Голф 3 ГТИ - загрява повечко от нормалното!?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
На моето моторче термостата му отваря над 88 градуса Целзий,според Аутодата.Направило ми е впечатление,че антифриза не си качва температурата над 90 градуса,т.е. охладителната система работи добре.Обаче като карам по планински пътища от тип Троян - Кърнаре ми загрява маслото доста,виждал съм температури от порядъка на 114-116 градуса за малки периоди от време.
andro_v написа:На моето моторче термостата му отваря над 88 градуса Целзий,според Аутодата.Направило ми е впечатление,че антифриза не си качва температурата над 90 градуса,т.е. охладителната система работи добре.Обаче като карам по планински пътища от тип Троян - Кърнаре ми загрява маслото доста,виждал съм температури от порядъка на 114-116 градуса за малки периоди от време.
В книжката пише, че след 145° трябва да се спре, така че това са нормални температури на маслото а и без маслен радиатор какво повече да искаме. При мен и 120 е минавало.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
driver написа:Колата вече не загрява!
![]()
Вероятно всичко е било от въздухозаборника. Сега държи 80 градуса и дори с яко настъпване със скорост 190 км./ч. не вдига повече от 90 градуса. Температурата на маслото стига до 104 - 106 градуса, но при нормално каране с 120 км./ч. си стои на 98 - 100 градуса.
Браво и аз имам същия проблем ма при мен не е от бронята шот съм с оригиналната!Са ше проверя водната помпа!
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
toshev написа:Първо си провери дали уреда на таблото ти показва вярно. (в 90% от случайте той лъже, това си е проблем при голфа, с около 5-6 градуса).
Вземи един мултицет с термодвойка и го мушни в разширителното казанче.Сравни неговите показания с тези на таблото.
Нема кво да мушкам шот вече я прегрях и ми изтропаха лагерите


-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
toshev написа:Първо си провери дали уреда на таблото ти показва вярно. (в 90% от случайте той лъже, това си е проблем при голфа, с около 5-6 градуса).
Вземи един мултицет с термодвойка и го мушни в разширителното казанче.Сравни неговите показания с тези на таблото.
Колега,така и не разбра че между температурата в казанчето и температурата там където е датчика има поне 5-10 грд. разлика,защото антифриза изстива докато отиде до казанчето.И така тази температура в казанчето въобще не е някакъв показател.Ако тя беше важна щяха да сложат датчика в казанчето.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
jerrry написа:toshev написа:Първо си провери дали уреда на таблото ти показва вярно. (в 90% от случайте той лъже, това си е проблем при голфа, с около 5-6 градуса).
Вземи един мултицет с термодвойка и го мушни в разширителното казанче.Сравни неговите показания с тези на таблото.
Колега,така и не разбра че между температурата в казанчето и температурата там където е датчика има поне 5-10 грд. разлика,защото антифриза изстива докато отиде до казанчето.И така тази температура в казанчето въобще не е някакъв показател.Ако тя беше важна щяха да сложат датчика в казанчето.
Има логика да истива но аз пробвах варината с казанчето и ми даде 95 вкл. перка и изключва на 87. На стенд показанието на температурата от компа беше същата 95-87. Този датчик на термостата ти дава инф за таблото за компа. При мен имаше разминаване в показанията на компа и таблото.