от него.


Щом с рестарт се оправя значи турбото влиза в авариен режим - пренадува. Не я карай така че някой път вместо да се изключи ще се прецака турбото. Има 10001 теми по твоя проблем




golfracer
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот golfracer » Съб 11 юни 2011 20:34


нови интересни факти.
Проблема се явява и на свобоодна!
При рязко подаване на газ, около 3500 оборота се губят един или два цилиндъра и колата започва да тресе яко.
След като се изчакат около 30 сек. и рестарт, всичко уж е добре, но до следващото форсирване.
Това го прави само при пълна газ!
Ако газта се подава по-плавно и се достигне например 70 % оборотомера се обръща все едно че всичко е наред. Същото е в движение.
Идеи? :?


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот the_tupan » Съб 11 юни 2011 21:11


golfracer написа:нови интересни факти.
Проблема се явява и на свобоодна!
При рязко подаване на газ, около 3500 оборота се губят един или два цилиндъра и колата започва да тресе яко.
След като се изчакат около 30 сек. и рестарт, всичко уж е добре, но до следващото форсирване.
Това го прави само при пълна газ!
Ако газта се подава по-плавно и се достигне например 70 % оборотомера се обръща все едно че всичко е наред. Същото е в движение.
Идеи? :?

И по този въпрос има много писано...от повдигачите е. Проблема със забиването е различен от този.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот Dobromirski » Нед 12 юни 2011 8:51


scare
Продължавай в същият дух :banghead:


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот valerossi46 » Нед 12 юни 2011 15:18


hooligan_sk написа:
valerossi46 написа:За да не отварям нова тема имам подобен на колегата проблем мотора ми е същия.Моят проблем е че както си карам и турбото спира на манометъра на отчита налягане давам газ но колата е по зле и от чист дизел,правя рестарт и продължава да върви нормално.После може да го направи 3,4,5 пъти начесто после пък може задълго да не го прави този проблем.Аз се съмнявам че е от Н75 но нямам друг да пробвам дали е от него.


Щом с рестарт се оправя значи турбото влиза в авариен режим - пренадува. Не я карай така че някой път вместо да се изключи ще се прецака турбото. Има 10001 теми по твоя проблем[/quote

Не мисля че е пренадуване защото ми се е случвало и на 0,5 бара понякога на 1 бар различно.


Потребителски аватар
kenykirilov
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот kenykirilov » Нед 19 юни 2011 17:59


golfracer написа:нови интересни факти.
Проблема се явява и на свобоодна!
При рязко подаване на газ, около 3500 оборота се губят един или два цилиндъра и колата започва да тресе яко.
След като се изчакат около 30 сек. и рестарт, всичко уж е добре, но до следващото форсирване.
Това го прави само при пълна газ!
Ако газта се подава по-плавно и се достигне например 70 % оборотомера се обръща все едно че всичко е наред. Същото е в движение.
Идеи? :?

със същия двигател съм, имам го и аз същия проблем. Можещ ли да ми кажеш дали си го забелязал това и има ли значение ако колата ти е загряла или студена че мойта го прави като е студена... ( всичко дет си казал за по-малко гориво ала бала и мойта си го може ) но ме интересува при студена и топла дали го прави, че мойта при топъл двигател не го прави ( може да е ГНП то щото мойто си тече и най-вероятно е от него )


Потребителски аватар
al_volante
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 21:10
Автомобил: golf 3
Двигател: afn 1996
Местоположение: софия

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот al_volante » Сря 22 юни 2011 9:07


имах абсолютно същите проблеми като тези на автора,забиването се оказа от N75,ако нямаш някой за проба сложи клапана на егр-а на мястото на N75(но първо провери актуатора дали се движи както трябва) и виж как е,а за тресенето при пълна газ се оказаха омекнали пружини на клапаните.


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот valerossi46 » Сря 22 юни 2011 16:03


клапана за ЕГР-а същия като Н75 ли е ! :shock моят ЕГР е махнат но клапана си седи там и не играе в момента никаква роля.


Потребителски аватар
al_volante
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 21:10
Автомобил: golf 3
Двигател: afn 1996
Местоположение: софия

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот al_volante » Чет 23 юни 2011 8:28


valerossi46 написа:клапана за ЕГР-а същия като Н75 ли е ! :shock моят ЕГР е махнат но клапана си седи там и не играе в момента никаква роля.


като съпротивление на намотката и на напрежение са еднакви,разликата е че в номера на клапана на егр-а има още една буква накрая,в цвета на самите капачки(на единия е бяла а на другия черна) и има съвсем малка разлика в отворите на щуцерчетата на маркучите,поне при моите беше така.размених ги за проба и си карах половин година така,никакви проблеми,обаче незнам при размяната дали егр-а работи с N75 защото и моя е изолиран.


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот valerossi46 » Чет 23 юни 2011 10:33


с две думи мога да прехвърля клапана на ЕГР-а на мястото на Н75 - а въпроса ми е има ли разлика във вървенето ?


Потребителски аватар
al_volante
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 21:10
Автомобил: golf 3
Двигател: afn 1996
Местоположение: софия

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот al_volante » Чет 23 юни 2011 12:04


можеш да ги размениш за проба дали ше забие пак,ако не забие значи N75 ти е заминал и вече от тебе си зависи дали ше си купиш нов или ше си оставиш тоя на егр-а,за вървенето не би трябвало да има разлика като ги размениш,N75 управлява лопатките на променливата геометрия а него го управлява компютъра,и като не работи турбото пренадува и влиза в авариен режим за да не замине турбото,в смисъл или работи или не,не влияе на вървенето,поне така мисля аз. :beer


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот valerossi46 » Пон 27 юни 2011 10:50


сложих клапана на ЕГР-а вървя отлично надуваше до 2 бара със стария беше до 1.5 но след кратка разходка този на ЕГР-а отказа напълно и ги размених и сега си върви яко само дето ще ми забива от време на време


Потребителски аватар
danyyel1
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SVILENGRAD

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот danyyel1 » Пон 27 юни 2011 18:40


колеги какво е Н75 И N75 клапани на турбото ли моята забиваше така и се оказа един електронен клапан с 3 маркучета които регулира колко да пълни турбината поне така ми каза маистора и си върви сега при мен проблема е 4е понякога е като 4ист дизел изгасям я и след около 2 или 3 мин. паля и излитам и още си го прави :?:
1,9ТДИ 1Z


Потребителски аватар
valerossi46
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 27 авг 2009 5:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот valerossi46 » Пон 27 юни 2011 22:44


и двете са едни и същи просто пиша Н че не ми се обръща на латиница


Потребителски аватар
veskovi4
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен,България

Re: нов модел забиване ТДИ 110 АФН

Мнениеот veskovi4 » Вто 28 юни 2011 21:17


колеги при мен беше така,забиваше на 2500-3000 оборота.гася пале и пак се оправя.закачих я на компа показа клапана Н 75,порбвахме с нов на момента и нямаше проблем оправи се колата.обаче си купих 2 ръка клапан щото новия 175 лв, а този 2-ра ръка 60 лв,сега лети колата и даже изчезна гадния дим като я изпъвам.преди къдеше яко,явно търбото не е работило на 100% заради тоя тъп клапан.този клапан управлява лопатките на турбото и явно не е отваряло на макс.колата е голф 4 1,9 тди AHF 110к.с



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта