проблем с компресор на климатроник ПАСАТ 92 г.2Е

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 22 авг 2006 20:44


slav маслото се налива преди да се зареди системата с фреон.На компресорите им трябва от 100 до 200 грама масло, зависи от вида.Маслото се движи заедно с фреона в системата.Разбира се по-голямата част от него остава в компресора и го смазва.Маслото е специално и не е евтино ( оригинално на Мерцедес 200 грама е над 120лв. ).Зелената боя в маслото се слага за да може да се намерят бъдещи пропускания на системата.Тази боя реагира на UV светлина.Слага се при по-новите модели климатици.



stany68 да не забравиш да смениш и семеринг на компресора, ако ще правиш ремонт, че ще береш яд после.Лагерите не са евтини, но няма как. :)




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 22 авг 2006 20:48


хаха хич не се надявай да го проверяваш сам :) това е хермтична система , не е автомобилен двигател..... може да го провериш ама като му изхвърчи фреона а тогава вече е много късно - и без това ще ходиш на маистори...... :lol:

пс е-е е колега, малко страшна описа картинката..... на компресорите с 134А се слага синтетика , която може да доближи до 100 лева литъра ( нормално) ама 200 грама за 120 .... не всички карат мерцедеси :)
и едно уточнение : маслото синтетиката де изглежда зеленикаво ама това не значи че вътре има оцветител..... оцветителя си се слага съвсем отделно и от там нататък си напълно прав....... 8)


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 22 авг 2006 21:01


За цената на маслото съм сигурен.Не казвам, че всички масла са на такава цена.Специално това масло е бистро на сълза.

ПП: написал съм по-горе, че оцветителя се слага отделно.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 22 авг 2006 21:07


:lol: след това уточнение съм напълно доволен вече :) ама просто докато четях ми прозвуча, все едно това е напълно необходима съставка на маслото :) А за мерцедес - ние си знаем там и пепелник да ти продават , ще ти поискат 100 лева - никога да не забравяш , че караш мерцедес и си чорбаджия :) :D
п.с Колега , искам да уточня , че не искам да се заяждам с никого.... надявам се , че не си изтълкувал моите уточнения така ..... :lol:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Вто 22 авг 2006 22:38


Колега bobcho благодаря за компетентния отговор. И още едно питане ако може. Това наливане на маслото с тази машина която зарежда фреона ли става или по друг начин? Щото вече няколко пъти караме коли на дозареждане и аз поне не съм забелязал нещо друго освен това закачане с маркучите да правят.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 22 авг 2006 23:54


juve не съм изтълкувал мнението ти като заяждане, просто исках да има яснота :)

За пълненето: някой компресори имат пробка в горната си част и може да се налее маслото оттам.Другия вариант е:

- в системата няма фреон.Скачват се мъркучите, вакуумира се системата.Сипва се нужното количество масло в някакъв съд.Потапя се свободния край на мъркуча в маслото и се отвива крана.От вакуума маслото се всмуква в системата.След това отново се вакуумира и се пълни с фреон.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

съвет

Мнениеот K22 » Сря 23 авг 2006 8:58


[quote="slav Това наливане на маслото с тази машина която зарежда фреона ли става или по друг начин? Щото вече няколко пъти караме коли на дозареждане и аз поне не съм забелязал нещо друго освен това закачане с маркучите да правят.[/quote]
Ефтиното винаги е по-скъпо!!!Стига сте ходили при хладилни техници които могот само да зареждат с фреон, търсете майстори на климатици :!:


stany68
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stany68 » Чет 24 авг 2006 14:51


eeeee,най-накрая се свърши.Климатроника е готов,работи на 6,че даже го и тествах с онази полезна таблица с кодовете за грешки.
Ремонтираха го в "Радиал 2000" - отскоро правят и климатици,но в сервиза в Студ.град.Може да се каже,4е сега се учи 4овека,но поне учителя е читав - някакъв мн.добър от Радиал - а в Пловдив.
Като цена не е зле- напр.датчика за налягането/нов/ излезе 76.00 лв.с доставката от Пловдив.Мисля ,че е добре ??
Иначе апаратурата е нова,има си всичко,има и желание,не се прави на голям спец,а си работи човека.
Това е .Благодаря на всички за мненията и съветите.


stany68
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stany68 » Чет 24 авг 2006 14:52


eeeee,най-накрая се свърши.Климатроника е готов,работи на 6,че даже го и тествах с онази полезна таблица с кодовете за грешки.
Ремонтираха го в "Радиал 2000" - отскоро правят и климатици,но в сервиза в Студ.град.Може да се каже,4е сега се учи 4овека,но поне учителя е читав - някакъв мн.добър от Радиал - а в Пловдив.
Като цена не е зле- напр.датчика за налягането/нов/ излезе 76.00 лв.с доставката от Пловдив.Мисля ,че е добре ??
Иначе апаратурата е нова,има си всичко,има и желание,не се прави на голям спец,а си работи човека.
Това е .Благодаря на всички за мненията и съветите.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 25 авг 2006 12:41


направи калкулация на ремонта-опиши работата и общата цена :?:


stany68
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stany68 » Съб 26 авг 2006 16:42


Калкулацията не може да ми е мн.точна,защото съм с разни отстъпки,а и други ремонти имаше ,но като цяло е:компресор - 200 лв.;датчик за налягането - 76лв.;тампон на двигателя + лагер на главина=80 лв;труд - 100 лв.или 460 лв.общо.
Засега всичко е ок.И се усеща смененият лагер...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта