ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Velko » Чет 23 юни 2011 12:05


Полото върти гуми на 2-ра, камоли някоя 16-ка да не може.Един колега с Пунто ГТ върти гуми на 3-та... според мен всички изброени мотори 16V в темата са добри, но японските са по-оборотни и някак си по-различни :roll:




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот sk. » Чет 23 юни 2011 12:21


Е съжалявам колеги, баннете ме ако трябв!!

Я си купете гуми и ги загрявайте преди да давате цялата газ, пък да видим как ще ги развърти на 2-ра и на 3-та... Ама не си ги купувахте от Кауфланд с щампа "Дебица"..

Какви са тия Пунта дето въртят на трета бе? Или тия полота? И моята върти на 3-та ама с гуми дето са дот 06-та и няма и грам живот в тях! Ако някой не вярва демонстрирам как кола 300++ кс не върти гуми на втора ;)


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот apa6o » Чет 23 юни 2011 13:14


Хахаха, аз пък нарочно пуснах мухата с едно изцепващо изказване и глей ти-ЦИРК mhihi
Принципно мразя да се изказвам неподготвен, ама надявам се тука ми е простено, все пак беше с цел :wink:

ПП Преди имаше във форума едно Поло Г40 с тук там лек тунинг, който не можеше да прескочи Кадет ХЕ само по една причина-на старта не може да хване пътя, като захапе не му стигат 400-те метра да обере ластика...
Пунто с лошите турбо мотори пък са нещо твърде брутално за ценовия си клас, по лично мнение :wink:

Подкрепям колегата НЕОН за изказаното мнение, което май най-точно показва защо всъщност говорим за нещо несъпоставимо :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Vizor » Чет 23 юни 2011 13:52


Точно пък пунтото с тая глава не е от най-добрите турбо мотори да ти кажа. И конете не са им толкова колкото някои "казват" ;) Аз на полото изкарах значително повече коне от пунто на това налягане с пунтова турбина.

На 0,6 имах 110 коня на колелата, а пунто на 1,2 е 120 ;) На 0,8 бях значително над тези коне с пунтова турбина и МНОГО богата... Така, че не ги хвалете много тея пунтовци ;)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Kozunak » Чет 23 юни 2011 17:02


vr_mk2 написа:
6ilio написа:е как в какво в гоуф



П.П. Няма мнго турбинирани ХЕ-та щото те си имат направо готов мотор - C20LET, Z20LET... Също като 1.8Т на VW, ама доста преди това и с доста повече от всичко mhihi


Добре де, къде са LET-овете по улиците. Тях пък тотално ги бях забравил, представи си колко отдавна не съм виждал такъв динозавър, камо ли вървящ. :lol:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот neon » Чет 23 юни 2011 17:02


Buxpo написа:
vr_mk2 написа:Ми, като цяло фактите говорят - Милен (MGM) от VW скочи на Opel... и доколкото знам от атмосферен ХЕ изкара 200+++ коня на колелата.

П.П. Темата е за 16V атмосферки, а не за прехвалените ви 20V-та и мечтаните ви 2.7 и прочее.

Виж пич уважавам мнението ти , но аз съм виждал доста АБФи добре направени които изкарват нещо от сорта на 280 атмосферни коне и ...........
п.с.
Ето един много добре подготвен GTI :)
http://vbox7.com/play:631c4813

:063: Е т'ва е върха на черешата! 280 атмосферни коня от АБФ!! :063: Давайте да изхвърляме турбини и прочие и да приключваме въпроса. Пак ви казвам, че темата е за ключ,ама..... поне се смея де!


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Чет 23 юни 2011 19:04


neon написа:
Buxpo написа:
vr_mk2 написа:Ми, като цяло фактите говорят - Милен (MGM) от VW скочи на Opel... и доколкото знам от атмосферен ХЕ изкара 200+++ коня на колелата.

П.П. Темата е за 16V атмосферки, а не за прехвалените ви 20V-та и мечтаните ви 2.7 и прочее.

Виж пич уважавам мнението ти , но аз съм виждал доста АБФи добре направени които изкарват нещо от сорта на 280 атмосферни коне и ...........
п.с.
Ето един много добре подготвен GTI :)
http://vbox7.com/play:631c4813

:063: Е т'ва е върха на черешата! 280 атмосферни коня от АБФ!! :063: Давайте да изхвърляме турбини и прочие и да приключваме въпроса. Пак ви казвам, че темата е за ключ,ама..... поне се смея де!

И кое по точно беше толкова смешно ,че казах това което мисля или че ти не разбра какво казах , а ако не вярваш на това което казах ето ти едни данни за размисъл
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=220968
всичко зависи от това колко пари си готов да дадеш :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 юни 2011 19:59


Това от линка е ебати мъртвеца mhihi


Наливал ли си пари в такива неща, че пише толкова убедително за средства и резултати. mhihi
Имаш ли си на идея за да изкараш толкова коне от атмосферка 1.8-2.0 от какви неща трябва да се лишиш и каква тотално непригодна за ежедневно каране кола ще се получи без празен ход и стабилни обороти, без сила в ниски и средни обороти, ресурса на мотора ще е много малък, ще дрънчи и трещи толкова много, че няма дори да може си чуеш мислите и още една камара недостатъци.


vr_mk2 написа:Ми, като цяло фактите говорят - Милен (MGM) от VW скочи на Opel... и доколкото знам от атмосферен ХЕ изкара 200+++ коня на колелата.

П.П. Темата е за 16V атмосферки, а не за прехвалените ви 20V-та и мечтаните ви 2.7 и прочее.

Кой беше тоя Милен, някой световно известен ли, вярно ли че корсата е негова а? mhihi
Имаше съвсем нормално Г40 с леки модове, което беше 15секундна кола, не виждам какво изобщо обсъждаме mhihi
В тая корса наясно ли си колко пари има налети като електроника, глава, валове тарелки пружини, карантии, скоростна кутия, колко човека и колко време се прави и колко пъти се окоти и т.н.
Малко така наизуст си пишете.


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Чет 23 юни 2011 20:22


niikoo_1 написа:Това от линка е ебати мъртвеца mhihi


Наливал ли си пари в такива неща, че пише толкова убедително за средства и резултати. mhihi
Имаш ли си на идея за да изкараш толкова коне от атмосферка 1.8-2.0 от какви неща трябва да се лишиш и каква тотално непригодна за ежедневно каране кола ще се получи без празен ход и стабилни обороти, без сила в ниски и средни обороти, ресурса на мотора ще е много малък, ще дрънчи и трещи толкова много, че няма дори да може си чуеш мислите и още една камара недостатъци.


vr_mk2 написа:Ми, като цяло фактите говорят - Милен (MGM) от VW скочи на Opel... и доколкото знам от атмосферен ХЕ изкара 200+++ коня на колелата.

П.П. Темата е за 16V атмосферки, а не за прехвалените ви 20V-та и мечтаните ви 2.7 и прочее.

Кой беше тоя Милен, някой световно известен ли, вярно ли че корсата е негова а? mhihi
Имаше съвсем нормално Г40 с леки модове, което беше 15секундна кола, не виждам какво изобщо обсъждаме mhihi
В тая корса наясно ли си колко пари има налети като електроника, глава, валове тарелки пружини, карантии, скоростна кутия, колко човека и колко време се прави и колко пъти се окоти и т.н.
Малко така наизуст си пишете.

Никога не съм казвал от това което съм постнал като данни че е за нормална кола , аз просто показвам на какво е способен този мотор и както виждаш това са данни за състезателен Kit Car Голф и ако за тебе 280 коня и ускорение за около 4 секунди до 100 са салба работа :mrgreen: а това че е скъп атмосферния тунинг няма спор , той винаги бил скъп така че , по удачния вариант за по добри резултати естествено са турбо двигателите, но и атмосферния тунинг си има свойте качества love.vw


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 юни 2011 20:58


Тоя Голф от линка наясно ли си че няма сила на земята която да накара да ускори от 0-100км/ч за 4секунди, освен ако не го блъсне някой влекач отзад.

Както цяло кола на предно освен, ако не е някоя изрязана драгаджийка със огормни сликове и отрязани калници няма как да ускори 0-100км/ч за такова време.
Стрийт кола на предно с нормални гуми колко и да е силна не може да пипне 100км/ч за по-малко от 6секунди.

Грешиш, че атмосферия тунинг е по-скъп напротив по-евтин е от този за принудително пълнене. При принудителното пълнене има по-добро съотношение похарчен лев/повишена мощност.

На турбо кола също, ако искаш големи резултати и решиш да се заиграеш сериозно за едни над 200-300к.с. от литър може да и наредиш валове, клапани, тарелки, механични повдигачи и тогава вече похарчените пари стават повечко, защото винаги при тубо колата имаше една камара с периферия в повече. :idea:


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Чет 23 юни 2011 21:17


niikoo_1 написа:Тоя Голф от линка наясно ли си че няма сила на земята която да накара да ускори от 0-100км/ч за 4секунди, освен ако не го блъсне някой влекач отзад.

Както цяло кола на предно освен, ако не е някоя изрязана драгаджийка със огормни сликове и отрязани калници няма как да ускори 0-100км/ч за такова време.
Стрийт кола на предно с нормални гуми колко и да е силна не може да пипне 100км/ч за по-малко от 6секунди.

Грешиш, че атмосферия тунинг е по-скъп напротив по-евтин е от този за принудително пълнене. При принудителното пълнене има по-добро съотношение похарчен лев/повишена мощност.

На турбо кола също, ако искаш големи резултати и решиш да се заиграеш сериозно за едни над 200-300к.с. от литър може да и наредиш валове, клапани, тарелки, механични повдигачи и тогава вече похарчените пари стават повечко, защото винаги при тубо колата имаше една камара с периферия в повече. :idea:

Не съм съгласен с това че не може да ускори за това време не всичко е мощност тук при такъв тип кола има трансмисия която е 50 процента ускорението ако искаш вярвай , значи ако е както ти казваш състезателните коли от клас S2000 кадето са от този порядък и ускоряват за приблизително такова време това как ше го обясниш те са само с предно предаване , този голф не съм си го измислил аз нито ускорението му има си данни клипчета достатъчно доказателства , ако искаш мога да ти дам и данните на кита на скоростната кутия да видиш предавателните числа и с какви части и по какъв начин е съставена :Mr Green Fun

п.с.
И не съм казвал че атмосферния тунинг е по скъп от турбо тунинга , просто казах че винаги е бил скъп , личи си че ти си турбо маниак извинявай ако съм те засегнал с това , но и аз се кефа на яките турбо стрели :mrgreen:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 юни 2011 21:34


mhihi
Абе човек какъв турбо маняк стига ще ме умориш mhihi


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Чет 23 юни 2011 21:44


niikoo_1 написа:mhihi
Абе човек какъв турбо маняк стига ще ме умориш mhihi

Еми така си е :beer
Моя личен фаворит http://www.youtube.com/watch?v=D5tc5b5VUSs
ако си готов да дадеш каса пари виж кво получаваш :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Сиромаха » Чет 23 юни 2011 21:59


Я да помислим дали атмосферния тунинг е по-ефтин :gruebel !Колко атмосферни "проекта" просъществуват и колко се провалят с плачевен резултат.А тези които са изкарали 20-30 коня дали са минали с по-малко от 2-3ххх?Това "слагаш валчета и си ти" за мене е равносилно на "ако вярваш че можеш да летиш ще полетиш".
Корсата на Урбат тим(Милен) е дала 214 на гуми но не със стокови карантии и
мижави валчета като мен :!: Говори се за над 50ххх :shock.


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Чет 23 юни 2011 22:12


Сиромаха написа:Я да помислим дали атмосферния тунинг е по-ефтин :gruebel !Колко атмосферни "проекта" просъществуват и колко се провалят с плачевен резултат.А тези които са изкарали 20-30 коня дали са минали с по-малко от 2-3ххх?Това "слагаш валчета и си ти" за мене е равносилно на "ако вярваш че можеш да летиш ще полетиш".
Корсата на Урбат тим(Милен) е дала 214 на гуми но не със стокови карантии и
мижави валчета като мен :!: Говори се за над 50ххх :shock.

Колега и ти си прав и атмосферния тунинг е доста скъп но така също и турбо тунинга.Като се говори за силни мотори високи резултати и такива неща естествено че и на двата полюса парите са фактор на качеството което пък определя добрите резултати.В зависимост от концепцията на състезанието и на автомобила от това се определя дали ще е турбо или атмосферен мотор , а и както се знае Булидите във Ф1 са атмосферни и кви коне вадат от 2.4 литра мотор , така че всичко е относително.
love.vw

Последна промяна от Buxpo на Чет 23 юни 2011 22:15, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта