eurogas написа:Еваала Иво, хубава тема стана, само да добавя че след разглобяване ако е много мазно и мръсно, чистя с коресилин и обезмаслител Меглио с вряла вода, яко чистене до блясък му е майката.
Aз си имам водоструйка в сервиза за целта
eurogas написа:Еваала Иво, хубава тема стана, само да добавя че след разглобяване ако е много мазно и мръсно, чистя с коресилин и обезмаслител Меглио с вряла вода, яко чистене до блясък му е майката.

The_Machine написа:
Aз си имам водоструйка в сервиза за целта
.Купих си от представителството на ловато мембрани за 30лв.филтър за газовия клапан и се почна.Като отворих газовия клапан установих , че бе пълен с графит-бати каква газ сипваме
.Отворих и изпарителя и установих че мембраните си бяха ок но така и така го бях свалил и ги смених -егати саждите имаше.Предполагам , че играенето на оборотите е било от газовия клапан но иначе нямаше кога друг път да ги сменя мембраните.още един път браво
на колегите абе
си е
номер едно .Сега остават да мина кам 500км и настройки дано да не е голям разхода.До момента ми бе 12-13/100 градско и 8/100-извънградско след това ще видя.dokros написа:Не знам защо е тоя мазохизъм със сменянето на мембраните ,като в момента можеш да си купиш чисто нов изпарител /турски/ за 50 лв.

dokros написа:Точно с турски за 50 лв. кара вече две години един приятел и е много доволен ,никой не може да ме убеди ,че като смениш мембрани на стария италиански изпарители ще стане като нов,глупости на търкалета....каква е гаранцията че мембраните не са пак турски или китайски....и вътре в изпарителя всичко е "яйца ,локва и кал" ,абе който иска да си къса нервите ,нека се занимава.
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта