Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
едва ли е PVC клапата тя е такава глупост както цялата картерна ситема на АГУ но по въпроса може да ти смуче въздух от маркуча на сервото пука се обикновенно
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
irr-lazio написа:. Ако не е проблем за колегата Rabbit_TDI нека потвърди.
Тц.Виж какво казва моита "баба ЕТКА":

Тя дава 5 евро за клапана и 20 евро за маркуча.Инетресно дали този маркуч може да се вземе силиконов като тези за турбопътищата


- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Хмм.. това също е възможно...
Ще направя някаква проверка. Има ли някой схема на серво инсталацията на АГУ?
Ще направя някаква проверка. Има ли някой схема на серво инсталацията на АГУ?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
sigi написа: но по въпроса може да ти смуче въздух от маркуча на сервото пука се обикновенно
То тоя маркуч за сервото/ако говорим за един и същ - тоя дето излиза от колектора/ се пук защото се трие в гофрето на кабелите(затова аз го овързах с изолирбанд) и на него също има клапичка.Абе изобщо пътя на въздуха на 1.8Т е голяма трагедия

- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Rabbit_TDI написа:irr-lazio написа:. Ако не е проблем за колегата Rabbit_TDI нека потвърди.
Тц.Виж какво казва моита "баба ЕТКА":
Тя дава 5 евро за клапана и 20 евро за маркуча.Инетресно дали този маркуч може да се вземе силиконов като тези за турбопътищата.Иначе и аз съм на опашката за клапан ,че моя взе да изпуска след като преди 5 дена го почистих със спрей за карбуратори
Да. Вярно. Това което дадох преди малко беше за другия (Pancake)
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Аз го смених тоя клапан и маркуча отдавна и не помня цената ама нещо към 60-те лв (заедно с маркуча) ли да беше...
Последна промяна от skotis на Съб 02 юли 2011 23:06, променено общо 1 път.
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Добре колега. Ако не ти е проблем, може да направим поръчката..
Само да се разберем как, кога и къде да ти донеса парички..
Само да се разберем как, кога и къде да ти донеса парички..
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
http://uk-mkvs.net/forums/p/304570/2314148.aspx
Тука има една хубава тема за играещи обороти. Пишат че щом се получава това, значи е 100% теч във вакума. Аз пак се съмнявам във този маркуч от дебитомера към турбото...целия беше във масло
Другото което каза и колегата sigi, проблема може да е от теч във хидравликата. Може ли някой да ми каже каде е тръбата с вакума там? Загуба на хидравлично масло нямам ...
Тука има една хубава тема за играещи обороти. Пишат че щом се получава това, значи е 100% теч във вакума. Аз пак се съмнявам във този маркуч от дебитомера към турбото...целия беше във масло

Другото което каза и колегата sigi, проблема може да е от теч във хидравликата. Може ли някой да ми каже каде е тръбата с вакума там? Загуба на хидравлично масло нямам ...
- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
явно не си ме разбрал няма значение ето това е маркуча за който говоря (в червено)


- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Хмм.. мисля че го гледах него
Ще го проверя довечера пак.
Благодаря.

Благодаря.
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Хмм.. Така.
Днес смених PCV клапата (благодаря много на колегата skotis) и има някакво подобрение. Оборотите играят но по-рядко. Все пак проблема си остава.
Маркуча на сервото е ОК.
Това което забелязах е че като намалявам преди светофар на свободна и натисната спирачка, оборотите скачат до 1500 1600 1700. Чистих всичките маси под акумулатора, но проблема си остава.
Все пак странното е че няма никакви грешки в ВАГ-а.
П.П. Може ли да е от ниско ниво на спирачната течност.(Знам че ако има проблем с течността, ще светне надпис на таблото. ) Нея не съм я сменял никога.

Днес смених PCV клапата (благодаря много на колегата skotis) и има някакво подобрение. Оборотите играят но по-рядко. Все пак проблема си остава.
Маркуча на сервото е ОК.
Това което забелязах е че като намалявам преди светофар на свободна и натисната спирачка, оборотите скачат до 1500 1600 1700. Чистих всичките маси под акумулатора, но проблема си остава.
Все пак странното е че няма никакви грешки в ВАГ-а.
П.П. Може ли да е от ниско ниво на спирачната течност.(Знам че ако има проблем с течността, ще светне надпис на таблото. ) Нея не съм я сменял никога.





- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Следващото съмнение е ламбда сондата. Някой има ли да услужи с работеща ламбда сонда САМО ЗА ПРОБА....
Колата прави много богата смес.
Идеи?!?!?!
Колата прави много богата смес.
Идеи?!?!?!
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
На мен с новата сонда пак ми дава богата смес отвреме на време,но мога да ти дам да пробваш със старата която си е била наред ако стане обаче че аз съм с две сонди и друг код на мотора.Иначе смених дебитомер сонда свщи датчици N75 и какво ли не но проблема с оборотите и гасненето остава.
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
fatix написа:На мен с новата сонда пак ми дава богата смес отвреме на време,но мога да ти дам да пробваш със старата която си е била наред ако стане обаче че аз съм с две сонди и друг код на мотора.Иначе смених дебитомер сонда свщи датчици N75 и какво ли не но проблема с оборотите и гасненето остава.
Мерси колега, но май няма да стане с твойта ламбда сонда

Какво още ни остава да проверим не знам......

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4
Незнам вече с тази кола е филм с неочакван край!Вече съм вдигнал ръце и не мисля да набивам повече пари в нея!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 77 госта