
Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Рязане на стъклото и после лепене не е ли по-добрия вариант? 

- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
мале,ако я смъкнеш ще е чук
- tupalka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
vackooo написа:мале,ако я смъкнеш ще е чук
абсолютно съм съгласен!!!
и ако може по-честичко да я миеш, на повечето снимки които си показал е мръсна

- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
tupalka написа:vackooo написа:мале,ако я смъкнеш ще е чук
абсолютно съм съгласен!!!
и ако може по-честичко да я миеш, на повечето снимки които си показал е мръсна




П.п Базикам се да не се обидиш
П.п2 tupalka кога ще ми дойдеш на гости бе

- tupalka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
vackooo написа:tupalka написа:vackooo написа:мале,ако я смъкнеш ще е чук
абсолютно съм съгласен!!!
и ако може по-честичко да я миеш, на повечето снимки които си показал е мръсна
![]()
![]()
![]()
така е трябва малко внимание към пасата
П.п Базикам се да не се обидиш
П.п2 tupalka кога ще ми дойдеш на гости бе
ами предлагам да запалиш барбекюто, да метнеш пържолите и щом ги надуша паля звера и преди да са изгоряли съм при теб!!!

- gogo_TDI
- Мнения: 104
- Регистриран на: Сря 31 мар 2010 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Това е моя Пасчо...искам да му сложа широк нож!някой да каже какви са тънкостите!
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
tupalka написа:vackooo написа:мале,ако я смъкнеш ще е чук
абсолютно съм съгласен!!!
и ако може по-честичко да я миеш, на повечето снимки които си показал е мръсна
за смъкването, мисля го мисля го и все не мога да се навия, много ми е сложно по софия и пред блока и пред работата все е ниско. Оня ден паркирах на един не много висик бордюр , качих само задните колела и ножа закачи, а карам всеки ден и ще е проблем да е ниска.
А за миенето, заклевам се, че никога няма да си купя черна кола втори път. Това е снимка с измита кола предния ден, лек дъжедец само я нароси и стана смърт, и София е много мръсна, обаче черното е ....
- gogo_TDI
- Мнения: 104
- Регистриран на: Сря 31 мар 2010 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Здравейте колеги...искам да сложа фланци на задните колелета !колко е допустимото????чувам че с фланци се натоварвали лагерите,колко да сложа 20 или 25мм????
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
Карал съм отзад с 20мм и изглежда много добре, защото задните колела се изравняват с предните, а и няма да имаш проблеми със запирания във веждите и т.н.
Така че според мен по-добре 20мм.

Така че според мен по-добре 20мм.

- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
gogo_TDI написа:Здравейте колеги...искам да сложа фланци на задните колелета !колко е допустимото????чувам че с фланци се натоварвали лагерите,колко да сложа 20 или 25мм????
колега когато аз сложих окачването джантата ми опираше в окачването зареди голямото ет аз подложих планка м/у барабана и моста,като по този начин натоварването на лагерите до колкото съм запознат няма а и по този начин не ти трябва стругар
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
А защо като се сложи фланец лагера се натоварва повече
Заради тежестта на фланеца и по тежките болтове ли 


- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
DoH_KuXoT написа: за смъкването, мисля го мисля го и все не мога да се навия, много ми е сложно по софия и пред блока и пред работата все е ниско. Оня ден паркирах на един не много висик бордюр , качих само задните колела и ножа закачи...
Ами ако я смъкнеш може да си сложиш оригиналния нож


А за лагерите - вярно е че се натоварват повече защото се увеличава разстоянието от лагера до монтажната повърхност на джантата.
Ролковите лагери обаче са много здрави. Задните лагери спокойно изкарват 200 - 300 000км. Колкото и да се натоварват 1/3 от това да изкарат не е малко, а цената им за двете колела е по-малко от една бутилка газ

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта