Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
- petar hristov
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 21:02
- Автомобил: Pasat B7 2.0 TDI 140 4motion
- Двигател:
Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
Здравейте,следя ви с голям интерес и съм почитател на марката.карам ТДИ 130к.с.2004г.Въпроса ми е към тези които са запознати с по новите двигатели от 2007/2008/2009 година,мнения,препоръки,съвети не са ми излишни защото предстои покупка на такъв модел тди.За купе не говорим,само за мотора.Живея в чужбина и там ще я ползвам.Благодаря ви предварително.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
Ако ще вземаш автомобил след 2007 година, има голяма вероятност да е комън рейл. При него няма проблеми и при 2.0 ТДИ. Не съм съвсем сигурен до кога се произвежда 1.9 ТДИ, но ако можеш да вземеш с комън рейл няма да е никак зле.
Ако говорим за ПД, казват, че 2.0 е по-слаб от 1.9 като издръжливост, създава повече проблеми. Естествено, най-важното за един автомобил е как е поддържан.
Ако говорим за ПД, казват, че 2.0 е по-слаб от 1.9 като издръжливост, създава повече проблеми. Естествено, най-важното за един автомобил е как е поддържан.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
1.9 e твоя мотор 

- petar hristov
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 21:02
- Автомобил: Pasat B7 2.0 TDI 140 4motion
- Двигател:
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
Благодаря за бързите отговори.
Ще кача 2 линка на това, на което съм се спрял от Датски сайт http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/pas ... ine/742928 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/pas ... ion/756292
Едното е 1.9 /105 блумоушън,а др.модел е 2.0/140 спортлайн.

Едното е 1.9 /105 блумоушън,а др.модел е 2.0/140 спортлайн.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
1,9 TDI 105кс е помпа-дюза и го слагат на Джета и Пасат от 2005-2009. Мотора е с обикновените дюзи, а не с пиезо такива, и е една идея по-надежден от останалите 2,0 TDI помпа-дюза. За 2,0 TDI Common Rail, не мога да споделя мнение, но и те са с пиезо-дюзи, така, че имай едно наум.
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
CR в съчетание с Голф 5 и Пасат 6 си е мираж. CR се монтира за пръв път при VW в Голф 6. Определено 1.9 ТДИ е много по-надежден и безпроблемен мотор съпоставен с 2.0 ТДИ PD.
Колко е сполучливо новото 1.6, 2.0 ТДИ CR още не се знае.
Колко е сполучливо новото 1.6, 2.0 ТДИ CR още не се знае.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
тди 1.9 105 коня не особенно нов мотор и го има от години,какви са му проблемите се знае вече..и като цяло пишат че бил по-надежден..от личен опит не знам не съм поддържал такива коли,но съм ги карал и двата двигателя на голф,и определено 2,0 върви повечко,но и 1.9 си върши работата чудесно.надали ще се правиш на шумахер с тази кола така че смело действай с 1.9 

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
Колега само провери какво точно представлява това чудо Блумоушън Да не се окаже че иска подръжка за хиляди пари 

- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
Това може да те ориентира донякъде: viewtopic.php?f=24&t=272732 

-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
morfei1 написа:CR в съчетание с Голф 5 и Пасат 6 си е мираж. CR се монтира за пръв път при VW в Голф 6. Определено 1.9 ТДИ е много по-надежден и безпроблемен мотор съпоставен с 2.0 ТДИ PD.
Колко е сполучливо новото 1.6, 2.0 ТДИ CR още не се знае.
Кое му е мираж при Пасат 6?!
Има си го, само че го слагат от 2008(това може да значи и след средата на 2007, знаете как се означават моделните години


Ето пълните му параметри:
Вид: 2.0 TDI DPF, означение: CBBB I4 DOHC 16V, piezoelectric common rail injection, DPF, кубатура: 1968 cc, мощност: 170 PS (130 kW; 170 hp), въртящ момент: 350 N·m (260 lb·ft), производство: 2008-
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
CR-то го пуснаха с пускането на Голф 6 което се случи есента на 2008. Примерно при Туран преминаването към CR се случи, около година по-късно.
При Пасат, явно са минали половин година преди появата на Голф 6.
In February 2008, the 2.0 FSI was replaced with the new Audi-developed 1.8 TSI engine and 6-speed automatic transmission. The 1.8 T is rated at 160 PS (118 kW; 158 hp), 250 newton metres (184 ft·lbf) and reaches 0–100 km/h in 8.6 seconds, reaching a top speed of 220 kilometres per hour (136.7 mph). At the same time the 2.0 TDI engine from the Audi range incorporating common rail injection technology superseded the existing 2.0 TDI units. The common rail technology uses less fuel and is quieter in operation. This engine is part of the wider Volkswagen Group policy for engine sharing.
При Пасат, явно са минали половин година преди появата на Голф 6.
- petar hristov
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 21:02
- Автомобил: Pasat B7 2.0 TDI 140 4motion
- Двигател:
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
Колко е сполучливо новото 1.6, 2.0 ТДИ CR още не се знае.
Мненията тук,в датския сайт са малко противоречиви.Но общо взето за Passat 2.0 TDI CR казват че има съществена разлика в това че, CR работи по меко и е по безшумен от този с PD.Съответно и по-приятен за дълги пътувания. засега съм доволен от 1.9 тди 131к.с.2004 но се замислям и за напред.На 254 000 км е мотора ми,и е пушка.
Мненията тук,в датския сайт са малко противоречиви.Но общо взето за Passat 2.0 TDI CR казват че има съществена разлика в това че, CR работи по меко и е по безшумен от този с PD.Съответно и по-приятен за дълги пътувания. засега съм доволен от 1.9 тди 131к.с.2004 но се замислям и за напред.На 254 000 км е мотора ми,и е пушка.
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
petar hristov написа:.......... но се замислям и за напред.............
Тогава е ясно - занапред PD на Passat няма да се слагат. Бъдещето е на CR.

- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
Някой ще сподели ли какъв е приблизително данъка и на двата мотора.
- petar hristov
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 21:02
- Автомобил: Pasat B7 2.0 TDI 140 4motion
- Двигател:
Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ
Незнам за БГ колко е но, тук в ДК дизела е с по големи изисквания и оттам му скача данъка всяка година понеже остарява.Отделно че застрахователната полица се определя от изминати км за година.Казваш колко приблизително ще караш на година и оттам се изчислява.Също така на данъка влияе и тежеста на колата,колкото е по тежка-толкова по скъп данък.За 1.9 131к.с.комби 2004г. е 1450 кг мисля,и пътния данък съответно е 1125 лева./плаща се на 6 месеца/.Искат да ги накарат да карат малки коли от средния клас.Затова питам кой е по добър ДВГ да знам къде да инвестирам в бъдеще.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта