Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Пет 01 юли 2011 20:12


JC написа:При ориг. монтирани джанти без фланци при ЕТ35 примерно лагерите не са ли натоварени повече, отколкото на същите джанти да се монтират 20мм фланци, защото с фланците ЕТто става 15(ако приемем че са 20мм фланците), а лагерите са най разтоварени ако джантата е на нула !
В другата посока вече в минусово ЕТ пак започва да се натоварват ...

Но да, теглото на фланците, колкото и да се леки оказват някакво влияние, както и по-дългите болтове, но това е незначително ...


няма значение какво е ЕТ-то и ширината на джантата, по никакъв начин нямат отношение към товаренето на лагера.

По-широка гума, особено като е с по-голям цолаж(с нископрофилна гума) дава повече стабилност на колата в завои и съответно в завоите почва да се кара по-бързо. А лагерът се товари в завои, не на равно.
Когато има фланец м/у главината и джантата, лагера се товари повече, понеже се получава по-дълго рамо. Не си мислете, че всяка година ще сменяте лагери, нищо подобно, няма да е нещо драстично поотношение на живота им. Много по-голямо значение би имал стила на каране...

Аз карам с 20мм фланци и колата е прилично подготвена за завои откъм окачване, гуми/джанти, ходова част... Определено в завои я натоварвам много повече отколкото би могло да се получи със стоков пасат. Лагерите не са мръднали.
Теглото на фланците е несъществено, при положение че от джанта до джанта може да има 5+кг разлика. Иначе ако са някои брутални фланци от стомана, ясно е че вече е нещо сериозно. Принципно говоря за алуминиеви.

Иначе по темата си мисля че почвате малко да се пооаквате. Темата неприятно се размива и от страница на страница все по-малко полезно остава и определено се дразня да чета, още по-малко да пиша. Още малко спокойно може да се преименува в "офф-топик пасат", с основна идея благ петъчен спамец на тема пасати...
Само дето не е е офф-а, а в "направи си сам" :idea:




Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Пет 01 юли 2011 21:53


Съгласих се с това за ЕТ и натоварването с фланци на главини и лагери ...
Толкова много джанти като тип и размери има, че всичко е относително ...
Аз не виждам много спам, един колега попита за фланци и му бе обяснено, тук нали не е само за снимки ..кой с какви капачки е и пръскалки ....
Простете ,но общи приказки почти не виждам, а и кое е спам,...всеки изказва мнението си, или някои като пишат е спам, а др. не ;

"пооаквате се" ...колега Пешката, уважавам и харесвам това което правиш по колата си, но малко прекали ... в този пост ;

нищо лично иначе ; , а и ме цитираш мен и, та трябваше още един пост да поспамя ....


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот pe6kata » Съб 02 юли 2011 2:55


JC написа:"пооаквате се" ...колега Пешката, уважавам и харесвам това което правиш по колата си, но малко прекали ... в този пост ;

нищо лично иначе ; , а и ме цитираш мен и, та трябваше още един пост да поспамя ....


ако малко си понапънеш мозъка, ще разбереш че няма как хем да спамиш, хем да ти отговоря смислено на запитването. Цитирал съм те и съм ти отговорил. Толкова. Останалото няма никакво отношение към тебе.
Смятам че много ясно се вижда, че вместо да пиша две две отделни мнения, аз съм ги написал в едно, като по никакъв начин не са свързани тематично.

Това че не забелязваш накъде и откога е тръгнала тая тема е лошо. Дано да са по-малко хората, дето не им прави впечатление, че много теми станаха за кратко време, в които съм писал и в един момент се осират, и им удрят катинара съсвем основателно, та после ме е яд що въобще съм взел отношение...

Да, темата не е за снимки- има си тема в офф-а "б3 тунинг снимки", "б4 тунинг снимки", "снимки само на добре изглеждащи пасати", може и да пропускам някои. При положение, че е за тунинг и подобрения(което отчасти се припокрива с тунинга), но касае техническата им реализация, все пак е "в направи си сам", нормално снимките да ги има, но като помощно средство. Супер е когато има нещо направено, с подробни обяснения и снимков материал.
От много време са просто(и) снимки и пълен спам.

И още нещо, говоря принципно, специално за теб уточнявам , мисля си че въпросите почват да идват в повече за тема в този раздел. Отделно много от тях са за технически, основен и други раздели. Има и брутално дебилни, на предната страница например, щом не се стърпях да пиша това...


едно напомняне за идеята на раздела:
Този подфорум е само за вече осъществени проекти, а не за да отправяте запитвания как тепърва да процедирате с даден проблем!

+
viewtopic.php?f=11&t=80531


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 02 юли 2011 10:45


аз лично съм спрял да пиша подробно кое как съм направил , нямам толкова време. Поствам нещо и ако евентуално предизвика интерес споделям как съм го направил. Никой обаче не пита и какво толкова да обяснявам, като някой зададе въпрос отговарям и така...
Предлагам да спрете да се дърляте :roll: така като се почне...тоя бил по-рязък, другия какво бил питал, третия разбрал грешно и после по сбирките не се гледаме.
Пък и като гледам са много малко комбитата в този форум и общо взето интереса не е толкова голям , та да се караме и малкото фенове смисъл на вижда. Аз лично се чудя като видя тема за голф 3 , някой си сложил решетка без емблема и всички коментари са ааа, ууууу баси якото , браво човече, та чак ми е странно как се впечатляват от нещо толова достъпно, после като се заисля, вероятността от няколко хиляди фенове на голф3 да влязат дори хиляда, а от тях да изкажат мнение 50 и ето ти темата станала 5-6 страници. А ние сме 10 човека максимум и като половината не влзат , един пише нещо и става скука. Та ай поне да не се караме...

п.с. искам да си взема крушки H7 със светодиоди или да вкарам обикновена крушка за за стоп с една светлина 21 вата за дневна светлина на дългите. Че с тоя ксенон честно казано не пускам дълги, или ако ги пусна виждам две жълти петънца някъде малко след ксенона. Някой може ли да предложи от къде да си взема светодиодни H7 на добра цена или пък огледални 21вата балонести ?


Потребителски аватар
yano
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот yano » Съб 02 юли 2011 20:29


Дон Кихоте това дето си намислил с крушките е интересно,че ще е и от полза.И аз като теб съм с ксенон на късите и не слагам и на дългите защото няма да имам мигалка(или поне така си мисля),много ме дразни и мен,че почти нямам дълги а и са едни жълти и се чудех дали ако сложа някакви бели(кви бяха там найт брейкър ли нещо такова не се сещам сега)няма да прогледна малко.Ксенона съм го навел максимално ниско(докато не спряха да ми мигат насрещните го свалях надолу и надолу).

А по въпроса с дърлянето :не: .По-добре да си помагаме отколкото....,никой никой няма да промени така,че в смотаната ни държава по-добре да свършим нещо добро отколкото да се влечем от общото течение.

Последна промяна от yano на Съб 02 юли 2011 21:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот vackooo » Съб 02 юли 2011 21:30


yano написа:Дон Кихоте това дето си намислил с крушките е интересно,че ще е и от полза доста.И аз като теб съм с ксенон на късите и не слагам и на дългите защото няма да имам мигалка(или поне така си мисляа),много ме дразни и мен,че почти нямам дълги а и са едни жълти и се чудех дали ако сложа някакви бели(кви бяха там найт брейкър ли нещо такова не се сещам сега)няма да прогледна малко.Ксенона съм го навел максимално ниско(докато не спряха да ми мигат насрещните го свалях надолу и надолу).

А по въпроса с дърлянето :не: .По-добре да си помагаме отколкото....,никой никой няма да промени така,че в смотаната ни държава по-добре да свършим нещо добро отколкото да се влечем от общото течение.

Така е :!:
И сега имам едно въпросче днес разхвърлях цялата кола,тръгнах да свалям мокета и задната част ОК,ама отпред някой знае ли къде се държи.Свалих всички тапи обаче някаде зад барчето би трябвало да има нещо , което да се маха,защото точно там нещо видимо го стиска,а не видях болтчета и тем подобни ако някой знае и помогне ще е супер


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот JC » Съб 02 юли 2011 22:27


Напълно съм съгласен с ДонКихот, ...пркалено сме малко хората с тези коли и още повече с такива коли и да имаме желание да изглеждат добре ...Така че който каквито идеи има са добре дошли за всички ...
Аз лично съм чел темите и много мнения на Пешката и мога да кажа само едно ...РЕСПЕКТ !!!
А мен лично ме е яд, че не можах да дойда на няколко събирания,за да се запозная с хората с пасатите ..
На темата и идва вече наистина много спам, но това мнение трябваше да го направя, за да не си мислите ,че съм в някакви взаимоотношения с някой, няма такова нещо, просто снощи се ядосах малко ... дали съм бил прав или не ..няма значение .. :beer

П.С Днес си намерих при италианеца ключ за фаровете с двете позиции , за халог. фарчета и усилен габарит и реглаж на фаровете във височина ... преди си бях купил и машинки от б3 и утре мисля да ги монтирам :D


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 03 юли 2011 10:36


yano написа:И аз като теб съм с ксенон на късите и не слагам и на дългите защото няма да имам мигалка(или поне така си мисля)

защо да нямаш мигалка ? Не знам с какъв ксенон си, но аз сложих баласти Hella от S-class крушки Osram D2S и светва веднага. Няма забавяне, мигане и т.н.
п.с. по тоя въпрос да споделя , че моите наблюдения са , че ксенона е много чувствителен на напрежение, лоши връзки и т.н. при мен ако запаля фаровете от ключа крушките ми мигват 1-2 пъти и тогава палят, някой път бяха като линейка леви десни и хората се шашкат и правят път :Mr Green Fun Обаче след като сложих модулче за дневни светлини , някакво за 20 лв дето пали фаровете със закъснение от 10 - 180 секунди след като му подадеш захранване, а аз взех сигнал от алтернатора и директен плюс от акумулатора през реле и ксенончето заспа.
Та ако ти пали бавно или мига сложи реле , през ключа има много загуби на напрежение... :012:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 03 юли 2011 10:39


vackooo написа:И сега имам едно въпросче днес разхвърлях цялата кола,тръгнах да свалям мокета и задната част ОК,ама отпред някой знае ли къде се държи.Свалих всички тапи обаче някаде зад барчето би трябвало да има нещо , което да се маха,защото точно там нещо видимо го стиска,а не видях болтчета и тем подобни ако някой знае и помогне ще е супер

високо зад таблото ако бръкнеш мисля , че имаше тапи на заварени шпилки към стената разделяща моторния отсег и купето. Другото е , че има една пластмаса на кормилния прът , която е хваната за пода зад педалите и тя също държи. Също те държат и планките поддържащи таблото от долната страна на ботуша дето ти е скоростния лост.


Потребителски аватар
gogo_TDI
Мнения: 104
Регистриран на: Сря 31 мар 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот gogo_TDI » Нед 03 юли 2011 14:20


Колеги аз сложих модул за дневни светлини DRL на дългите....дългите светят на 20%,много съм доволен!


Потребителски аватар
yano
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот yano » Нед 03 юли 2011 22:01


Ксенона ми е някакъв ХИД-100кинта броих,няма проблеми с него изгрява най-много за 5 секунди.Мисълта ми е ако има и на дългите тези 5 секунди няма да стигат за да може да пресветне добре.Може би ще се получава нещо като мигане с габарити незнам.А това с модула за дневни светлини е добра идея.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 05 юли 2011 22:07


малко свободно време и направих един експеримент, сложих 16 ватови крушки на цокъл от H7 , счупих стъклото и запоих крушката към стърчащите проводници. Не ги снимах как светят, защото беше тъмно, ще направя снимка през деня да се види как светят. Сложих ги на мястото на дългите, като ще ги използвам за Day-Lights
Прикачени файлове
PICT0103.jpg
PICT0104.jpg
PICT0105.jpg


Потребителски аватар
gogo_TDI
Мнения: 104
Регистриран на: Сря 31 мар 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот gogo_TDI » Вто 05 юли 2011 22:19


ето как светят дългите на 20%...
Прикачени файлове
SAM_0209.JPG


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 06 юли 2011 7:47


gogo_TDI написа:ето как светят дългите на 20%...

нещо такова е и при мен, гледах ги през нощта и не мога да сравня точно


Потребителски аватар
gogo_TDI
Мнения: 104
Регистриран на: Сря 31 мар 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот gogo_TDI » Сря 06 юли 2011 8:18


направи снимки да видим как стои на твоите фарове......много се замислям за фарове като твоите! :o с какви крушки са,и от къде ги купи!имат ли ел.машинки?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта