


wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 31 май 2011 15:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Здравейте,
Проблема ми е следния: Купих полото с този проблем вдига температура 100-110 и пускам веднага парното, беше на ремонт смениха ми датчика и проблема продлжи, закарах го пак ремонтираха перката и сега уж всичко било наред, но проблемът си остана. Перката се включва, но пак отива над 100градуса.
Какъв може да е проблема според вас? Казаха ми че било нормално защото е с малък двигател!!!!!!!!(не ми се вярва)
Помогнете
Проблема ми е следния: Купих полото с този проблем вдига температура 100-110 и пускам веднага парното, беше на ремонт смениха ми датчика и проблема продлжи, закарах го пак ремонтираха перката и сега уж всичко било наред, но проблемът си остана. Перката се включва, но пак отива над 100градуса.
Какъв може да е проблема според вас? Казаха ми че било нормално защото е с малък двигател!!!!!!!!(не ми се вярва)
Помогнете
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Златица
- Контакти:
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Провери си термостата 

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Казваш че датчика на таблото е сменен? А ти сигурен ли си в това? Дадоха ли ти старият датчик!
ЩОм си пуска перката и стрелката пак забива 100 градуса, значи не са менили датчика, или са сложили ментелив! От термостата едва ли ще е проблема, ако е от него няма да цирколира системата, а ще изхвърля водата, и няма да се стига до там да пуска перката!
ЩОм си пуска перката и стрелката пак забива 100 градуса, значи не са менили датчика, или са сложили ментелив! От термостата едва ли ще е проблема, ако е от него няма да цирколира системата, а ще изхвърля водата, и няма да се стига до там да пуска перката!
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Те 1000 кубиковите трябва да работят на 150градуса. Според твоите майстори, които колкото по-бързо смени толкова
по-бързо ще си решиш проблема.
по-бързо ще си решиш проблема.

Последна промяна от Bobi_S13 на Вто 31 май 2011 23:12, променено общо 1 път.
Причина: редактирано мнение!
Причина: редактирано мнение!
- VW POLO 1.4 TDI
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 05 мар 2011 18:50
- Автомобил: VW POLO 1.4TDI HIGHLINE
- Двигател: AMF 105p.s.
- Местоположение: бул."Караколев" №9
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Това че е малък мотора не значи че трябва да държи висока температура,моето като загрее кове 90 градуса няма значение как го караш бавно, бързо, градско на дълъг път.Смени и майсторите ако питаш мен 

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
В книжката ми пък пише, че температура на таблото до 110 градуса е нормална. /100-110 - така пише/ако другите системи си работят - отваря големия кръг, включва перката след това и т.н. Това едва ли е от датчика за температурата. По - вероятно е компа да го е прихванало нещо. Моя и той отвреме на време ми завишава горивото
голям кеф ....Прави се на борд-компютър ха-ха.

- vwpolo6n
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: италия
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
споко колега и мойта за 13 км Загрява до 90 градуса особено сега във жегите 

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
vwpolo6n написа:споко колега и мойта за 13 км Загрява до 90 градуса особено сега във жегите
Няма толкова безмислено мнением,а и сега в жегите, трябва за 1,3 км да ти загрее до 90 градуса, а не за 13!
- vwpolo6n
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: италия
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
по принцип никога не загрявала повече от 70 градуса ......... от скоро почна да загрява до 90
- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
kolega, stisni edin ot markuchite koito otivat v radiatora i e izforsirai (niakoi priatel) triabva da se vtvardi do takava stepen, che edvam da go zadarjish stisnat, ako ne chest problem e da ti prevarti trubinata na vodnata pompa. ima i drugi veroiatnosti no zapochni s tova, 

Последна промяна от Bobi_S13 на Сря 22 юни 2011 22:14, променено общо 1 път.
Причина: писането на кирилица е задължително!
Причина: писането на кирилица е задължително!
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
vwpolo6n написа:по принцип никога не загрявала повече от 70 градуса ......... от скоро почна да загрява до 90
А дали ти затваря термостата,ако има такъв?
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Закачете я към VAG-COM или някъде където имат софтуер за гледане на данните от компютъра. Там стойността не лъже. За 6N2 наистина в книжката пише нормална безопасна работна температура по скалата 70-110, но ако всичко е наред трябва да ти седи на 90 и да не мърда от там. Друг въпрос е ако стрелката е била вадена/местена и не калибрирана след това, да ти показва такава стойност.
Лоша възможност е да имаш пукната глава или гарнитурата да изпуска и в охлаждащата система да влиза въздух, следва не добро циркулиране на охлаждащата течност, може да се стигне до такова състояние.
Не е задължително да се надуват маркучите ако има въздух в системата понеже си има клапан на разширителното казанче, който си го изкарва, това ако не е голяма дупката.
Ако стане голяма тогава става лошо гърмят маркучи хвърля вода през разширителния съд и т.н. все лоши работи...
Лоша възможност е да имаш пукната глава или гарнитурата да изпуска и в охлаждащата система да влиза въздух, следва не добро циркулиране на охлаждащата течност, може да се стигне до такова състояние.
Не е задължително да се надуват маркучите ако има въздух в системата понеже си има клапан на разширителното казанче, който си го изкарва, това ако не е голяма дупката.
Ако стане голяма тогава става лошо гърмят маркучи хвърля вода през разширителния съд и т.н. все лоши работи...

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
vwpolo6n написа:по принцип никога не загрявала повече от 70 градуса ......... от скоро почна да загрява до 90
Имаш нужда да си смениш термостата и то спешно!
- aylin78
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Закачи го на комп за да разбереш какво му има,нашето поло пък не можем да разберем защо не загрява пове4е от 90 градуса,4е перката не се вклу4ва а и климатика е вързан към същата а той не работи сега,а газ има и налягане има,миналата година имахме проблем с 4етките на вентилатора,а доколкото разбрах се продавал компект,егати лудата работа свършват ти 4етките купуваш вентилатор:)
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 21:34
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Перката на 6N2 се включва на първа скорост при пускане на климатик, задължително. Ако не значи е за смяна (може да се провери дали достига до нея напрежение, за да се отхвърли като вариант), казвам това понеже моята се включваше от време на време, след смяна (марка Topran някаква си 110лв ми взеха) вече работи коректно.
По темата, колегата казва че перката му се е включвала едва ли проблема е в термостата. Нека да я закачат на диагностика да се провери, аджеба толкова ли е колкото показва на таблото!
По темата, колегата казва че перката му се е включвала едва ли проблема е в термостата. Нека да я закачат на диагностика да се провери, аджеба толкова ли е колкото показва на таблото!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта