



wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Ами то това,което показва на таблото и това,което показва компютъра като сигнал,се взима от два отделни датчика,но в един и същи корпус.Като нищо може двете показания да са различни и да намат нищо общо с реалната температура на двигателя.За това забоди един точен термометър на двигателя,за да си следиш температурата,прочети си през диагностиката какво ти казва за темп. на двигателя (ще знаеш дали има отклонение) и виж на таблото какво мери.Ако датчика е сменян с менте,ще лъже сериозно и на двете показания. Редовно има случаи,при които датчика на таблото е на 110 градуса,моторния компютър смята,че е на 60,а двигателя дефакто в този момент е на 90,така че не може да се вярва на показанието на температурата през диагностиката,на 100% и на базата на него да се търси проблем.


Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Вижте дали отварят двато кръга нормално, и оринитрировъчно на каква температура се включва перката на първа , втора степен.
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Колега и аз ще те посъветвам да си смениш майстора!Иди в свестен сервиз или поне при човек,който знае какво прави когато ти ремонтира автомобила.Тук във форума освен да гадаем и предполагаме друго не можем да направим.Когато всичко е ОК с охладителната с-ма температурата трябва да заковава на 90градуса.Ако искаш сам да си решаваш проблема,почни от евтините неща-термостат и нов датчик.
Успех!
Успех!
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Позапушен радиатор е другият вариант за високата температура,ако се окаже че отчитаната температура на таблото е вярна
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: wv polo 1.4 tdi 2001г. Загрява!!!
Може и водна помпа да е,особенно ако е все още оригиналналната.С пласмасови турбинки са и превърта,ремъка си върти ама водата няма кой да развърти(в случаят антифриза)!препатил съм на моят голф,затова знам.Гледаи дали струйката в съда за антифриза от онова малко маркуче е силна.....ако е мнлого слаба значи ясна работата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 48 госта