Може ли да развия това?
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Може ли да развия това?
Сложи си подкалник, че и аз така като тебе точно тези неща ги преебах заради този подкалник. 2 години вода нон стоп при тях и всичко стана...
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Може ли да развия това?
Alexandar_yordanov написа:Сложи си подкалник, че и аз така като тебе точно тези неща ги преебах заради този подкалник. 2 години вода нон стоп при тях и всичко стана...
вече си набавих здрав подкалник, само трябва да оправям връзката, колегата zfa159 щеше да ми даде схема но го няма никак

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Може ли да развия това?
колегата е малко муден,понеже има доста работа и за това ти забави схемата,за което извинявай 
Ето схемата,качил съм и зуум-нат вариант,за да се видят по-добре цветовете на датчика,както и легенда с цветовете,понеже съкращенията са от немски и стават грешки понякога.
Отбелязаното с червеничко е въпросния датчик
Само да ти кажа - връзката,която дават,че има в датчика между 1 и 2 ,я има само при налягане в системата над 2 бара,т.е. трябва да го сложиш на място и тогава да премериш между кои две крачета има връзка,защото при свалено положение,няма връзка.Те иначе и на датчика са номерирани крачетата.


Ето схемата,качил съм и зуум-нат вариант,за да се видят по-добре цветовете на датчика,както и легенда с цветовете,понеже съкращенията са от немски и стават грешки понякога.
Отбелязаното с червеничко е въпросния датчик

Само да ти кажа - връзката,която дават,че има в датчика между 1 и 2 ,я има само при налягане в системата над 2 бара,т.е. трябва да го сложиш на място и тогава да премериш между кои две крачета има връзка,защото при свалено положение,няма връзка.Те иначе и на датчика са номерирани крачетата.
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Може ли да развия това?
1,2,3,4 и цветовете ми са ясни но на датчика никаде не пише нищо, не схванах... (иначе отрязахме ги тези кабели и сложихме буксички само дето незнам как да ги свържа...)
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Може ли да развия това?
Бях забравил да споделя, разглобихме го тоз датчик (с мисълта да разберем нещо...) и ги видяхме тези въпросни крачета,едното краче е отбелязано с червен цвят а другото с черен,кабел 1 и 2 според мене трябва да се сварже на червеното краче или греша? 

-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Може ли да развия това?
Преди малко врътнах всичките кабели няма и няма не тръгна, даже вече вентилатора (парното) не работи
(дано да ми е изгорял бушона)

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Може ли да развия това?
А,е ,ако парното не работи,няма да тръгне и климатика
сигнала към датчика за климатика се взима от 1-ва степен на вентилатора.Прегледай педпазителите и термозащитата на резисторния блок на вентилатора.
На кулунга със старите кабели има номерация - 1,2,3 и 4.Съответно взимаш нов куплунг и редиш номерацията от стария според цветовете от схемата.
Иначе монтираш датчика на място и мериш с уред на кои две крачета дава връзка (ако има фреон с налягане над 2 бара,ще дава връзка).Тези две крачета,както се вижда и от схемата,са кабели с номера 1 и 2 и съответните цвеотве.Другите кабели са на 3 и 4.Както казах това е ел. ключ и дефакто няма значение дали 1 ще си е на 1 или на 2,важното е 1 и 2 да са на единия ключ и 3 и 4 на другия.


На кулунга със старите кабели има номерация - 1,2,3 и 4.Съответно взимаш нов куплунг и редиш номерацията от стария според цветовете от схемата.
Иначе монтираш датчика на място и мериш с уред на кои две крачета дава връзка (ако има фреон с налягане над 2 бара,ще дава връзка).Тези две крачета,както се вижда и от схемата,са кабели с номера 1 и 2 и съответните цвеотве.Другите кабели са на 3 и 4.Както казах това е ел. ключ и дефакто няма значение дали 1 ще си е на 1 или на 2,важното е 1 и 2 да са на единия ключ и 3 и 4 на другия.

-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Може ли да развия това?
Парното не работеше защото му е изгорял бушона, като го смених си тръгна. Връзката с кабелите пробвах се но не тръкна климатика, отидох и при майстор но той не се зае с тази табота каза ми да си взема нов пресостат и той щял да ми го смени...
купих си от моргата но когато се опитах да го монтитам почна да пръска фреон и то бая, бил е дефектен, след това го върнах и си взех друг за 40лв и си го смених, така изглежда кат се свали тоя пресостат
http://store.picbg.net/pubpic/5E/06/697 ... 675e06.jpg
сега си ми духа хладничко
купих си от моргата но когато се опитах да го монтитам почна да пръска фреон и то бая, бил е дефектен, след това го върнах и си взех друг за 40лв и си го смених, така изглежда кат се свали тоя пресостат
http://store.picbg.net/pubpic/5E/06/697 ... 675e06.jpg
сега си ми духа хладничко

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта