ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 25 юни 2011 18:51


Със сигурност съм в час, но с ОПЕЛ, не с хлопел Пацко, а за частите, точно тва говорех и аз, то са сеати, шкоди, аудита, VW и тн.
На теб питането ти е...смисъл кое е проблема след тези Нм, блокчето почва да криви, но и там има лек, какво толкова ги зачесахте тия скорости, я ти ми кажи колко Ф28 си виждал въобще и колко такива счупени...щото аз мога да ти кажа за много кутии от т.нар. "ваши" дето са здрави като разтопен сладолед. Та така самоЛЕТ!
Аз за всички такива малки тайни за ЛЕТ, ако желаеш ще ти дам линк да си лафиш с пичовете как карат над 500нм
Изображение
И много тъпо звучи това хлопел след като ти поствам снимки с ХЕ-та в голлф 2.Та кажи ми сега ти един хлопелист дет си е сложил КР или АБФ или 1.8 т......НЕМА Пацо и нема и да има! :applause:
Ако има други въпроси дайте на ЛС, че темата е ясна!




Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Съб 25 юни 2011 19:39


paco написа:
Buxpo написа:Те не слагат друг колектор , слага се система с дросели , защото същия тип голф (имам в предвид не същата кола а същия тип състезателен голф) само че със дросели има мощност от порядъка на 260-265 к.с.

п.с.
ето един пример
http://www.rally24.com/rally-cars-for-s ... -5755.html
даже се продава mhihi


Ако имаще грам идея с какъв мотор е този кит-кар нямаше и да си помислиш да го пуснеш в тема за ABF vs KR vs C20XE vs ????? :idea: В тази кола няма нищо от АБФ мотор :idea:
Още един път ти казвам , че си мноого далеч от истината. Спри да взимаш всичко написано за чиста монета и може да прогледнеш.

РАСО

Дорбе бе колега като не е АБФ , тогава обясними какъв е мотора как изглежда каква глава има каква му в всмукателната система ,кажи че ми е интересно , а до колкото си спомням над това бях сложил клипче на Киткар кадето дори и всмукателните колектори не са му махани и за него ако кажеш че не е АБФ :Mr Green Fun чел съм доста за историята на тея кит кари въпреки че не са били в началото много убедителни в резулати , но както и да е , но все пак виждам че си човек с опит тея среди ,може да ми обясниш малко повече за тея коли щом казваш че нямат нищо общо с АБФ ще съм ти много благодарен за това :beer


sin orel C20XE написа:Със сигурност съм в час, но с ОПЕЛ, не с хлопел Пацко, а за частите, точно тва говорех и аз, то са сеати, шкоди, аудита, VW и тн.
На теб питането ти е...смисъл кое е проблема след тези Нм, блокчето почва да криви, но и там има лек, какво толкова ги зачесахте тия скорости, я ти ми кажи колко Ф28 си виждал въобще и колко такива счупени...щото аз мога да ти кажа за много кутии от т.нар. "ваши" дето са здрави като разтопен сладолед. Та така самоЛЕТ!
Аз за всички такива малки тайни за ЛЕТ, ако желаеш ще ти дам линк да си лафиш с пичовете как карат над 500нм

И много тъпо звучи това хлопел след като ти поствам снимки с ХЕ-та в голлф 2.Та кажи ми сега ти един хлопелист дет си е сложил КР или АБФ или 1.8 т......НЕМА Пацо и нема и да има! :applause:
Ако има други въпроси дайте на ЛС, че темата е ясна!

Пич колкото и да хвалиш Опел , нямам нищо против тях лично повечето ми познати карат точно такива Астри ХЕ-та и няколко ЛЕТ-та , но нали се сещаш че във всяко едно сравнение винаги е било Голф и неговата конкуренция това си е достойно за уважение , а отностно двигателите спора е безкраен защото всеки си защитава своето, според мен по важното е да уважаваш направеното от някой да усетиш колко труд е положил за да го направи , а доказването е на пистата.Но дори и да си най великия рейсър в цял свят трябва да уважаваш и другите :beer


G60

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот G60 » Съб 25 юни 2011 20:12


sin orel C20XE написа:..... И много тъпо звучи това хлопел след като ти поствам снимки с ХЕ-та в голлф 2.Та кажи ми сега ти един хлопелист дет си е сложил КР или АБФ или 1.8 т......НЕМА Пацо и нема и да има! :applause:
Ако има други въпроси дайте на ЛС, че темата е ясна!


Дали пък няма mhihi
http://www.youtube.com/watch?v=vzFn3S7Iygg

Изображение


al3x4o
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 22:42
Автомобил: Audi A3 8p
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Pleven

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот al3x4o » Съб 25 юни 2011 22:51


А сравение между "c25xe 2.5L V6" и "VR6" някой да каже нещо по въпроса :?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот MK4 » Съб 25 юни 2011 23:32


MK4 написа:
sin orel C20XE написа:И тука сигурно бавната въртигумка на предно колега MK4 пак забоксува и и падна кардана ( в момента тази астра е само на предно)


Те силните 4х4 Опели май са като извънземните, всички говорят за тях но никой не ги е виждал..., освен няколко снимки и клипчета от интернет, ама да си показваме такива неща е несериозно.
Аз на драга в Сливен видях, не една, не две ами 5-6 някъде ВАГ-а 4х4 (било торсен или халдекс) с мощности около 700 к.с. които бичеха ниски 11ки и високи 10ки с N на брой стартове нон стоп, а LET 4х4 не видях нито един.

ЕДИТ:
Забравих за прослувутата пернишка астра, ама така и не разбрах какво време записа и успя ли да запише нещо, и надали тая кола има нещо сток и неподменено по 4х4 задвижването, докато всички въпростни ВАГ-ве носят яко на торк и коне без притеснение.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот paco » Нед 26 юни 2011 1:23


MK4 написа: Те силните 4х4 Опели май са като извънземните, всички говорят за тях но никой не ги е виждал..., освен няколко снимки и клипчета от интернет, ама да си показваме такива неща е несериозно.
Аз на драга в Сливен видях, не една, не две ами 5-6 някъде ВАГ-а 4х4 (било торсен или халдекс) с мощности около 700 к.с. които бичеха ниски 11ки и високи 10ки с N на брой стартове нон стоп, а LET 4х4 не видях нито един.

ЕДИТ:
Забравих за прослувутата пернишка астра, ама така и не разбрах какво време записа и успя ли да запише нещо, и надали тая кола има нещо сток и неподменено по 4х4 задвижването, докато всички въпростни ВАГ-ве носят яко на торк и коне без притеснение.

:bowdown :beer

Buxpo написа: Дорбе бе колега като не е АБФ , тогава обясними какъв е мотора как изглежда каква глава има каква му в всмукателната система ,кажи че ми е интересно , а до колкото си спомням над това бях сложил клипче на Киткар кадето дори и всмукателните колектори не са му махани и за него ако кажеш че не е АБФ :Mr Green Fun чел съм доста за историята на тея кит кари въпреки че не са били в началото много убедителни в резулати , но както и да е , но все пак виждам че си човек с опит тея среди ,може да ми обясниш малко повече за тея коли щом казваш че нямат нищо общо с АБФ ще съм ти много благодарен за това :beer


Готово ве....
Изображение

Сам си отговори колко е останало от АБФ в тоз 254к.с. агрегат :idea: И моля те повече не пиши 260-265 к.с. , че пак ме напушва смях. :lol:


sin orel C20XE написа:Със сигурност съм в час, но с ОПЕЛ, не с хлопел Пацко,...


Да ве ясно ама не съм го измислил аз тв’а хлОПЕЛ. :wink: Знам долу горе за какво иде реч и за болежките ви със силните коли, но никога не съм претендирал за друго . :beer

РАСО


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Нед 26 юни 2011 7:05


Готово ве....
Изображение

Сам си отговори колко е останало от АБФ в тоз 254к.с. агрегат :idea: И моля те повече не пиши 260-265 к.с. , че пак ме напушва смях. :lol:


Може да е различен в смисъла за кубатура , бутала ,колянов вал,може и да е малко останало от ABF, но това не го прави друг двигател основата си е една и съща както се вижда и на снимката кода на двигателя и в двата случая е ABF , все едно да кажещ че като на VR6 мотор му се сложат други бутала и шлайфат блока и го докарват до 3 литра това означава ли че вече не е VR6 .Тук в случая разликата е в блока главата си е ABF-ка :), а това че частите не са стандартни не са то коя състезателна кола би карала с такива.Но дори и да е друг двигател както ти казваш колега важното в случая е че е VW :mrgreen: уважавам любимата ми марка и всички които обичат да карат такива машини love.vw


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Velko » Нед 26 юни 2011 7:24


Имам един френд караше Вектра c20xе.Ръчка,ръчка и накрая и се пръсна блока.Имам и едно приятелче имаше ABF.Тази кола колко тормоз е изтърпяла не искам и да си помислям... в крайна сметка и двете се трошат при ръчкане.Темата се превърна в хлОПЕЛИ и АБФ-и които нямат нищо общо с абф :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот niikoo_1 » Нед 26 юни 2011 10:46


Buxpo написа:
Готово ве....
Изображение

Сам си отговори колко е останало от АБФ в тоз 254к.с. агрегат :idea: И моля те повече не пиши 260-265 к.с. , че пак ме напушва смях. :lol:


Може да е различен в смисъла за кубатура , бутала ,колянов вал,може и да е малко останало от ABF, но това не го прави друг двигател основата си е една и съща както се вижда и на снимката кода на двигателя и в двата случая е ABF , все едно да кажещ че като на VR6 мотор му се сложат други бутала и шлайфат блока и го докарват до 3 литра това означава ли че вече не е VR6 .Тук в случая разликата е в блока главата си е ABF-ка :), а това че частите не са стандартни не са то коя състезателна кола би карала с такива.Но дори и да е друг двигател както ти казваш колега важното в случая е че е VW :mrgreen: уважавам любимата ми марка и всички които обичат да карат такива машини love.vw


Различен е мотора не се пъни, освен всичко дето си изредил си забравил да споменеш биели/блок/електроника/глава mhihi


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот brabus » Нед 26 юни 2011 11:50


2,1 liter ABF whit 203 HP 255,7 nm Torque

what kind of work did you do to acheive 203 HP?


here what is done to it:

Bore from 83 - 83,5 mm
Weighed connecting rods
Balanced crankshaft
Forged Wössner pistons
Ported and flowet head
268 degress schrick cams
Schrick vale springs
4-2-1 performence header
Lightned flywheel
Chipped ECU
3" throttle body
3" stainless steel intake pipe
and then a front mounted oil cooler to keep the oil cold

then i had a 2,25" exhaust de new car it will come in has a 2,5" group A exhaust

Аз не виждам да са останали много заводски неща в този мотор, за да стане 203 кс.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот pe6kata » Нед 26 юни 2011 13:39


това са нормални тунинг части, както и нормален начин за развитие кубатура и степен на сгъстяване- концепцията на мотора се запазва. Просро минаваш на компресионни оверсайз бутала..

Имай в предвид че при онзи напомпания абф е нещо различно. Въпреки че е брутално разстърган, кубатурата му практически не е променена. Изработен е за целта друг вал, намалявайки хода на буталото, което пък му дава възможност да се вадят повече обороти. С вала вървят пък по-дълги биели, вървят и някакви специално изработени бутала с различно разстояние чело/бутален болт, щото хода на буталото е намален с 2.8мм, а биелата е по-дълга едва с 1мм...(или може блока да е челосан с 1.8мм )

Това е първия мотор, който срещам, при който коляновия вал се сменя с цел по-малък ход(кубатура) Иначе е ясно защо е направено.

Кой знае с главата пък какво се е случило. За атмосферен абф, доколкото може да се нарече такъв, щото това е някаъв мотор на базата на абф, това е някакъв абсолютен максимум и въобще не е типичния пример за напомпване на абф...


Потребителски аватар
Buxpo
Мнения: 145
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Кюстендил

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот Buxpo » Нед 26 юни 2011 14:59


pe6kata написа:това са нормални тунинг части, както и нормален начин за развитие кубатура и степен на сгъстяване- концепцията на мотора се запазва. Просро минаваш на компресионни оверсайз бутала..

Имай в предвид че при онзи напомпания абф е нещо различно. Въпреки че е брутално разстърган, кубатурата му практически не е променена. Изработен е за целта друг вал, намалявайки хода на буталото, което пък му дава възможност да се вадят повече обороти. С вала вървят пък по-дълги биели, вървят и някакви специално изработени бутала с различно разстояние чело/бутален болт, щото хода на буталото е намален с 2.8мм, а биелата е по-дълга едва с 1мм...(или може блока да е челосан с 1.8мм )

Това е първия мотор, който срещам, при който коляновия вал се сменя с цел по-малък ход(кубатура) Иначе е ясно защо е направено.

Кой знае с главата пък какво се е случило. За атмосферен абф, доколкото може да се нарече такъв, щото това е някаъв мотор на базата на абф, това е някакъв абсолютен максимум и въобще не е типичния пример за напомпване на абф...

Колега много обективно го описа всичко евала това е самата истина , това се опитах да кажа и аз , но явно не съм подбрал правилните думи , и това е така нетипично напомпване но все пак това са мотори които са подготвяни за състезателни условия не за нормално каране love.vw

п.с.
Даже бях намерил онлайн сайт немски на някаква тунинг фирма предлагаща покупката на такива части за подготовка на мотора само че не помня линка :( единствено запомних частите за скоростната кутия които се предлагат с 5 или 6 степени и LSD и помня че 6 степенния вариант беше приблизително 3000 евро комплекта


VW-power
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 18 фев 2011 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот VW-power » Нед 26 юни 2011 16:11


Тая тема е направо трагична... Както има бързи и направени Вагини така има и бързи и направени хлОпели. Това, че в България казват еди кой си мотор е стар и копуват по новия, имам предвид КР и по новия 1.8т незначи, че Кр е слаб мотор и неподходящ за развиване. Тука при насвсеки гледа от другия, един прави ВР6 и дай след него още 15 човека и те. Цялата тема се говореше за кой има развитие и кой е по добре измислен фабрично, къде отиде това ??? Понеже тука никой няма лично мнение всеки иска да е бърз и да бие всички, а не да си направи колата за кеф било то с най-измисления мотор неподлежащ на интервенций каквито и да били атмосферни или с допълнително пълнене, ще продължаваме да си говорим кой какво е гледал и кой е по-добрия мотор. Малко са хората които могат да те окуражът просто да си развиеш искания от теб мотор. Когато тръгнах да си правя колата нямаше един човек който да ми каза давай интерестно ми е какво ще стане... и чак вече колата като е в движение и то вече година и кусур всички се учудват и невярват. Няма да споменавам какви глупости ми говореха всички докато не видяха всичко в действие. И това са хора които никога не са виждали таков проект, и надали някой друг тук е виждал такъв проект, лично аз знам че е втория или третия в света... Всички трябва да се уважават няма значение кой къде си го е "забил". Лично мнение по темата бърз АБФ не съм виждал дори и с минимални модове(чип, генерация, валове), на доста по силни КР-ски збирки и автомобили съм присъствал отново с модове (електроника, валове, генераций, нитро), за ХЕ немога да коментирам лично съм виждал няколко които разтрелват останали два мотора отново с изброените модове, но това си е просто случки и незначи че няма и по силни коли от изброените. Както каза някой по нагоре можем да си спорим вечно, всеки си знае за него кое му е дошло по удобно и по качествено като ползване и набиване на пари :) Строго индивидуално е в БГ. Давам по един глас за КР и ХЕ (тройката като визия и очаквания ми е отвратителна).


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот pe6kata » Нед 26 юни 2011 18:28


да беше споделил какво си сътворил...


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Мнениеот paco » Нед 26 юни 2011 21:49


brabus написа:2,1 liter ABF whit 203 HP 255,7 nm Torque

....


Това не е разработка на VWMotorsport а тунинг проект на някой си.

Buxpo написа:
pe6kata написа:това са нормални тунинг части, както и нормален начин за развитие кубатура и степен на сгъстяване- концепцията на мотора се запазва. Просро минаваш на компресионни оверсайз бутала..

Имай в предвид че при онзи напомпания абф е нещо различно. Въпреки че е брутално разстърган, кубатурата му практически не е променена. Изработен е за целта друг вал, намалявайки хода на буталото, което пък му дава възможност да се вадят повече обороти. С вала вървят пък по-дълги биели, вървят и някакви специално изработени бутала с различно разстояние чело/бутален болт, щото хода на буталото е намален с 2.8мм, а биелата е по-дълга едва с 1мм...(или може блока да е челосан с 1.8мм )

Това е първия мотор, който срещам, при който коляновия вал се сменя с цел по-малък ход(кубатура) Иначе е ясно защо е направено.

Кой знае с главата пък какво се е случило. За атмосферен абф, доколкото може да се нарече такъв, щото това е някаъв мотор на базата на абф, това е някакъв абсолютен максимум и въобще не е типичния пример за напомпване на абф...


Колега много обективно го описа всичко евала това е самата истина , това се опитах да кажа и аз , но явно не съм подбрал правилните думи , и това е така нетипично напомпване но все пак това са мотори които са подготвяни за състезателни условия не за нормално каране love.vw

п.с.
Даже бях намерил онлайн сайт немски на някаква тунинг фирма предлагаща покупката на такива части за подготовка на мотора само че не помня линка :( единствено запомних частите за скоростната кутия които се предлагат с 5 или 6 степени и LSD и помня че 6 степенния вариант беше приблизително 3000 евро комплекта


Няма частен проект на база АБФ (атмосферен), който дори да се доближава до мотора правен от Lehmann (Golf 3 kit-car 254hp) и това е факт. Мотора е записан в историята като АБФ , но реално в него не е използвано нищо от него.

Малко известен факт е, че Ауди м/у 93’-98’ година разработва атмосферни агрегати 268hp – 311hp. Първия е използван за Audi 80 Quattro STW а последния за Audi A4 BTCC /STW , но никога не са продавани на частни отбори.

Опитвам се да обясня, че няма начин частен отбор или тунинг маниак да налее толкова средства, че да разработи мотор 260hp , за който стана цялата дандания. Тук не се вграждат „стандартни тунинг части” а само спец. разработвани за целта компоненти. Имам информация за повече от 20 състезателни агрегата м/у 86’-99’ и какво е слагано като железа, но почти нищо за това какво е имало в главата...инфото е само за това в блока.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта