Един приятел има Голф 2 ГТ 1.8 с RP двигател,от доста време му изтичат по 100-200 гр. вода от където намери слабо място-връзката на долния маркуч с радиатора(най-често),от капачката на разш.казанче и т.н..
В изтичането няма система ,може два дни подред да направи гьолче после една седмица не.
Изтича по толкова и спира,ако не долее следващия път пак толкова и така ,ако не долива сигурно ще продължи до приключване на водата.
Това изтичане го има и при загрял и не загрял двигател,абе абсолютно произволно.
Сменил е капачката на разш.съд,термостат,а така също и с уред са проверявали за надуване от гарнитурата на главата(не надува).
Някакви други идеи?
Голф2-проблем с охл. система
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Хм...както съм писал най-често прави гьолче от връзката на долния маркуч с радиатора,според мен се натрупва налягане,теква и като се стигне до нормалното -спира.След произволен период от време пак така...независимо от нивото на охл.течност.
Затова съм писал, че е сменена капачката и е проверена за надуване от гарнитурата на главата.
От къде може да се получи такова налягане което да преодолее скобата на връзката,а пък да не излезе от клапана и на старата и на новата капачка.
Дали да не купи нова капачка?
Засега проблема го решава с доливане ,ама е кофти така...
Затова съм писал, че е сменена капачката и е проверена за надуване от гарнитурата на главата.
От къде може да се получи такова налягане което да преодолее скобата на връзката,а пък да не излезе от клапана и на старата и на новата капачка.
Дали да не купи нова капачка?
Засега проблема го решава с доливане ,ама е кофти така...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта