Голф2-проблем с охл. система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Голф2-проблем с охл. система

Мнениеот FELIPE » Сря 23 авг 2006 8:05


Един приятел има Голф 2 ГТ 1.8 с RP двигател,от доста време му изтичат по 100-200 гр. вода от където намери слабо място-връзката на долния маркуч с радиатора(най-често),от капачката на разш.казанче и т.н..
В изтичането няма система ,може два дни подред да направи гьолче после една седмица не.
Изтича по толкова и спира,ако не долее следващия път пак толкова и така ,ако не долива сигурно ще продължи до приключване на водата.
Това изтичане го има и при загрял и не загрял двигател,абе абсолютно произволно.
Сменил е капачката на разш.съд,термостат,а така също и с уред са проверявали за надуване от гарнитурата на главата(не надува).
Някакви други идеи?




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 23 авг 2006 9:53


ми да смени елемента от където тече..
демек капачката и казанчето...


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 23 авг 2006 10:17


Има там разни добавки дето запушват пробиви в охладителната система.Цената им е към десетуна.Един приятел си спести смяна на радиатора на Реното.От зимата кара така и е доволен.Засега уж няма проблеми.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 23 авг 2006 11:45


Хм...както съм писал най-често прави гьолче от връзката на долния маркуч с радиатора,според мен се натрупва налягане,теква и като се стигне до нормалното -спира.След произволен период от време пак така...независимо от нивото на охл.течност.
Затова съм писал, че е сменена капачката и е проверена за надуване от гарнитурата на главата.
От къде може да се получи такова налягане което да преодолее скобата на връзката,а пък да не излезе от клапана и на старата и на новата капачка.
Дали да не купи нова капачка?
Засега проблема го решава с доливане ,ама е кофти така...


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 23 авг 2006 12:59


Точно там понякога от стареене на пластмасата и от рязко отпускане(стягане) на скобата се получава пукнатина,която се пада под(вътре) в самия маркуч и е възможен теч от там.Провери го.Дано не се окаже това че...изхода е нов радиатор.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта