Голф 3 ГТИ - загрява повечко от нормалното!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Вто 22 авг 2006 8:27


не си ли обръщал внимание преди колко градуса ти и показвало маслото на борд комп. щот това дет си го писал не е за притеснение моя при нормално каране показва темп.на маслото 96-98 градуса до 120км 106 109гр. над 140




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 22 авг 2006 10:19


На моето моторче термостата му отваря над 88 градуса Целзий,според Аутодата.Направило ми е впечатление,че антифриза не си качва температурата над 90 градуса,т.е. охладителната система работи добре.Обаче като карам по планински пътища от тип Троян - Кърнаре ми загрява маслото доста,виждал съм температури от порядъка на 114-116 градуса за малки периоди от време.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Вто 22 авг 2006 12:01


andro_v написа:На моето моторче термостата му отваря над 88 градуса Целзий,според Аутодата.Направило ми е впечатление,че антифриза не си качва температурата над 90 градуса,т.е. охладителната система работи добре.Обаче като карам по планински пътища от тип Троян - Кърнаре ми загрява маслото доста,виждал съм температури от порядъка на 114-116 градуса за малки периоди от време.

В книжката пише, че след 145° трябва да се спре, така че това са нормални температури на маслото а и без маслен радиатор какво повече да искаме. При мен и 120 е минавало.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 22 авг 2006 19:29


Аз нямам книжка за Голф-чето :oops: затова не знам :oops:


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Вто 22 авг 2006 21:33


е да ама аз съм забелязал че след 116-118 С на маслото,почва да до харчи особено ако е 15W/40 ,но поне при мен е така!!!


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 23 авг 2006 8:25


Колата вече не загрява!
:yeaha:
Вероятно всичко е било от въздухозаборника. Сега държи 80 градуса и дори с яко настъпване със скорост 190 км./ч. не вдига повече от 90 градуса. Температурата на маслото стига до 104 - 106 градуса, но при нормално каране с 120 км./ч. си стои на 98 - 100 градуса.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 23 авг 2006 14:39


driver написа:Колата вече не загрява!
:yeaha:
Вероятно всичко е било от въздухозаборника. Сега държи 80 градуса и дори с яко настъпване със скорост 190 км./ч. не вдига повече от 90 градуса. Температурата на маслото стига до 104 - 106 градуса, но при нормално каране с 120 км./ч. си стои на 98 - 100 градуса.

Браво и аз имам същия проблем ма при мен не е от бронята шот съм с оригиналната!Са ше проверя водната помпа!


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Сря 23 авг 2006 15:20


Първо си провери дали уреда на таблото ти показва вярно. (в 90% от случайте той лъже, това си е проблем при голфа, с около 5-6 градуса).
Вземи един мултицет с термодвойка и го мушни в разширителното казанче.Сравни неговите показания с тези на таблото.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 23 авг 2006 15:34


toshev написа:Първо си провери дали уреда на таблото ти показва вярно. (в 90% от случайте той лъже, това си е проблем при голфа, с около 5-6 градуса).
Вземи един мултицет с термодвойка и го мушни в разширителното казанче.Сравни неговите показания с тези на таблото.

Нема кво да мушкам шот вече я прегрях и ми изтропаха лагерите :D Ма напрайх ремонт и в момента си движи много добре, ма на дълго пак тръгва да загрява и ми се налага да карам с 100 за да държи 90грдуса, а преди съм карал 5минути с 220 и не мърда от 70градуса! :shock


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 23 авг 2006 17:10


Провери ли си водната помпа? Перчиците и как са, цели ли са?


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 23 авг 2006 19:53


toshev написа:Първо си провери дали уреда на таблото ти показва вярно. (в 90% от случайте той лъже, това си е проблем при голфа, с около 5-6 градуса).
Вземи един мултицет с термодвойка и го мушни в разширителното казанче.Сравни неговите показания с тези на таблото.


Колега,така и не разбра че между температурата в казанчето и температурата там където е датчика има поне 5-10 грд. разлика,защото антифриза изстива докато отиде до казанчето.И така тази температура в казанчето въобще не е някакъв показател.Ако тя беше важна щяха да сложат датчика в казанчето.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 24 авг 2006 15:25


jerrry написа:
toshev написа:Първо си провери дали уреда на таблото ти показва вярно. (в 90% от случайте той лъже, това си е проблем при голфа, с около 5-6 градуса).
Вземи един мултицет с термодвойка и го мушни в разширителното казанче.Сравни неговите показания с тези на таблото.


Колега,така и не разбра че между температурата в казанчето и температурата там където е датчика има поне 5-10 грд. разлика,защото антифриза изстива докато отиде до казанчето.И така тази температура в казанчето въобще не е някакъв показател.Ако тя беше важна щяха да сложат датчика в казанчето.


Има логика да истива но аз пробвах варината с казанчето и ми даде 95 вкл. перка и изключва на 87. На стенд показанието на температурата от компа беше същата 95-87. Този датчик на термостата ти дава инф за таблото за компа. При мен имаше разминаване в показанията на компа и таблото.


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Пет 25 авг 2006 9:03


На много коли датчика дето отчита температурата на таблото е сложен при термостата. Пък техните уреди на таблото отчитат вярно.
Плюс това ако въобще има разлика в температурата при термостата и тази в казанчето, тя ще е не повече от 1 градус.Водата не тече от там 15 мин. за да истине с 10 градуса.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пет 25 авг 2006 9:07


ами премери температурата на двете места и се убеди сам


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Пет 25 авг 2006 9:20


Не давам мнение за нещо което не разбирам или не съм изпробвал лично. Любителски се занимавам с коли от доста време, просто от скоро имам Голф. Ти мерили ли си, като мен ???



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiiko, simo7 и 60 госта