VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот rudoni » Съб 25 юни 2011 22:37


е ,сега е момента за всички любители с ВАГ-ком да кажат какъв е проблемът!
и аз също чакам! :D и да видим кой ще го разреши пръв- тези от "гаражчетата " или тези от лъскавите сервизи ,или тези с любителските лаптопи и кабели!?




Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот van4ooo » Нед 26 юни 2011 19:47


Провери на TDI Timing как е центровката и използваи по-често google-то.
rudoni-не забравяй ,че и ти не знаеш всичко и се допитваш до останалите-на теб ти се вижда елементарно ама за него е доста сложно като не го знае.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот rudoni » Нед 26 юни 2011 21:31


писал съм горния пост заради това ,че освен прочитането на записаната "грешка" се иска още куп допълнителни знания за да се открие действитерния проблем!в петък съм диагностирал с ком и без 5часа една кола за да съм сигурен 300%,че това е повредата!удоволствието бе голямо като ми се обадиха вчера към 18.00 че са намериле въпросното ЕБУ и колата е вече супер!за това става дума! иначе по метода проба -грешка жална му е майка на клиента!


Потребителски аватар
Van4ev1
Мнения: 361
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Van4ev1 » Чет 30 юни 2011 11:29


rudoni написа:е ,сега е момента за всички любители с ВАГ-ком да кажат какъв е проблемът!
и аз също чакам! :D и да видим кой ще го разреши пръв- тези от "гаражчетата " или тези от лъскавите сервизи ,или тези с любителските лаптопи и кабели!?

зе сега моя проблем не могат да го решат,нито едните,нито другите,нито третите,само се гадае и едните ме карат да си сменям филтър,другите да си свалям ГНП-то и да го нося на стенд,третите ми гледат настройки през VAG-coma,абе пълен хаус..... :banghead:


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот rudoni » Чет 30 юни 2011 21:54


помагам ти с насоки за контрол на "майсторите".както писах записаните "грешки " дават само насока на добрия диагностик и в много малко случаи показват точно проблема! и в твоя случай е така! специалист по бензините съм ,но правих точно едно като твоето.оказа се натрупани стружки по магнитите на статора на ел управлението на помпата!това нещо отгоре на помпата.(леле, пиша като ученик в 10клас?!).да , почиства се и се оправя!колко търсих старт датчика ,мерих налягане ,обезвъздушавах и т.н. докато не разглобих и почистих ел модул за управление на помпата!мен ме научиха в "шишков дизел"-човек се учи до като е жив!
Р.Р.Извинявам се ,но работя предимно бензинови коли!дано съм бил полезен!


Потребителски аватар
Van4ev1
Мнения: 361
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Van4ev1 » Чет 30 юни 2011 22:34


Полезен си ,колега,благодаря много,ти си втория човек който ми казва че може да е там проблема,за сега събирам мнения-другото вероятно е да ми е повреден авансатора на помпата....иначе направих няколко логове и графика,вижте как ви се струва?

ИзображениеИзображение
Прикачени файлове
LOG-01.xls
(24 KиБ) Свален 218 пъти
LOG-02.xls
(20.5 KиБ) Свален 313 пъти


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот rudoni » Чет 30 юни 2011 22:50


при празен ход малко ме смущава ъгълът на предварение-правя го около 0гр.при твоите е -2. това говори ,че не се коригира от управлението на помпата. я провери ремъкът и белезите му! малкия ремък за помпата!абе всички белези1може да имаш удължен ремък!?знам ли? от там се почва при дизела - белези и т.н.! :D


Потребителски аватар
Van4ev1
Мнения: 361
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Van4ev1 » Чет 30 юни 2011 23:12


ако не е от ремъка и белезите,значи е от авансатора на помпата нали?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот ifidik » Пет 01 юли 2011 7:26


колега още ли се мъчиш с тая кола.
нямаш центровка на ангренажа на помпата :wink: .
графиката която си дал не е за твоята кола, затова си мислиш, че е добре.погледни най доло в дясно-пише 1з 94г...
2,5v6 мотора се гледа на четвърти канал, не на нулев.идентично както си изкарал тди таиминга на нулев канал, го направи същото на четвърти.отделна в тая графа(доло в дясно) се задава точно твоя код на мотор.


Потребителски аватар
Van4ev1
Мнения: 361
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Van4ev1 » Пет 01 юли 2011 7:59


колега,търсих го ,но го нямаше моя код....според теб възможно ли е освен от настройка на помпата да е от развален авансатор....


jumboo
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот jumboo » Сря 13 юли 2011 23:32


здравейте колеги :)
купих си VAG-COM кабел от колега във друг форум
кабела е целият син /китайски/
в момента работи с версия 1.0 на VCDS lite
интересуваме от къде може да сваля версия 1.1 /кракната/ за този кабел
ако някой може да го прати на jumboo@abv.bg или да го постне тука
мерси предварително


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Резултати от Autoscan с Vag-com 311...

Мнениеот rocky » Съб 17 сеп 2011 0:06


Здравейте, колата е Passat B5,5 1,8T 2002 година. Някой може ли да ми каже малко повече относно грешките...

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,76,77

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 906 018 DC
Component: 1.8L R4/5VT 0001
Coding: 11501
Shop #: WSC 00028
WVWZZZ3BZ2P289156 VWZ7Z0A4536332
1 Fault Found:
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 1101


Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 1728
Coding: 04275
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
01200 - ABS Valves Supply Voltage
35-10 - - - Intermittent


Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 3B2 907 044 J
Component: CLIMATRONIC B5GP 0004
Coding: 17000
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty

Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 909 605 B
Component: 0A AIRBAG VW51 04 0004
Coding: 12353
Shop #: WSC 00028
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 920 927
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V06
Coding: 05415
Shop #: WSC 00000
WVWZZZ3BZ2P289156 VWZ7Z0A4536332
No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 00028
No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 959 799 B
Component: 6T Komfortgerat HLO 0001
Coding: 00258
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)


Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 035 186 D 27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Component: RADIO SON 0004
Coding: 00401
Shop #: WSC 00020
2 Faults Found:
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-10 - Open Circuit - Intermittent
00856 - Radio Antenna
36-00 - Open Circuit

End -------------------------------------------------------


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Резултати от Autoscan с Vag-com 311...

Мнениеот garsona » Съб 17 сеп 2011 0:59


Освен някой колега , гугала мълчи ли ?


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Резултати от Autoscan с Vag-com 311...

Мнениеот bobidi » Съб 17 сеп 2011 8:53


Първата не е със същият номер, но предполагам става въпрос за същото , само че в обратаната посока.
17536/P1128/004392 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes
Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty
Oxygen Sensor Control faulty
Oxygen Sensor(s) faulty
Fuel Injector(s) faulty
Possible Solutions
Check Mass Air Flow (MAF) Sensor
Check Oxygen Sensor Control
Check Oxygen Sensor(s)
Check Fuel Injector(s)

втората си е това
01200 - ABS Valves Supply Voltage
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Brake Electronics Control Module (J104) faulty
Brake Electronics Control Module (J104) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Brake Electronics Control Module (J104)
Check/Replace Brake Electronics Control Module (J104)
Special Notes
This Fault Code usually effects the Hydraulic Unit (N55) and the Hydraulic Pump (V39).
On vehicles that use the Bosch ABS system this connection is typically a separate 2 wire connector below the module. When this fault is stored after module replacement make sure it was reconnected.

третата си е често срещан проблем
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71): Faulty
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Air Flow Flap Positioning Motor (V71) faulty
Positioning Air Flow Flap Positioning Motor (V71) blocked
Positioning Air Flow Flap Positioning Motor (V71) faulty
Possible Solutions
Check Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
See Measuring Value Blocks (MVB)
Perform Output Test
Perform Basic Setting
Check/Repair Wiring and Connectors

четвъратата
00532 - Supply Voltage B+
00532 - Supply Voltage B+: Signal too Low
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
Power Supply (Battery/Generator) faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
Check Power Supply (Battery/Generator)
Special Notes
When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.
Common with 16946/P0562/001378 - System Voltage: Too Low stored in other control modules.

петата
Internal Control Module Memory Error
Internal Control Module Memory Error
Possible Causes
Control Module housing leaky > Control Module wet
Wiring from/to Control Module faulty
Control Module faulty
Voltage Supply or Ground problem
Possible Solutions
Check/Clean Wiring from/to Control Module
Replace Control Module
Check for Voltage Supply or Ground problem(s) including the main supply/connections at the battery.
Special Notes
This fault is NOT to be ignored when found in a major and/or critical system (Airbag, ABS etc.).
When stored in other unimportant systems (Radio etc.) the general suggestion is to ignore it unless you notice functional limitations. Within the warranty period dealers are usually required to replace such control modules, but there have been a couple of cases with similar codes where these are getting ignored due to flaws in the control module software. If in doubt please refer to technical bulletins and similar documents provided by the vehicle manufacturer.
Audi Airbag 6 & 7
Problem: A fault of the acceleration sensor may result in the above fault.
Solution: Replace Airbag control module and both acceleration sensors.
Audi Airbag 8
Problem: Due to under voltage the control module does not complete it's self test successfully.
Solution: Replace Airbag control module and install a under voltage protection relay for it.
Certain older TDI ECUs which have a vacuum line going to them
Problem: Vacuum line broken, either before ECU or inside ECU.
Solution: Inspect and repair vacuum lines to ECU and inside ECU.

шестата
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
Possible Solutions
Check Door Contact Switch (F11)
Check Central Locking Module Rear Left (F223)
Check Central Locking Motor (V97) with Actuator (Lock) Rear Right (F134)
Check Central Locking Motor (V164) with Actuator (Safe) Rear Right (F246)
Check Child Safety Motor Rear Right (V143)



00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223): Implausible Signal
Possible Symptoms
Door Locks not working properly
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) faulty
Voltage Supply for Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) faulty
Door Lock Mechanics are stiff/partially seized
Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) faulty
Possible Solutions
Check Wiring/Connectors from/to Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
Check Voltage Supply for Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
Check Door Lock Mechanics/Operation
Check Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)



00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223): Incorrectly Equipped
Possible Symptoms
Door Locks not working properly
Possible Causes
Incorrect Door Lock installed
Possible Solutions
Check Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
Check Door Lock Part Number
Special Notes
NAR (North American Region) Models do NOT have a SAFE-Switch in their door locks, once these models are being wrongly equipped with a RoW (Rest of World) door lock, a SAFE feedback signal is being sent which causes this code.


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот rocky » Съб 17 сеп 2011 17:43


:да:

Последна промяна от rocky на Сря 21 сеп 2011 2:02, променено общо 1 път.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта