Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fpiva4a
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 24 юни 2011 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Spain

Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот fpiva4a » Пет 01 юли 2011 22:28


Здравейте колеги.Искам да споделя и моят проблем,който ми направи автомобилът ми марка пасат 1.9 TDI,година на производство 1999,със мотор AJM PD.Три дена се рових във форума и изчетох всичките теми относно губене на мощност.Смених всички маркучета на вакума,електромагнитен клапан N75,сензора за количество въздух,сензора за превишено налягане в турбо пътищата,маркучите на турбопътя.Извадих и почистих турбината,проверих катализатора.Всичко беше проверено и ако се съмнявах го подменях.Когато запалих неприятна изненада,никаква промяна scare .Понеже си сложих управление на темпомата,си купух кабел да го активирам и си направих диагностика всякаква.Грешки нямаше,но от лог файловете стана ясно,че турбината не надува :( .Взех си един помагач да ми подава газ и какво да видя,като подаде рязко газ до 4000 оборота,актуаторът не помръдва.Като му извадя маркучето за вакума и пак го пъхна докато работи двигателят се вдига много малко.Сега вече бях сигурен, че няма достатъчен вакум.При свалянето на турбината пробвах мембраната на актуаторът и си беше добре.Когато запуша маркучето със пръст,когато е извадено при работещ двигател почти не дърпа.Започнах да проверявам всички клапани към които са свързани маркучетата и опа,мембраната на кранчето за парното издишаше като засмуча,но не веднага,трябваше малко да дръпне.Като я изолирах за проба,чудото стана,полетя както си беше.Благодаря на всички,които са споделили своите проблеми и решенията им.Затова сега има още един проблем,който не намерих във форума,и е решен. :applause: Дано да помогне на някой .Поздрави на всички и бъдете винаги оптимисти :D

Последна промяна от fpiva4a на Съб 02 юли 2011 8:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот morfei1 » Съб 02 юли 2011 2:13


Браво, снимки имаш ли на въпросната мембрана?


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот bobidi » Съб 02 юли 2011 7:58


Аз съм със същит пасат, но такава връзка незнам да има никъде. Нека колегата да уточни какво точно е имал предвид.


Потребителски аватар
Svetlioman
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот Svetlioman » Съб 02 юли 2011 8:08


колега провери маркучите към кулера,на мен една скоба беше се разхлабила малко и от там губеще налягане..но съскаше като подам газ,дано съм помогнал с нещо.


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот batteto.1984 » Нед 03 юли 2011 11:38


Миналата седмица,приятел със същия пасат имаше същия проблем и сменяхме тоя клапан падаше вакума и не можеше да вдигне лоста на геометрията!Клапана струваше 57лв. марка MEYLE,служи да пуска антифриз към топлообменника на нафтата(подгрява нафтата през зимата)!


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот treniora » Нед 03 юли 2011 11:55


batteto.1984 написа:Миналата седмица,приятел със същия пасат имаше същия проблем и сменяхме тоя клапан падаше вакума и не можеше да вдигне лоста на геометрията!Клапана струваше 57лв. марка MEYLE,служи да пуска антифриз към топлообменника на нафтата(подгрява нафтата през зимата)!


Колега, изобщо не е за подгряване а за охлаждане, този кръг се отваря на 70Cº(на горивото)!


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот batteto.1984 » Нед 03 юли 2011 13:14


treniora написа:
batteto.1984 написа:Миналата седмица,приятел със същия пасат имаше същия проблем и сменяхме тоя клапан падаше вакума и не можеше да вдигне лоста на геометрията!Клапана струваше 57лв. марка MEYLE,служи да пуска антифриз към топлообменника на нафтата(подгрява нафтата през зимата)!


Колега, изобщо не е за подгряване а за охлаждане, този кръг се отваря на 70Cº(на горивото)!

Може,може ти добре ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса! :lol:


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот treniora » Нед 03 юли 2011 13:27


batteto.1984 написа:
treniora написа:
batteto.1984 написа:Миналата седмица,приятел със същия пасат имаше същия проблем и сменяхме тоя клапан падаше вакума и не можеше да вдигне лоста на геометрията!Клапана струваше 57лв. марка MEYLE,служи да пуска антифриз към топлообменника на нафтата(подгрява нафтата през зимата)!


Колега, изобщо не е за подгряване а за охлаждане, този кръг се отваря на 70Cº(на горивото)!

Може,може ти добре ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса! :lol:


Ето ограмотявай се : http://www.myarchive.us/richc/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf 18-та страница ;)

http://translate.google.bg/?hl=bg&tab=wT#en|bg| :beer


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот batteto.1984 » Нед 03 юли 2011 13:52


Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му! :)


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот treniora » Нед 03 юли 2011 14:18


batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му! :)


Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг), а тоя радиатор е за климатика!!!

:screwy

П.П по-добре не давай жокери ;) :beer


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот red.devilll » Нед 03 юли 2011 14:25


treniora написа:
batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му! :)


Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг), а тоя радиатор е за климатика!!!

:screwy

П.П по-добре не давай жокери ;) :beer

Колега ,а моя радиатор ,който е отдолу на колата и минава нафта през него дали и той не е за климатика :screwy . А как според теб нафтата е много над 90 градуса като и тя и антифриза минават през главата? Закачи си колата на диагностика и виж температурата на горивото и тогава пиши. Може би на твоята кола е 150 градуса горивото :Mr Green Fun


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот treniora » Нед 03 юли 2011 14:54


red.devilll написа:
treniora написа:
batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му! :)


Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг), а тоя радиатор е за климатика!!!

:screwy

П.П по-добре не давай жокери ;) :beer

Колега ,а моя радиатор ,който е отдолу на колата и минава нафта през него дали и той не е за климатика :screwy . А как според теб нафтата е много над 90 градуса като и тя и антифриза минават през главата? Закачи си колата на диагностика и виж температурата на горивото и тогава пиши. Може би на твоята кола е 150 градуса горивото :Mr Green Fun



Толкова ли не можете да се поинтересувате преди да напишете някоя глупост, горе съм дал линк прочете на 18-та сраница какво пише има и картинки за тези който не могат, а има и гоогле и после пак пишете тъпотии :screwy

П.П ако не вярваш на това закачи си колата на ваг-ком и гледай какво става на 7-ми канал!

Ти какво, хвана се за това, че съм написал "много", е много малко все си е за охлаждане не за подгяване!


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот batteto.1984 » Нед 03 юли 2011 15:11


treniora написа:
red.devilll написа:
treniora написа:
batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му! :)


Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг), а тоя радиатор е за климатика!!!

:screwy

П.П по-добре не давай жокери ;) :beer

Колега ,а моя радиатор ,който е отдолу на колата и минава нафта през него дали и той не е за климатика :screwy . А как според теб нафтата е много над 90 градуса като и тя и антифриза минават през главата? Закачи си колата на диагностика и виж температурата на горивото и тогава пиши. Може би на твоята кола е 150 градуса горивото :Mr Green Fun



Толкова ли не можете да се поинтересувате преди да напишете някоя глупост, горе съм дал линк прочете на 18-та сраница какво пише има и картинки за тези който не могат, а има и гоогле и после пак пишете тъпотии :screwy

П.П ако не вярваш на това закачи си колата на ваг-ком и гледай какво става на 7-ми канал!

Ти какво, хвана се за това, че съм написал "много", е много малко все си е за охлаждане не за подгяване!

Пак не четеш,казах под фара не между фаровете(радиатора)!Но няма проблем ти си знаеш,ако съм на твое място щях да вържа системата да е постоянно активна че с "охладена" нафта върви повече! :bowdown


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот red.devilll » Нед 03 юли 2011 15:18


treniora написа:
red.devilll написа:
treniora написа:
batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му! :)


Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг), а тоя радиатор е за климатика!!!

:screwy

П.П по-добре не давай жокери ;) :beer

Колега ,а моя радиатор ,който е отдолу на колата и минава нафта през него дали и той не е за климатика :screwy . А как според теб нафтата е много над 90 градуса като и тя и антифриза минават през главата? Закачи си колата на диагностика и виж температурата на горивото и тогава пиши. Може би на твоята кола е 150 градуса горивото :Mr Green Fun



Толкова ли не можете да се поинтересувате преди да напишете някоя глупост, горе съм дал линк прочете на 18-та сраница какво пише има и картинки за тези който не могат, а има и гоогле и после пак пишете тъпотии :screwy

П.П ако не вярваш на това закачи си колата на ваг-ком и гледай какво става на 7-ми канал!

Ти какво, хвана се за това, че съм написал "много", е много малко все си е за охлаждане не за подгяване!

А на моята кола като няма или не съм виждал такъв клапан от кеде се охлажда нафтата по твоята логика.Е..ах разбирачите,не чети ама започни да мислиш малко,а доколото за четенето,за разлика от някой хора не ползвам преводача на гугъл за да прочета нещо


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с мощност на Пасат Б5 мотор AJM PD 115 коня

Мнениеот red.devilll » Нед 03 юли 2011 15:21


treniora написа:
batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му! :)


Цитат на трениора:Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг),

а колега може ли да кажеш колко градуса е нафтата преди да се охлади? има радиатор и за нафтата и интеркулер(за въздуха),воден и климатичен радиатор по този автомобил ако имаш малко повече свободно време може да поразгледаш малко.

Последна промяна от red.devilll на Нед 03 юли 2011 15:34, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chriss и 29 госта