Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
petar hristov
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 21:02
Автомобил: Pasat B7 2.0 TDI 140 4motion
Двигател:

Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот petar hristov » Пет 24 юни 2011 21:02


Здравейте,следя ви с голям интерес и съм почитател на марката.карам ТДИ 130к.с.2004г.Въпроса ми е към тези които са запознати с по новите двигатели от 2007/2008/2009 година,мнения,препоръки,съвети не са ми излишни защото предстои покупка на такъв модел тди.За купе не говорим,само за мотора.Живея в чужбина и там ще я ползвам.Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот dobrin » Пет 24 юни 2011 23:08


Ако ще вземаш автомобил след 2007 година, има голяма вероятност да е комън рейл. При него няма проблеми и при 2.0 ТДИ. Не съм съвсем сигурен до кога се произвежда 1.9 ТДИ, но ако можеш да вземеш с комън рейл няма да е никак зле.
Ако говорим за ПД, казват, че 2.0 е по-слаб от 1.9 като издръжливост, създава повече проблеми. Естествено, най-важното за един автомобил е как е поддържан.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот KirilGeorgiev » Пет 24 юни 2011 23:19


1.9 e твоя мотор :да:


Потребителски аватар
petar hristov
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 21:02
Автомобил: Pasat B7 2.0 TDI 140 4motion
Двигател:

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот petar hristov » Съб 25 юни 2011 0:08


Благодаря за бързите отговори. :D Ще кача 2 линка на това, на което съм се спрял от Датски сайт http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/pas ... ine/742928 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/pas ... ion/756292
Едното е 1.9 /105 блумоушън,а др.модел е 2.0/140 спортлайн.


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот Aimbotfan » Съб 25 юни 2011 2:43


1,9 TDI 105кс е помпа-дюза и го слагат на Джета и Пасат от 2005-2009. Мотора е с обикновените дюзи, а не с пиезо такива, и е една идея по-надежден от останалите 2,0 TDI помпа-дюза. За 2,0 TDI Common Rail, не мога да споделя мнение, но и те са с пиезо-дюзи, така, че имай едно наум.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот morfei1 » Съб 25 юни 2011 4:13


CR в съчетание с Голф 5 и Пасат 6 си е мираж. CR се монтира за пръв път при VW в Голф 6. Определено 1.9 ТДИ е много по-надежден и безпроблемен мотор съпоставен с 2.0 ТДИ PD.

Колко е сполучливо новото 1.6, 2.0 ТДИ CR още не се знае.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот agent_kowalski » Съб 25 юни 2011 8:38


тди 1.9 105 коня не особенно нов мотор и го има от години,какви са му проблемите се знае вече..и като цяло пишат че бил по-надежден..от личен опит не знам не съм поддържал такива коли,но съм ги карал и двата двигателя на голф,и определено 2,0 върви повечко,но и 1.9 си върши работата чудесно.надали ще се правиш на шумахер с тази кола така че смело действай с 1.9 :да:


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот KirilGeorgiev » Съб 25 юни 2011 10:40


Колега само провери какво точно представлява това чудо Блумоушън Да не се окаже че иска подръжка за хиляди пари :beer


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот legaltk » Съб 25 юни 2011 11:50


Това може да те ориентира донякъде: viewtopic.php?f=24&t=272732 :deal


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот Aimbotfan » Съб 25 юни 2011 12:24


morfei1 написа:CR в съчетание с Голф 5 и Пасат 6 си е мираж. CR се монтира за пръв път при VW в Голф 6. Определено 1.9 ТДИ е много по-надежден и безпроблемен мотор съпоставен с 2.0 ТДИ PD.

Колко е сполучливо новото 1.6, 2.0 ТДИ CR още не се знае.

Кое му е мираж при Пасат 6?!
Има си го, само че го слагат от 2008(това може да значи и след средата на 2007, знаете как се означават моделните години ;)) до края на поколението ;)
Ето пълните му параметри:
Вид: 2.0 TDI DPF, означение: CBBB I4 DOHC 16V, piezoelectric common rail injection, DPF, кубатура: 1968 cc, мощност: 170 PS (130 kW; 170 hp), въртящ момент: 350 N·m (260 lb·ft), производство: 2008-


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот morfei1 » Съб 25 юни 2011 19:40


CR-то го пуснаха с пускането на Голф 6 което се случи есента на 2008. Примерно при Туран преминаването към CR се случи, около година по-късно.

In February 2008, the 2.0 FSI was replaced with the new Audi-developed 1.8 TSI engine and 6-speed automatic transmission. The 1.8 T is rated at 160 PS (118 kW; 158 hp), 250 newton metres (184 ft·lbf) and reaches 0–100 km/h in 8.6 seconds, reaching a top speed of 220 kilometres per hour (136.7 mph). At the same time the 2.0 TDI engine from the Audi range incorporating common rail injection technology superseded the existing 2.0 TDI units. The common rail technology uses less fuel and is quieter in operation. This engine is part of the wider Volkswagen Group policy for engine sharing.


При Пасат, явно са минали половин година преди появата на Голф 6.


Потребителски аватар
petar hristov
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 21:02
Автомобил: Pasat B7 2.0 TDI 140 4motion
Двигател:

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот petar hristov » Нед 26 юни 2011 1:11


Колко е сполучливо новото 1.6, 2.0 ТДИ CR още не се знае.

Мненията тук,в датския сайт са малко противоречиви.Но общо взето за Passat 2.0 TDI CR казват че има съществена разлика в това че, CR работи по меко и е по безшумен от този с PD.Съответно и по-приятен за дълги пътувания. засега съм доволен от 1.9 тди 131к.с.2004 но се замислям и за напред.На 254 000 км е мотора ми,и е пушка.


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот legaltk » Нед 26 юни 2011 6:25


petar hristov написа:.......... но се замислям и за напред.............

Тогава е ясно - занапред PD на Passat няма да се слагат. Бъдещето е на CR. :да:


Потребителски аватар
murkata
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот murkata » Нед 26 юни 2011 11:21


Някой ще сподели ли какъв е приблизително данъка и на двата мотора.


Потребителски аватар
petar hristov
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 21:02
Автомобил: Pasat B7 2.0 TDI 140 4motion
Двигател:

Re: Кой ДВГ дава по малко дефекти1.9 105 к.с.или 2.0 140к.с.ТДИ

Мнениеот petar hristov » Нед 26 юни 2011 11:52


Незнам за БГ колко е но, тук в ДК дизела е с по големи изисквания и оттам му скача данъка всяка година понеже остарява.Отделно че застрахователната полица се определя от изминати км за година.Казваш колко приблизително ще караш на година и оттам се изчислява.Също така на данъка влияе и тежеста на колата,колкото е по тежка-толкова по скъп данък.За 1.9 131к.с.комби 2004г. е 1450 кг мисля,и пътния данък съответно е 1125 лева./плаща се на 6 месеца/.Искат да ги накарат да карат малки коли от средния клас.Затова питам кой е по добър ДВГ да знам къде да инвестирам в бъдеще.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта