



batteto.1984 написа:Миналата седмица,приятел със същия пасат имаше същия проблем и сменяхме тоя клапан падаше вакума и не можеше да вдигне лоста на геометрията!Клапана струваше 57лв. марка MEYLE,служи да пуска антифриз към топлообменника на нафтата(подгрява нафтата през зимата)!
treniora написа:batteto.1984 написа:Миналата седмица,приятел със същия пасат имаше същия проблем и сменяхме тоя клапан падаше вакума и не можеше да вдигне лоста на геометрията!Клапана струваше 57лв. марка MEYLE,служи да пуска антифриз към топлообменника на нафтата(подгрява нафтата през зимата)!
Колега, изобщо не е за подгряване а за охлаждане, този кръг се отваря на 70Cº(на горивото)!
batteto.1984 написа:treniora написа:batteto.1984 написа:Миналата седмица,приятел със същия пасат имаше същия проблем и сменяхме тоя клапан падаше вакума и не можеше да вдигне лоста на геометрията!Клапана струваше 57лв. марка MEYLE,служи да пуска антифриз към топлообменника на нафтата(подгрява нафтата през зимата)!
Колега, изобщо не е за подгряване а за охлаждане, този кръг се отваря на 70Cº(на горивото)!
Може,може ти добре ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!
batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му!
treniora написа:batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му!
Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг), а тоя радиатор е за климатика!!!
П.П по-добре не давай жокери![]()
red.devilll написа:treniora написа:batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му!
Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг), а тоя радиатор е за климатика!!!
П.П по-добре не давай жокери![]()
Колега ,а моя радиатор ,който е отдолу на колата и минава нафта през него дали и той не е за климатика. А как според теб нафтата е много над 90 градуса като и тя и антифриза минават през главата? Закачи си колата на диагностика и виж температурата на горивото и тогава пиши. Може би на твоята кола е 150 градуса горивото
treniora написа:red.devilll написа:treniora написа:batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му!
Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг), а тоя радиатор е за климатика!!!
П.П по-добре не давай жокери![]()
Колега ,а моя радиатор ,който е отдолу на колата и минава нафта през него дали и той не е за климатика. А как според теб нафтата е много над 90 градуса като и тя и антифриза минават през главата? Закачи си колата на диагностика и виж температурата на горивото и тогава пиши. Може би на твоята кола е 150 градуса горивото
Толкова ли не можете да се поинтересувате преди да напишете някоя глупост, горе съм дал линк прочете на 18-та сраница какво пише има и картинки за тези който не могат, а има и гоогле и после пак пишете тъпотии
П.П ако не вярваш на това закачи си колата на ваг-ком и гледай какво става на 7-ми канал!
Ти какво, хвана се за това, че съм написал "много", е много малко все си е за охлаждане не за подгяване!
treniora написа:red.devilll написа:treniora написа:batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му!
Тая нафта при ПД се загрява много повече от 90Cº(охлажда се от големия кръг), а тоя радиатор е за климатика!!!
П.П по-добре не давай жокери![]()
Колега ,а моя радиатор ,който е отдолу на колата и минава нафта през него дали и той не е за климатика. А как според теб нафтата е много над 90 градуса като и тя и антифриза минават през главата? Закачи си колата на диагностика и виж температурата на горивото и тогава пиши. Може би на твоята кола е 150 градуса горивото
Толкова ли не можете да се поинтересувате преди да напишете някоя глупост, горе съм дал линк прочете на 18-та сраница какво пише има и картинки за тези който не могат, а има и гоогле и после пак пишете тъпотии
П.П ако не вярваш на това закачи си колата на ваг-ком и гледай какво става на 7-ми канал!
Ти какво, хвана се за това, че съм написал "много", е много малко все си е за охлаждане не за подгяване!
treniora написа:batteto.1984 написа:Мерси все пак,тва съм го чел много отдавна но пак не ми отговори на въпроса как ще я охладиш тая нафта с антифриз подгрят до 90 градуса!Ще ти дам жокер,я погледни под десния фар ще видиш един радиатор,виж къде отиват мъркучите му!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: chriss и 29 госта